لیگ بسکتبال NBA: پیش بازی کلیولند کاوالیرز – سن آنتونیو اسپرز

کاوالیرز اسپرز لیگ بسکتبال NBA

در روزهای پایانی فصل عادی لیگ بسکتبال NBA تکلیف خیلی از تیم‌ها مشخص شده و معدود بازی‌های باقیمانده‌ی آن‌ها دیگر چندان برایشان اهمیتی ندارند. دو تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز و سن آنتونیو اسپرز که تنها دو بازی دیگر در فصل عادی برایشان باقی مانده، جزو این تیم‌ها هستند. امروز در بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال، قصد داریم به تحلیل وضعیت این دو تیم بپردازیم، چون آن‌ها قرار است در ساعت ۱۱:۳۰ یکشنبه‌شب، ۱۸ فروردین در ورزشگاه کلیولند کاوالیرز یعنی کویکن لونز آرنا به مصاف یکدیگر بروند. بازی پیشین آن‌ها در خانه‌ی سن آنتونیو اسپرز با نتیجه‌ی ۱۱۰-۱۱۶ به‌نفع میزبان تمام شد، ولی احتمال اینکه میزبان بازی برگشت، پیروز شود بسیار اندک است. با بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال همراه باشید.

کلیولند کاوالیرز: مدت‌هاست که پرونده‌ی این فصل از لیگ بسکتبال NBA برایشان بسته شده است

جدی عثمان کلیولند کاوالیرز

بلندی نوار باخت فعلی‌شان هم گواه این واقعیت است. تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز هشت بازی اخیر خود را باخته و برای دو بازی پیش رو هم چندان آماده به نظر نمی‌رسد: کوین لاو، جی. آر. اسمیت، متیو دلاودوا و جان هنسون مصدوم هستند و نمی‌توانند به تیم خود در بازی پیش‌رو کمک کنند. اما هرچقدر هم که اوضاع برای کلیولند کاوالیرز بد باشد، خیال آن‌ها راحت است که قبل از تکرار شدن نوار ۱۲ باخت پیاپی اواسط فصلشان‌، فصل جاری خاتمه می‌یابد. از طرف دیگر نیویورک نیکس هم رتبه‌ی آخر کنفرانس شرق را برای خود تثبیت کرده و جایگاه کلیولند در جدول رده‌بندی این کنفرانس از آنچه که هست بدتر نخواهد شد.

در نتیجه این تیم بسکتبال دیگر دغدغه‌ای ندارد جز آماده شدن برای فصل بعد لیگ بسکتبال NBA و قاعدتاً فقط طرفداران پروپاقرص تیم خواهند بود که در بازی پیش‌رو به ورزشگاه کویکن لونز آرنا می‌روند. جدی عثمان، کالین سکستون و جوردن کلارکسون در این فصل عملکرد خوبی داشته و امیدهای آینده‌ی این تیم هستند، اما مطمئناً کاوالیرز در بسکتبالیست‌هایی که تابستان امسال بازیکن آزاد شده یا در درفت ۲۰۱۹ قرار می‌گیرند هم، به‌دنبال ناجیان کشتی شکسته‌ی خود خواهد گشت.

سن آنتونیو اسپرز: آیا می‌توانند از رویارویی با گلدن استیت واریرز در دور اول پلی‌آف اجتناب کنند؟

سن آنتونیو اسپرز بهترین سایت بسکتبال

تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز راه‌یابی به مرحله‌ی پلی‌آف را برای خود تضمین کرده، اما در جایگاه هشتم کنفرانس غرب قرار دارد و بنابراین در دور اول مرحله‌ی پلی‌آف با تیم برتر این کنفرانس یعنی گلدن استیت واریرز روبرو خواهد شد. دو بازی پایانی فصل برای آن‌ها بازی‌های آسانی هستند: یکی با تیم چهاردهم کنفرانس شرق و دیگری با تیم چهاردهم کنفرانس غرب. اما حتی اگر آن‌ها بتوانند دو پیروزی دیگر هم به کارنامه‌ی خود در فصل جاری لیگ بسکتبال NBA اضافه کنند، بازهم باید دعا کنند که اوکلاهما سیتی تاندر از پس بازی‌های باقیمانده‌ی خود (که بازی‌های آسانی هم نیستند) برنیاید و تنها در این صورت است که سن آنتونیو اسپرز می‌تواند به جایگاه هفتم کنفرانس غرب رسیده و در دور اول مرحله‌ی پلی‌آف به‌جای گلدن استیت واریرز با دنور ناگتس روبرو شود. هرچند برآمدن از پس دنور ناگتس هم کار هر تیمی نیست. این تیم بسکتبال در فصل جاری عملکرد بی‌نظیری در خانه داشته و در دور اول مرحله‌ی پلی‌آف هم از مزیت بازی‌های بیشتر در خانه بهره‌مند است. مطمئناً طرفدارانش هم که سال‌هاست تیم خود را در مرحله‌ی پلی‌آف ندیده‌اند، ورزشگاه خود را برای حریفان جهنم خواهند کرد.

از اینکه تا پایان این مطلب همراه بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال بودید، متشکریم. با دنبال کردن مطالب سایت بسکتبال ما اطلاعات بسکتبالی خود را به‌روز کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *