لیگ بسکتبال NBA: پیش بازی بوستون سلتیکس – ایندیانا پیسرز

سلتیکس پیسرز لیگ بسکتبال NBA

دو تیم بسکتبال بوستون سلتیکس و ایندیانا پیسرز، تنها رقبای یکدیگر در این روزهای لیگ بسکتبال NBA هستند و احتمالاً در دور اول مرحله‌ی پلی‌آف هم مقابل یکدیگر قرار بگیرند. این دو تیم که درحال‌حاضر با اختلاف یک برد در جایگاه‌های پنجم و چهارم جدول رده‌بندی کنفرانس شرق قرار دارند، در معدود بازی‌های باقیمانده از فصل عادی، امید چندانی به دستیابی به جایگاه سوم نداشته و خطر سقوط به جایگاه ششم هم چندان تهدیدشان نمی‌کند. اما هر کدام از این دو که بتواند از دیگری پیشی گرفته و فصل را در جایگاه چهارم تمام کند، بازی‌های دور اول مرحله‌ی پلی‌آف را در خانه‌ی خود شروع خواهد کرد. بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال، مقاله‌ای تحلیلی در مورد وضعیت این دو تیم در لیگ بسکتبال NBA را برای شما علاقه‌مندان به بسکتبال آماده کرده است.

تیم بسکتبال بوستون سلتیکس در ساعت ۳:۳۰ بامداد شنبه ۱۰ فروردین در ورزشگاه خود،‌ تی‌دی گاردن میزبان ایندیانا پیسرز خواهد بود و درست یک هفته بعد، برای چهارمین رویارویی فصل با آن‌ها، به شهر ایندیاناپلیس در ایالت ایندیانا سفر خواهد کرد.

بوستون سلتیکس: این روزها کارشان بگیر و نگیر دارد

جیسون تیتوم بوستون سلتیکس

درست زمانی که به‌نظر می‌رسید که تیم بسکتبال بوستون سلتیکس از افت یک‌ماهه‌ی خود گذر کرده و دوباره موتورش روشن شده، یک نوار باخت دیگر را شروع کرد. پیروزی اخیر آن‌ها مقابل کلیولند کاوالیرز بعد از ۴ شکست پیاپی رقم خورد. در این پیروزی، کایری اروینگ،‌ ستاره‌ی اصلی بوستون سلتیکس حضور نداشت. دلیل عدم حضور او خستگی بود، اما جالب است بدانید کایری اروینگ که در سال ۲۰۱۱ با تیم کلیولند کاوالیرز بازی در لیگ بسکتبال NBA را شروع کرد و تا سال ۲۰۱۷ در این تیم درخشید، بعد از اینکه درخواست انتقال به تیم بوستون سلتیکس را داد، از ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ تاکنون دیگر در کلیولند بازی نکرده است. البته وقتی از او پرسیده شد که آیا بازی در کلیولند برای او معنای خاصی دارد یا خیر، پاسخ داد: «نه، به هیچ‌وجه.»

با وجود عملکرد نه‌چندان ستودنی این روزهای بوستون سلتیکس که باعث شده از ایندیانا پیسرز عقب بمانند،‌ بازیکنان این تیم نگران وضعیت تیمشان نیستند و صحبت‌هایشان با خبرنگار سایت بسکتبال ESPN نشان می‌دهد که هم به خود و هم به تیمشان که پرافتخارترین تیم لیگ بسکتبال NBA است، اعتماد دارند. تیم آن‌ها از لحاظ امتیازآوری در جایگاه سیزدهم فصل جاری قرار گرفته، اما از لحاظ امتیازآوری مقابل تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز، دومین تیم قدرتمند لیگ است. بنابراین خیلی هم عجیب نیست که از خود مطمئن هستند.

ایندیانا پیسرز: مهمان‌های خجالتی این روزهای لیگ بسکتبال NBA

ایندیانا پیسرز بهترین سایت بسکتبال

نه‌اینکه لزوماً خجالتی باشند، شاید زیادی به ورزشگاه خود و طرفداران وفادارشان عادت کرده‌اند. ولی به‌هرحال تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز در ۱۱ بازی اخیر خود، ۳ بازی را میزبانی کرده و پیروز شده و در ۸ بازی مهمان بوده و همه‌ی آن‌ها را باخته است. درنتیجه شاید طرفداران آن‌ها نباید خیلی به بازی پیش‌رویشان با بوستون سلتیکس که در خانه‌ی حریف برگزار می‌شود، امیدوار باشند.

از آمار بد این روزهای ایندیانا پیسرز در خانه‌ی حریفان که بگذریم، باید پذیرفت که آن‌ها با غیبت بدهنگام و طولانی‌مدت بهترین بازیکن خود یعنی ویکتور اولادیپو خیلی خوب کنار آمده‌اند. وقتی او به‌علت مصدومیت در اواخر ماه ژانویه مجبور شد زانویش را زیر تیغ جراحی ببرد، کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که در روزهای پایانی فصل عادی، جایگاه چهارم کنفرانس شرق متعلق به ایندیانا پیسرز باشد. یکی از علل اصلی این موفقیت آن‌ها، درخشش بویان بوگدانویچ، اسمال فوروارد تیم بوده که در غیاب ویکتور اولادیپو، خیلی سریع، متوسط امتیازآوری خود را به ۲۲ امتیاز در هربازی رساند و آن هم بدون اینکه دقت پرتاب‌هایش کاهش یابد. مایلز ترنر هم با بلاک‌های بی‌نظیر خود، همچنان تیمش را در جایگاه نخست لیگ بسکتبال NBA از لحاظ دفاعی نگه داشته است.

از اینکه تا پایان این مطلب، همراه بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال بودید، ممنونیم. با دنبال کردن سایر مطالب سایت بسکتبال ما، اطلاعات بسکتبالی خود را به‌روز کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *