سرمربی گلدن استیت: همه ما از شنیدن خبر مصدومیت دمارکوس کازینز شوکه شده‌ایم

بسکتبال NBA دنیای کوچکی دارد و با خبر مصیبت‌وار مصدومیت دمارکوس کازینز ، بازیکن لس آنجلس لیکرز، این دنیا کمی کوچک‌تر هم شده است.

ناراحتی سرمربی گلدن استیت از مصدومیت دمارکوس کازینز

مصدومیت پارگی رباط صلیبی دمارکوس کازینز ، تیم ملی آمریکا و بازیکنانش را قبل از عزیمت به زمین تمرینی لیکرز برای انجام تمرینات تیم ملی شوکه کرد.

استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز درباره مصدومیت کازینز اظهار داشت:

برای دمارکوس واقعاً متأسفم. در حال رفتن به تمرین تیمم بودم که این خبر را شنیدم. دمارکوس کازینز با این مصدومیت‌ها دو سال جهنمی را پشت سر گذاشت.

پیک درفت سابق ساکرامنتو کینگز و ستاره نیواورلینز پلیکانز فصل قبل را در گلدن استیت واریرز گذراند و بخشی از ترکیبی بود که این تیم را تا فینال رقابت‌ها همراهی کرد. دمارکوس کازینز بعد از پارگی آشیل پا، فقط ۳۰ بازی در تنها فصل حضورش در گلدن استیت واریرز انجام داد. او قبل از آغاز مرحله پلی آف به بازی‌ها برگشت اما در بازی دوم راند اول با کلیپرز دچار مصدومیت از ناحیه چهار سر ران شد.

کازینز بار دیگر در مرحله پلی آف از مصدومیت برگشت و تا فینال نیز گلدن استیت واریرز را همراهی کرد. او در دو پیروزی واریرز تأثیرگذار ظاهر شد اما این بازیکن بیست و نه ساله در چهار شکست تیمش نتوانست انتظارات را برآورده کند. مارکوس برای بهبودی و آماده‌سازی خود بابت فصل جدید لیگ NBA در ماه جولای با قراردادی یک ساله به لس آنجلس لیکرز پیوست تا همبازی لبران جیمز و آنتونی دیویس باشد. او فرصت فوق‌العاده‌ای را برای عرض اندام در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ NBA از دست داده است.

دمارکوس کازینز

استیو کر دراین باره گفت:

از صمیم قلب آرزو می‌کنم دمارکوس فصل خوبی را با لیکرز رقم بزند، سالم باشد، به ریتم بازی خود برگردد و شرایط قبلی خود را بدست آورد. ما همه به خاطر او آزرده خاطر شده‌ایم، همه کسانی که در این باشگاه حضور دارند، همه این بازیکنان و مربی‌ها. جامعه NBA جامعه کوچکی است.

اگرچه استیو کر ذکر نکرد که آیا با تمامی سنترهای ستاره NBA صحبت کرده یا خیر اما مذاکره با کازینز را تأیید کرد. برای بازیکنی که روزی به عنوان یکی از بهترین سنترهای لیگ NBA شناخته می‌شد لحظات سخت و دشواری است.

استیو کر افزود:

مصدومیت بخشی از بازی است اما وقتی از بازیکنی صحبت می‌کنید که اکنون با دو مصدومیت حزن‌انگیز لیگ NBA یعنی آشیل پا و رباط صلیبی دست و پنجه نرم می‌کند که هر دو شما را از کل فصل محروم می‌سازد . می‌تواند دو سال و نیم تا سه سال شما را از سطح اول بسکتبال دور نگه دارد این مسئله ناراحت کننده خواهد بود. نمی‌دانم چه بر سر سرنوشت او و لس آنجلس لیکرز خواهد آمد. کازینز مجبور است تا فرآیند بهبود مصدومیت را بگذراند و همه چیز را از نو شروع کند.

هیچ واژه‌ای نمی‌تواند حس دمارکوس کازینز را وقتی تن به عمل جراحی روی زانوی چپش خواهد داد توصیف کند و زمان بهبود مصدومیت او حداقل ۹ ماه خواهد بود که بدان معنی است اغلب بازی‌های این فصل لیگ NBA را از دست می‌دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *