• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • چگونه دریک وایت و اسپرز، نوار ۷ پیروزی پیاپی لس آنجلس کلیپرز را پاره کردند؟

چگونه دریک وایت و اسپرز، نوار ۷ پیروزی پیاپی لس آنجلس کلیپرز را پاره کردند؟

لامارکوس آلدریج و دریک وایت هر کدام ۱۷ امتیاز کسب کردند و سن آنتونیو اسپرز جمعه شب توانست با نتیجه ۱۰۷ بر ۹۷ بر کوای لنارد و لس آنجلس کلیپرز غلبه کند.

شکست لس آنجلس کلیپرز برابر اسپرز

پاتریک بورلی، گارد لس آنجلس کلیپرز در پایان بازی اظهار داشت:

آن‌ها تمایل بیشتری برای پیروزی داشتند و همین هم شد. باید به آن‌ها تبریک گفت. آن‌ها با شور و اشتیاق به اینجا آمدند، با تشنگی بیشتری برای پیروزی و این را هم نشان دادند.

سن آنتونیو اسپرز در شب دومین حضور کوای لنارد در سن آنتونیو به عنوان بازیکن رقیب به ۷ پیروزی متوالی لس آنجلس کلیپرز پایان داد. کوای لنارد با ۱۹ امتیاز و ۸ پرتاب موفق از ۲۳ پرتاب به کار خود پایان داد. دمار دروزن، بازیکن سن آنتونیو اسپرز در پایان بازی گفت:

کلیپرز فقط یک تیم قدیمی نیست بلکه رقیبی جدی در کنفرانس ما به شمار می‌آید. ما به بازی رفتیم و رقابت کردیم تا به خروجی موردنظر رسیدیم.

کوای لنارد ۷ فصل اول حضورش در بسکتبال NBA را در سن آنتونیو اسپرز گذراند و سپس تقاضای انتقال به تیمی دیگر را مطرح کرد. او به تورنتو رپترز رفت و فصل گذشته دومین عنوان MVP فینال بسکتبال NBA خود را بدست آورد و بعد از آن در نقل و انتقالات آزاد راهی لس آنجلس کلیپرز شد. بازگشت اول کوای لنارد به سن آنتونیو در ۲۴ ژانویه بود که در آن دیدار تورنتو رپترز ۱۲۵ بر ۱۰۷ بازی را واگذار کرد. بازی روز جمعه همان حس و حال را داشت. لنارد در مورد احساس خود گفت:

خب، هیچ حسی ندارم. مثل یک بازی خارج از خانه معمولی بود.

شاید برای کوای لنارد این بازی هم روتین باشد اما برای سن آنتونیو اسپرز که با ۷ پیروزی و ۱۳ شکست بدترین آمار خود را در هفته‌های آغازین در ۲۳ فصل گذشته ثبت کرده شرایط به گونه‌ای دیگر است. گرگ پوپوویچ، سرمربی سن آنتونیو اسپرز پس از پایان بازی اظهار داشت:

همه در این بازی پرتلاش ظاهر شدند و در مسیری که ما نیاز داشتیم قدم برداشتند. باید بیشتر این کار را تکرار بکنیم و هماهنگ‌تر شویم.

لس آنجلس کلیپرز کوای لنارد

کوای لنارد در طول معرفی قبل از بازی و هر بار که توپ را لمس می‌کرد هو شد. شعارها در طول بازی افزایش پیدا کرد مخصوصاً زمانی که سن آنتونیو اسپرز با اختلاف بهترین بازی فصل خود را انجام می‌داد. لنارد ۳ پرتاب اول خود را از دست داد و پس از آن توپ‌ربایی کرد و یک دانک را به نمایش گذاشت تا لس آنجلس کلیپرز را با اختلاف ۸ امتیاز پیش بیاندازد. مارکو بلینلی کمک کرد تا اسپرز تیم برتر میدان باشددر ۱۱ دقیقه مانده به پایان نیمه اول با پرتاب ۳ امتیازی خود نتیجه را ۳۲ بر ۳۰ کرد. پوئتل، بازیکنی که در انتقال کوای لنارد به سن آنتونیو آمد با ۴ امتیاز و ۳ بلاک در لحظات حساس کوارتر دوم خوش درخشید. ۲ بلاک او در مقابل کوای لنارد بود و همین باعث تشویق حاضرین در سالن شد.

پتی میلز در ۱۰:۳۲ مانده به پایان بازی یک پرتاب ۳ امتیازی انجام داد تا سن آنتونیو اسپرز با نتیجه ۸۱ بر ۷۱ پیش بیفتد و در این لحظه برای لس آنجلس کلیپرز تقاضای تایم اوت شد. اسپرز در کوارتر پایانی ۵ پرتاب ۳ امتیازی انجام داد و ۱۴ پرتاب موفق از ۳۶ پرتاب سه امتیازی خود داشت. دروزن ۱۵ امتیاز کسب کرد و پوئتل ۶ امتیاز، ۶ ریباند و ۴ بلاک شات به نام خود ثبت کرد. پال جرج با ۵ امتیاز کمترین امتیاز این فصل خود را به ثبت رساند و توانست ۲ پرتاب موفق از ۱۱ پرتاب خود داشته باشد. داک ریورس، سرمربی لس آنجلس کلیپرز بعد از برگزاری نشست خبری بعد از بازی در رختکن ماند. او با قایفه‌ای خشک و بی‌روح گفت:

باید تیم را جمع کنیم. از این شب‌ها بار دیگر هم خواهیم داشت.

گرگ پوپویچ دریک وایت را تشویق می‌کرد که پرتاب ۳ امتیازی انجام دهد و دریک وایت با ۵ پرتاب موفق از ۷ پرتاب از فاصله دور پاسخ او را داد. دریک وایت پس از پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم در ۲۰ بازی بعدی حرفی برای گفتن داشته باشم. فقط باید به آن چشم‌انداز خودم برسم، پرتاب کنم و اعتماد به نفس داشته باشم.

نکات بازی:

لس آنجلس کلیپرز: لندری شمت دهمین بازی متوالی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد. شمت آمار ۹.۱ امتیاز را در ۲۹.۴ دقیقه حضور ثبت کرده است.

سن آنتونیو اسپرز: آن‌ها با ۵۶۴ پیروزی خانگی، آمار بیشترین برد خانگی را به خود اختصاص دادند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *