بروکلین نتس انتظار ندارد که کوین دورانت در این فصل برای آن‌ها به میدان برود

انتظار می‌رود که بروکلین نتس برای حضور کوین دورانت در ترکیب خود یک سال صبر کند. سین ماکز، مدیر ورزشی بروکلین نتس روز سه شنبه گفت نتس برنامه دارد که این فصل را بدون آل استار مصدوم خود سپری کند. او همچنین می‌گوید خود دورانت می‌تواند آمادگی بازگشت به میادین را شخصاً اعلام کند.

مصدومیت کوین دورانت

مارکز می‌گوید:

در مورد کوین دورانت باید بگویم که ما انتظار این را نداریم که او تا یک سال دیگر برای بروکلین نتس به میدان برود.

کوین دورانت در حال سپری کردن دوران ریکاوری بعد از عمل تاندون آشیل خود است. او وقتی در فینال لیگ NBA برای گلدن استیت واریرز بازی می‌کرد دچار این آسیب دیدگی شد و سپس واریرز را ترک کرد و در ماه جولای با عقد قراردادی به بروکلین نتس پیوست. اما به هر حال بروکلین نتس احتمال این‌که دورانت بتواند در این فصل برای آن‌ها بازی کند را رد نکرده است. هنوز هم این امکان وجود دارد اما مارکز روی آن حسابی باز نمی‌کند.  مارکز می‌گوید:

برای مشاهده حضور کوین دورانت هیجان‌زده خواهم شد و فکر می‌کنم همه ما همینطور باشیم. این‌که او چه رویکردی برای بهبود مصدومیتش اتخاذ خواهد کرد مهم‌ترن مسئله و یک انرژی افزوده برای کل گروه خواهد بود. اما در پایان این یک فرآیند بلندمدت است و هرگز ربطی به فصل پیش رو ندارد. یک ورزشکار نخبه باید به فرم فیزیکی خارق‌العاده خود در زمین بازی برسد.

کوین دورانت از مصدومیت عضله برگشته بود و توانسته بود در بازی پنجم فینال حاضر شود اما بعد از فقط ۱۲ دقیقه با یک مصدومیت شدیدتر زمین بازی را ترک کرد. مارکز می‌گوید کوین دورانت نمی‌خواهد دوران ریکاوری کندی داشته باشد. مارکز در این باره می‌گوید:

فکر می‌کنم شما در مورد یکی از بزرگترین بازیکنان حال حاضر صحبت می‌کنید و باید بگویم او قصد ندارد که از بازی کردن طفره برود. واضح است که او می‌خواهد بازی کند اما فکر می‌کنم باید صبور باشد.

کوین دورانت

مارکز می‌افزاید:

یک بار دیگر می‌گویم که این یک رویکرد بلندمدت است. عده زیادی از افراد وجود دارند که با چنین فرمی روبرو هستند و باید منتظر ریکاوری بمانند. فکر می‌کنم این گروه است که باید تصمیم بگیرد و مشخصاً برای کوین دورانت نیز همینگونه خواهد بود و هر وقت که بتواند برگردد این کار انجام خواهد شد.

در ضمن، مارکز فکر می‌کند که دورانت در حال تلاش برای خو گرفتن با یک تیم جدید است و نمی‌تواند پیش‌بینی کند که تلاش او به چه میزان است. او حتی هنوز مطمئن نیست که دورانت این تیم را ماه بعد در سفر به کشور چین برای بازی تدارکاتی‌شان با لس آنجلس لیکرز همراهی خواهد کرد یا معادلات به گونه‌ای دیگر رقم خواهد خورد. انتظار می‌رود که کوین دورانت روز جمعه به همراه تیم رسانه‌ای بروکلین نتس مصاحبه‌ای را با خبرنگاران داشته باشد.

او به همراه کایری اروینگ، آل استار لیگ NBA که او هم روز سه شنبه با ضربه آرنجی که به صورتش برخورد کرد به بروکلین نتس پیوست. مارک فکر نمی‌کند که این مصدومیت جدی باشد اگرچه کایری اروینگ به همراه کنی اتکینسون، مربی بروکلین نتس برای معاینات بیشتر راهی کلینیک پزشکی شد. وقتی کوین دورانت و کایری اروینگ به تیمی پیوسته‌اند که در فصل گذشته ۴۲ پیروزی داشت و در مرحله پلی آف حاضر شد، این یعنی نتس می‌تواند یکی از رقبای پر و پا قرص کنفرانس شرق لقب گیرد. آن‌ها می‌دانند که رسیدن به این سطح یک فصل زمان می‌برد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *