• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • گلدن استیت واریرز در حکم ناکام مطلق؛ لوکا دانچیچ و دوایت پاول خوش درخشیدند

گلدن استیت واریرز در حکم ناکام مطلق؛ لوکا دانچیچ و دوایت پاول خوش درخشیدند

دوایت پاول و دالاس ماوریکس وقت کمی داشتند تا پیروزی خارج از خانه فوق‌العاده دیگری مقابل گلدن استیت واریرز کسب کند. لوکا دانچیچ نیز به درخشش های خود ادامه داد.

درخشش لوکا دانچیچ و پاول برابر گلدن استیت

دوایت پاول ۲۱ امتیاز بدست آورد و در بازگشتش به بی اریا در زمینه اقدام منطقه‌ای فوق‌العاده کار کرد و دالاس ماوریکس سه‌شنبه شب توانست با نتیجه ۱۲۴ بر ۹۷ از سد گلدن استیت واریرز بگذرد. دوایت پاول پس از پایان بازی اظهار داشت:

پیروزی بزرگی بود اما سفر سریعی است و آماده‌ایم تا فردا به بازی خارج از خانه دیگری وارد شویم.

لوکا دانچیچ باز هم عملکرد خوبی داشت. لوکا دانچیچ ۲۰ امتیاز و ۸ ریباند بدست آورد و دالاس ماوریکس چهارمین پیروزی خود را در مقابل گلدن استیت واریرز کسب کرد. این تیم سه پیروزی خانگی متوالی مقابل واریرز بدست آورده است. دوایت پاول هر ۹ پرتاب خود را تبدیل به امتیاز کرد و ۶ ریباند بدست آورد. جردن پول به عنوان یار تعویضی ۱۷ امتیاز برای گلدن استیت واریرز بدست آورد. اریک پاسکال ۱۶ امتیاز و دی آنجلو راسل و گلن رابینسون ۱۳ امتیاز به خود اختصاص دادند. واریرز هشتمین باخت متوالی خود را متحمل شد و چهار باخت متوالی در چیس سنتر به جای گذاشته است. گلدن استیت واریرز پرمصدوم گارد خود، یاکوب ایوانز را نیز از دست داد و این بازیکن به دلیل ضربه مغزی به بیمارستان منتقل شد. وی بعد از اصابت آرنج دوایت پاول به سرش در ۴:۳۸ مانده به پایان نیمه اول به بیرون از زمین منتقل شد. گلدن استیت واریرز ۲۸ امتیاز از حریف خود عقب افتاد سپس در کوارتر سوم ۱۳ امتیاز متوالی کسب کرد تا بازی جذاب‌تر شود. ریک چارلیزل، سرمربی دالاس ماوریکس پس از پایان بازی اظهار داشت:

تمرکز، تلاش و هدف دفاعی خودمان را دوست دارم. ما به قدر کافی بازی هجومی خوبی ارائه دادیم تا پیروز از زمین بازی خارج شویم.

کریستاپس پورزینگیس، ستاره دالاس ماوریکس که حضور وی در این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت برای هشتمین بازی متوالی نتوانست در میدان حاضر شود. . او بیمار به نظر می‌رسید و هنوز هم دردی را در زانوی راست خود احساس می‌کند. پورزینگیس باید به زودی دوباره آماده شود تا چهارشنبه مقابل ساکرامنتو کینگز صف‌آرایی کند. ریک چارلیزل، سرمربی دالاس ماوریکس قبل از شروع بازی اظهار داشت:

با توجه به اینکه او به آمادگی کامل نرسید و مشغول درمان زانویش بود منطقی نبود که این ستاره را امشب مورد استفاده قرار دهیم. فردا شب این احتمال را بررسی می‌کنیم اما باید تمرین او را ببینیم و بدانیم وضعیت فردای ما چگونه خواهد بود.

دالاس ماوریکس ۶ پرتاب موفق از ۱۲ پرتاب سه امتیازی خود داشت – سهم ماکسی کلبر ۳ پرتاب بود – و در حالیکه ۱۱ پرتاب از ۲۰ پرتاب ابتدایی این تیم وارد سبد شد ۲۸ بر ۱۸ پیش افتاد. ۸ پرتاب از ۲۰ پرتاب ابتدایی گلدن استیت واریرز تبدیل به امتیاز شد که سهم دی آنجلو راسل ۴ پرتاب موفق بود.

لوکا دانچیچ

نکات بازی:

دالاس ماوریکس: دالاس ۳ تقابل قبلی اخیر خود را با مجموع اختلاف امتیاز ۹۵ امتیاز با پیروزی پشت سر گذاشت که از جمله آن می‌توان به پیروزی خانگی ۱۴۲ بر ۹۴ تاریخ ۲۰ نوامبر و ۱۴۱ بر ۱۲۱ در سان فرانسیسکو در تاریخ ۲۸ دسامبر اشاره کرد. دالاس ماوریکس در بازی‌های خارج از خانه خود مقابل تیم‌های کنفرانس غرب آمار ۹ پیروزی و ۲ شکست را به جای گذاشته است.

گلدن استیت واریرز: انتظار می‌رود که گلدن استیت واریرز مارکس کریس را روز چهارشنبه در اختیار بگیرد. این بازیکن بیش از یک هفته است که توسط همین تیم ویو شد. گلدن استیت واریرز در بازی‌های خارج از خانه خود مقابل تیم‌های کنفرانس غرب آمار ۵ پیروزی و ۹ شکست را به جای گذاشته است.

کلی تامپسون، ستاره گلدن استیت واریرز روز شنبه در پولمن واشنگتن شماره ۱ خود را بایگانی شده خواهد دید. تامپسون در این باره گفت:

پنج سال است که بدان‌جا نرفته‌ام. این که به آن‌جا برگردی و مردمی را ببینی که واقعاً با آن‌ها بزرگ شده‌ای و این جشن را ترتیب داده باشند شما را هیجان‌زده می‌کند. خیلی نوستالژیک است. هیچوقت فکر نمی‌کردم از پولمن به اینجا برسم اما این اتفاق افتاد و به همین خاطر هیجان‌زده هستم.

کلی تامپسون را در این سفر مایک دانلیوی و زازا پاچولیا همراهی خواهند کرد و باب میرز، مدیر ورزشی گلدن استیت واریرز عمل جراحی در پیش دارد و کنار او نخواهد بود.

بازی بعدی:

دالاس ماوریکس: چهارشنبه شب مقابل ساکرامنتو کینگز صف‌آرایی خواهد کرد تا بازی‌های خارج از خانه خود را تمام کرده باشد.

گلدن استیت واریرز: روز پنجشنبه میزبان دنور ناگتس خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *