• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • لس آنجلس کلیپرز ، پیروز دیدار سلاطین پرتاب کنفرانس غرب

لس آنجلس کلیپرز ، پیروز دیدار سلاطین پرتاب کنفرانس غرب

کوای لنارد ۲۵ امتیاز کسب کرد و لس آنجلس کلیپرز پنجشنبه شب توانست با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۰۵ از سد هیوستون راکتس بگذرد و ششمین پیروزی متوالی خود را بدست آورد.

پیروزی لس آنجلس کلیپرز برابر هیوستون

هیوستون راکتس و لس آنجلس کلیپرز به عنوان سلاطین پرتاب کنفرانس غرب لیگ فصل جاری هستند اما هیوستون از همان آغاز این دیدار در این زمینه مشکل داشت. هیوستون این شانس را داشت که برتری فصل را نسبت به کلیپرز تجربه کند اما با این شکست آمار ۲ پیروزی و ۲ شکست را مقابل حریف به جای گذاشت. داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز از ترکیب اسمال بال هیوستون راکتس گفت که آن‌ها بدون یک سنتر واقعی بازی می‌کردند. ریورز در این باره اظهار داشت:

کاری که آن‌ها انجام دادند هوشمندانه بود اما ما در دام این شیوه نیفتادیم. آرامش خود را حفظ کردیم، توپ را به حرکت درآوردیم و بازیکنان آزاد خود را یافتیم و بزرگان ما بزرگی کردند.

هیوستون راکتس فقط ۷ پرتاب موفق از ۴۲ پرتاب سه امتیازی خود داشت تا برای دومین بازی متوالی شکست بخورد. آن‌ها دوشنبه شب نیز به تیم ضعیف نیویورک نیکس باخته بودند. هیوستون راکتس موجب شده بود که روند ۱۸ شکست متوالی نیکس پایان پذیرد. راسل وستبروک با ۲۹ امتیاز و ۱۵ ریباند بهترین بازیکن هیوستون راکتس بود. جیمز هاردن ۴ پرتاب موفق از ۱۷ پرتاب خود داشت و هر ۸ پرتاب سه امتیازی خود را به هدر داد تا با ۱۶ امتیاز به کار خود در این بازی پایان دهد. این دو ستاره و اکثر بازیکنان اصلی حاضر در هر دو تیم در بیشتر دقابق کوارتر چهارم در زمین حاضر نبودند. جیمز هاردن در پایان بازی اظهار داشت:

در هر دو سمت زمین موفق به انجام آن‌چه که باید انجام می‌دادیم نشدیم. آن‌ها چند پرتاب فوق‌العاده انجام دادند. به لحاظ دفاعی، ما در جایگاه خود نبودیم و برنامه بازی خود را نتوانستیم اجرایی کنیم.

لس آنجلس کلیپرز در نیمه اول با نتیجه ۶۷ بر ۴۴ از حریف پیش افتاد و در این نیمه هیوستون راکتس فقط ۲ پرتاب موفق از ۲۲ پرتاب سه امتیازی خود داشت. ایویکا زوباک ۱۷ امتیاز و ۱۲ پاس گل برای لس آنجلس کلیپرز بدست آورد و مونترزل هرل ۱۹ امتیاز و ۱۰ ریباند به عنوان یار تعویضی به نام خود ثبت کرد.

لس آنجلس کلیپرز

داک ریورز در این باره گفت:

ما ترکیب درستی را برای این بازی چیدیم و حتی وقتی به حمله می‌رفتیم هرل و زوباک آرایش دفاعی به خود می‌گرفتند. وقتی شما چنین کاری می‌کنید و بازیکنان برای پرتاب‌های سه امتیازی رقابت می‌کنند کمی کار سخت می‌شود.

پرتاب‌های اشتباه هیوستون راکتس بعد از نیمه اول هم ادامه داشت و راکتس در کوارتر سوم ۱۱ پرتاب از ۱۲ پرتاب سه امتیازی خود را از دست داد که شامل ۲ ایربال هم می‌شد. اما هیوستون تنها در زمینه پرتاب‌های سه امتیازی مشکل نداشت و آن‌ها چندین لی‌اوپ را در همین کوارتر به هدر دادند تا لس آنجلس کلیپرز با برتری ۹۰ بر ۶۵ به استقبال کوارتر چهارم برود. جیمز هاردن در این باره گفت:

این تجربه بزرگی برای ما در هر دو سمت زمین بود. ما ۲۱ بازی دیگر را پیش رو داریم و خود را برای بازی‌های بزرگتری آماده می‌کنیم. بنابراین فردا فیلم این بازی را تماشا می‌کنیم و بهتر می‌شویم و برای حضور در بازی بعدی آماده خواهیم شد.

نکات بازی:

لس آنجلس کلیپرز: پاتریک بورلی در کوارتر سوم برای شارژ کردن جیمز هاردن یک خطای بی مورد انجام داد. پال جرج ۱۳ امتیاز، ۹ ریباند و ۷ پاس گل به نام خود ثبت کرد.

هیوستون راکتس: اریک گوردون با مصدومیت زانو در کوارتر چهارم زمین بازی را ترک کرد و دیگر به میدان بازنگشت. راسل وستبروک موفق شد در سی و دومین بازی متوالی ۲۰ امتیاز یا بیشتر کسب کند. دانوئل هؤز جی آر ۱۴ امتیاز بدست آورد.

لس آنجلس کلیپرز در صحنه خطای مونترزل هرل بر روی دانک راسل وستبروک در اوایل کوارتر چهارم اعتراض کرد. بازبینی نشان داد که وستبروک در هنگام اوج‌گیری برای پرتاب با دست چپ خود روی صورت هرل فشار وارد آورده است. اما چلنج داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز ناموفق بود و خطا تأیید نشد. هرل بلافاصله بعد از این صحنه یک دانک انجام داد و وقتی به عقب برمی‌گشت با هر دو دست خود سر خود را گرفته بود.

بازی بعدی:

لس آنجلس کلیپرز: شنبه شب از لس آنجلس لیکرز میزبانی خواهد کرد.

هیوستون راکتس: شنبه شب در شهر شارلوت به مصاف شارلوت هورنتس خواهد رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *