لیگ بسکتبال NBA ؛ جدال فیلادلفیا سونی سیکسرز و اورلاندو مجیک

لیگ بسکتبال NBA

امروز در بهترین سایت بسکتبال، بسکتفا می‌خواهیم به جدال فیلادلفیا سونی سیکسرز و اورلاندو مجیک از سری رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA بپردازیم. دیداری که برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است. حضور احتمالی جوئل امبید در این مسابقه می‌تواند به حساسیت‌های آن نیز بیفزاید.

فیلادلفیا سونی سیکسرز: با ستاره‌ها همیشه می‌توان به قهرمانی لیگ بسکتبال NBA امیدوار بود

آخرین دفعه‌ای که فیلادلفیا سونی سیکسرز موفق به قهرمانی در لیگ بسکتبال NBA آمریکا شد، بیش از ۳۵ سال می‌گذرد. قهرمانی که با درخشش موزس مالونه به دست آمد. چیزی که بیش از همه طرفداران فیلادلفیا سونی سیکسرز را می‌ترساند این است که آن‌ها با بازیکنی چون آلن آیورسن هم قهرمان بسکتبال NBA نشده‌اند و بر سر این نسل از تیم آن‌ها چه خواهد آمد. از تاریخ فاصله بگیریم و نگاهی به فیلادلفیا سونی سیکسرز بیندازیم. تیمی که با ۴۰ برد و ۲۳ باخت، در جایگاه چهارم کنفرانس شرق دارد و رده سوم نیز برای آن‌ها در دسترس است. اهالی ولز فارگو سنتر، امسال را با ستارگانی چون جوئل امبید و بن سیمنز آغاز کردند و در ادامه، جیمی باتلر و توبیاس هریس را نیز به خدمت گرفتند. حالا آن‌ها چهار ستاره دارند که سه مورد از آن‌ها تجربه بازی در آل استار را دارد. شاید در چند فصل گذشته، هیچ وقت حال تیم آن‌ها از لحاظ مهره انقدر خوب نبوده است و همین هم طرفداران به قهرمانی در بسکتبال NBA امیدوار کرده است. سه برد و دو شکست حاصل کار آن‌ها در پنج بازی گذشته بوده و کم کم آماده حضور در پلی‌آف می‌شوند. طرفداران بسکتبال بی صبرانه منتظر دیدن نتیجه ستارگان فیلادلفیا سونی سیکسرز هستند.

لیگ بسکتبال NBA

اورلاندو مجیک: هدف اصلی، رسیدن به پلی‌آف

اورلاندو مجیک یکی از کم افتخارترین تیم‌های لیگ بسکتبال NBA است و تا به امروز جام قهرمانی را بالای سر خود نبرده است. آن‌ها در این فصل عملکرد بهتری نسبت به فصل خود داشته‌اند و با یک نماینده به آل استار امسال آمدند. نیکولا ووچویچ، سنتر پاورفوروارد اروپایی که با بازی‌های خوبش همگان را متقاعد کرد که باید در ضیافت آل استار امسال حضور داشته باشد. آرون گوردون، دیگر بازیکن شاخص اورلاندو مجیک نیز یکی از دلایل جنگیدن آن‌ها بر سر جایگاه پلی‌آف بوده است. بازیکن قلدر و تنومندی که اسلم دانک‌های قدرتی او زبانزد همگان است. اورلاندو مجیک در خارج از خانه تیم بی ثباتی بوده و هیچ وقت عملکرد ثابتی از خود نشان نداده است. نه آن قدر بد عمل کرده‌اند که بتوان از آن‌ها خرده‌ای گرفت و نه به آن اندازه خوب بوده‌اند که بتوان عملکردشان را قابل تحسین دانست. باید دید آبی پوشان اورلاندو مجیک که در 5 بازی گذشته خود عملکردی مشابه حریف داشته‌اند، در ولز فارگو سنتر چه خواهند کرد.

لیگ بسکتبال NBA

مشخصات بازی

  • تاریخ: چهارشنبه ۱۵اسفند ۱۳۹۷
  • محل برگزاری: ولز فارگو سنتر
  • ساعت: ۳:۳۰ بامداد
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *