پیراهن مجیک جانسون متعلق به تیم رویایی المپیک ۱۹۹۲ به حراج گذاشته خواهد شد

یکی از پیراهن‌های مجیک جانسون که متعلق به المپیک ۱۹۹۲ بارسلونا است در طول این هفته به حراج گذاشته خواهد شد. آن بازی‌ها اولین بازی‌هایی بود که به بازیکنان لیگ NBA اجازه می‌داد تا در المپیک شرکت کنند.

حراج پیراهن مجیک جانسون

براساس گزارش SCP انتظار می‌رود که قیمت پایه حراج ۱۵۰ هزار دلار باشد. این پیراهن، پیراهنی است که جانسون در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیم ملی بسکتبال پورتوریکو پوشید و برگزار کننده حراج می‌گوید او احتمالاً این پیراهن را در چند رقابت مختلف نیز پوشیده است. تیم رویایی المپیک ۱۹۹۲ شامل مایکل جردن، اسکوتی پیپن، لری برد، کارل مالون، کریس مالن، جام استوکتون، کریستین لیتنر، کلاید درکسلر، پاتریک اوینگ، دیوید رابینسون و چارلز بارکلی بوده است. سکان هدایت آن تیم در دستان چاک دلی و دستیارانش لنی ویکنز، پی جی کارلسیمو و مایک کریزسکی بود. تیم ملی آمریکا پنج بازی از خشت بازی خود را با بیش از ۴۰ امتیاز اختلاف برد و نزدیک‌ترین بازی آن‌ها پیروزی ۱۱۷ بر ۸۵ در دیدار فینال مقابل تیم ملی بسکتبال کرواسی بود. آنها واقعا یک تیم خارق‌العاده بودند.

مجیک جانسون

لازم به ذکر است مجیک یکی از اساطیر بسکتبال جهان است. وی در پیک اول راند اول مراسم درفت سال ۱۹۷۹ توسط لس آنجلس لیکرز انتخاب شد و تا سال ۱۹۹۱ در این تیم بود. مجیک جانسون در همین مدت ۵ بار عنوان قهرمانی لیگ NBA را بدست آورد. ۳ بار عنوان MVP فینال را کسب کرد. ۳ بار عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل را از آن خود کرد. ۱۲ بار در تیم آل استار قرار گرفت. اما به یکباره یک خبر همه را شوکه کرد. آزمایش ایدز مجیک جانسون مثبت اعلام شد! جانسون در ابتدا اعلام کرد که دلیل وقوع این بیماری را نمی‌داند اما بعدها خود او گفت که طی چندین رابطه جنسی با زن‌های مختلف بدان دچار شده است. مجیک جانسون در سال ۱۹۹۴ به لیکرز بازگشت اما دیگر آن مجیک جانسون قبلی نشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *