لیگ بسکتبال NBA: پیش بازی اوکلاهاما سیتی تاندر- ساکرامنتو کینگز

در یکی از جالب‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های لیگ بسکتبال NBA، دو تیم اوکلاهاما سیتی تاندر و ساکرامنتو کینگز به مصاف هم خواهند رفت. این بازی، روز یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ مصادف با ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ در ورزشگاه اختصاصی اوکلاهاما سیتی برگزار خواهد شد. بسکتفا به عنوان بهترین سایت خبری بسکتبال، این بازی را به صورت دقیق تحلیل کرده است که امیدواریم در ادامه همراه ما باشید.

لیگ بسکتبال NBA ؛ اوکلاهاما سیتی تاندر: سریع و خطرناک مثل یک صاعقه

اوکلاهاما سیتی تاندر بهترین پیروزی فصل خود را شاید جمعه شب به دست آورد. راسل وستبروک و پل جرج روی هم ۸۸ امتیاز کسب کردند که ۲۴ ریباند و ۱۵ پاس منجر به امتیاز هم در این آمار دیده می‌شود. شاید این دو به آمارهایی بهتر از این عادت کرده‌اند اما وقتی پل جرج امتیاز پایانی و پیروزی بخش تیمش را در ثانیه‌های پایانی به دست آورد، همه چیز را به افکار مثبت تغییر داد. در نتیجه این تیم مثل آذرخش به دوازدهمین پیروزی در ۱۴ بازی قبلی دست یافت و گام بزرگی برای رسیدن به رتبه دوم جدول برداشت. این دو تیم دو بازی با دنور ناگتس فوق العاده فاصله دارد و واقعا شک کردن به توانایی‌های تاندر با وجود ستارگانی چون جرج و وستبروک، سخت است. البته این دو باید گه‌گاهی استراحت کنند زیرا جمعه شب هرکدام تقریبا ۵۰ دقیقه بازی کردند. این چهارمین و آخرین مصاف میان دو تیم در لیگ بسکتبال NBA خواهد بود. در سه بازی قبلی، ساکرامنتو دو بار موفق به کسب پیروزی شده بود و همه آن بازی‌ها، جذاب و پر امتیاز دنبال شدند. در جبهه تاندر، فقط آندره رابرسون مصدوم است و باقی بازیکنان آماده درخشش در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل هستند که کمی حس و حال انتقام هم خواهد داشت.

لیگ بسکتبال NBA

لیگ بسکتبال NBA ؛ ساکرامنتو کینگز: به دنبال ممکن کردنِ هدفی غیرممکن

ساکرامنتو کینگز در حالی این روزها برای آخرین رتبه پلی‌آف کنفرانس غرب می‌جنگد که در ابتدای فصل این هدف چیزی شبیه غیرممکن به نظر می‌رسید. در واقع این تیم طوری برنامه ریزی کرده بود که شاید در بین پنج تیم پایین لیگ بسکتبال NBA باشد اما حالا و این وضعیت، مطمئنا باعث شگفتی هواداران هم شده است. به راحتی می‌توان گفت کینگز، شگفتی این فصل از رقابت‌هاست. ساکرامنتو تنها دو بازی با لس آنجلس کلیپرز فاصله دارد و بسیاری اعتقاد دارند پس از ترید توبیاس هریس، پادشاهان خواهند توانست به کلیپرز برسند و رتبه هشتم را از آنِ خود کنند. نقطه‌ای که ساکرامنتو باید پیشرفت کند، در خط دفاع است زیرا اگر نگاهی به عملکرد دفاعی‌شان بیندازیم، در رتبه ۲۶ حضور دارند که آمار بسیار بدی است. مخصوصا که اگر این تیم می‌خواهد در پلی‌آف حضور داشته باشد، باید هرچه زودتر دست به ترمیم این ضعف خود بزند. این تیم در دو بازی پیشین خود شکست خورده و البته این باخت‌ها بیشتر از آنکه ناراحت کننده باشند، شجاعت مردان اهل ایالت کالیفورنیا را افزایش داده است. اگر دلیلش را بپرسید، به این خاطر است که تنها با دو امتیاز اختلاف به تیم‌هایی چون دنور ناگتس و گلدن استیت وریرز باخته‌اند که یکی از بهترین تیم‌های غرب به شمار می‌آیند. در جبهه ساکرامنتو، ونین گابریل و تروی ویلیامز مصدوم هستند و قادر به همراهی تیم‌ نخواهند بود.

جذاب‌ترین مقالات و پیش‌بازی‌های لیگ بسکتبال NBA را در بسکتفا، بهترین سایت خبری بسکتبال دنبال کنید.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *