• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • پیروزی میامی هیت در بازی ماراتن‌وار و پاره شدن نوار پیروزی های ایندیانا

پیروزی میامی هیت در بازی ماراتن‌وار و پاره شدن نوار پیروزی های ایندیانا

اریک اسپوئلسترا به بازیکنان میامی هیت برای مقابله با ایندیانا پیسرز هشدار داده بود که مقابل این تیم توپی لو ندهند. او درست می‌گفت. گوران دراگیچ در ۶.۸ مانده به پایان بازی یک پرتاب موفق داشت و میامی هیت جمعه شب با پیروزی ۱۱۳ بر ۱۱۲ مقابل ایندیانا پیسرز آمار بازی‌های خانگی خود را به ۱۴ پیروزی و ۱ شکست ارتقا داد.

پیروزی میامی هیت برابر ایندیانا

بعد از این‌که جیمی باتلر و کندریک نان هر دو پرتاب‌هایشان را از دست دادند اما میامی هیت هیت موفق شد ریباندهای هجومی بدست آورد و امید خود را حفظ کند. در این بازی میامی هیت ۵۶ و ایندیانا پیسرز ۳۴ امتیاز بدست آورد. دراگیچ در پایان بازی گفت:

آن دوریباند آخر، آن دو ریباند پیروزی را برای آن‌ها به ارمغان آورد.

آرون هالیدی این شانس را داشت که پیروزی را برای ایندیانا پیسرز به ارمغان آورد اما پرتاب ۱۰ فوتی او در فاصله یک ثانیه مانده به پایان بازی به خوبی توسط دریک جونز جی آز دفاع شد. در ۲:۲۱ مانده به پایان بازی جای برنده و بازنده ۵ بار عوض شد. جیمی باتلر ۲۰ امتیاز برای میامی هیت بدست آورد. بم آدبایو ۱۸ امتیاز و ۱۵ ریباند کسب کرد که شامل ریباند هجومی بود که به پرتاب موفق دراگیچ منجر شد. کندریک نان ۱۷ امتیاز، دراگیچ ۱۴ و تایلر هرو ۱۰ امتیاز کسب کردند. دونکان رابینسون ۱۸ امتیاز بدست آورد که شامل ۶ پرتاب ۳ امتیازی بود تا او در این فصل به ۱۰۱ پرتاب ۳ امتیازی موفق برسد. او در ۳۱ بازی به این آمار دست یافت. دمون جونز در فصل ۰۵-۲۰۰۴ در ۳۵ بازی به این آمار دست یافته بود. آرون هالیدی ۱۷ امتیاز برای ایندیانا پیسرز کسب کرد که ۱۶ امتیاز آن متعلق به تی جی وارن بود، دوگ مک درموت ۱۴ امتیاز، مایلز ترنر ۱۳ امتیاز و جرو هالیدی و ادموند سامنر نیز ۱۱ امتیاز بدست آوردند. نیت ام سی میلان، سرمربی ایندیانا پیسرز در پایان بازی اظهار داشت:

اگر مالکیت دفاعی داشتیم و حریف را در آن منطقه متوقف می‌کردیم و ریباند کسب می‌کردیم احتمالاً پیروزی از آن ما بود. فکر می‌کنم آن‌ها ۳ ریباند هجومی در زمان تملک خود داشتند و ما نیز در آخرین تملک خود آن را بدست آوردیم اما نتوانستیم امتیازی کسب کنیم. شما باید از این موقعیت‌ها استفاده کنید و ما این کار را انجام ندادیم.

میامی هیت در اوایل کوارتر چهارم برتری خود را به ۹ امتیاز در دو موقعیت ارتقا داد. ابتدا با پرتاب ۳ امتیازی دراگیچ و پس از آن با پرتاب سه امتیازی تایلر هرو. و هر ۲ بار، ایندیانا پیسرز با یک پرتاب سه امتیازی جواب آن‌ها را داد تا از پیش افتادن میامی هیت جلوگیری کند. سامنر برای اولین بار توپ را به درون سبد فرستاد، مک درموت دومین پرتاب را انجام داد. اما پیسرز نتوانست پرتاب آخر خود را تبدیل به امتیاز کند.

میامی هیت بسکتبال NBA

مک درموت در پاان بازی اظهار داشت:

ما این پرتاب را در هر روزی به امتیاز تبدیل می‌کردیم. ما اعتماد زیادی به آرون داریم، او یک امتیازآور فوق‌العاده است و برای همین می‌خواهیم توپ همیشه در دستان او باشد.

نکات بازی:

ایندیانا پیسرز: ایندیانا فقط ۵ بار در این بازی توپ را لو داد که با رکورد تاریخ آن‌ها برابر بود. مالکوم برگدون صبح جمعه همسترینگ مصدوم خود را مورد بررسی قرار داد اما بازی کردن او در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. نیت ام سی میلان درباره او گفت:

او هنوز کمی درد دارد.

مایلز ترنر ۴ خطا در این بازی مرتکب شد که همگی بر روی جیمی باتلر صورت گرفت. ایندیانا پیسرز در میامی به دنبال چهارمین پیروزی متوالی خود بود.

میامی هیت: دایون ویترز که آخرین جلسه محرومیت او تمام شده بود در فهرست این تیم بود اما بازی نکرد. جاستیس وینسلاو به دلیل مصدومیت نتوانست در این دیدار حاضر باشد. کریس سیلوا، بازیکن فصل اولی میامی هیت توسط باشگاه خود سورپرایرز شد. میامی هیت و لیگ NBA ترتیبی اتخاذ کردند که کارین مینکوئه اوبامه، مادر او به بازی آخر هفته این تیم برسد. سیلوا ملیتی گابنی دارد و در ۳ سال گذشته نتوانسته بود مادر خود را ببیند. رون راثستین، اولین مربی میامی هیت جمعه ۷۷ ساله شد.

میامی هیت و ایندیانا پیسرز هر دو روز یکشنبه بازی دارند. یکشنبه یکی از شلوغ‌ترین روزهای فصل بسکتبال NBA خواهد بود. ۱۴ بازی در این روز برنامه ریزی شده است که با آمار روز ۲۷ نوامبر، ۲۰ ژانویه و ۵ آوریل برابری می‌کند. شارلوت هورنتس و اوکلاهاما سیتی تاندر تنها تیم‌هایی هستند که روز یکشنبه دیداری نخواهند داشت.

بازی بعدی:

ایندیانا پیسرز: شنبه شب مهمان نیو اورلینز پلیکانز خواهند بود.

میامی هیت: شنبه شب میزبان فیلادلفیا سونی سیکسرز خواهند بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *