• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • ترکیب بدون مصدوم لس آنجلس کلیپرز کلید پیروزی حساس مقابل مقابل دنور ناگتس

ترکیب بدون مصدوم لس آنجلس کلیپرز کلید پیروزی حساس مقابل مقابل دنور ناگتس

داک ریورز اکثر اوقات فصل عادی را در حال وصله و پینه کردن ترکیب ابتدایی خود بوده و امیدوار است که در آینده لس آنجلس کلیپرز ترکیب بدون مصدومی داشته باشد.

پیروزی لس آنجلس کلیپرز برابر دنور ناگتس

حالا آن آینده بدون مصدوم فرا رسیده و به نظر زیبا می‌آید. وقتی جمعه شب تمام بازیکنان مستعد و حرفه‌ای کلیپرز دور یکدیگر جمع شدند حتی دومین تیم قدرتمند کنفرانس غرب هم شانس زیادی برای مقاومت در برابر کلیپرز نداشت. پال جرج ۶ پرتاب سه امتیازی انجام داد و کوای لنارد ۱۹ امتیاز بدان افزود تا لس آنجلس کلیپرز با نتیجه ۱۳۲ بر ۱۰۳ از سد دنور ناگتس عبور کند و سومین پیروزی متوالی خود را بدست آورد. مونترزل هرل ۱۸ امتیاز و ۱۰ ریباند بدست آورد و این در حالی است که لو ویلیامز ۱۷ امتیاز بدست آورد و ۵ پرتاب سه امتیازی موفق داشت تا این برتری قاطع رقم بخورد. کلیپرز در این دیدار هرگز عقب نیفتاد و دنور ناگتس سنگین‌ترین شکست فصل خود را تجربه کرد. بعد از ۴ ماه مشکل مصدومیت و تغییرات تیم در ددلاین نقل و انتقالاتی، لس آنجلس کلیپرز برای هفتمین بار در طول فصل جاری با ترکیبی کاملاً بدون مصدوم به میدان رفت. آن‌ها در این ۷ دیدار پیروز میدان بودند. داک ریورز در پایان این دیدار اظهار داشت:

حتی زمانی که خوب بازی نمی‌کنیم تیمم کمبود اعتماد به نفس ندارد. اما مشخصاً این پارامتر می‌تواند یاری‌دهنده باشد. همه می‌بینند که شما چه ظرفیت‌هایی دارید و این کمک می‌کند تا سطح خود را ارتقا دهید.

در تقابل دو تیمی که امیدوارند اولین قهرمانی تاریخ خود را در این لیگ رقابتی بدست آورند، لس آنجلس کلیپرز حتی دنور را با ۴۰ پیروزی و ۱۹ شکست شکست داد. هر دو تیم پشت سر لس آنجلس لیکرزی قرار دارند که با ۴۵ پیروزی و ۱۲ شکست بهترین رکورد کنفرانس غرب را در اختیار دارد. اما لس آنجلس کلیپرز در یکی از بزرگترین دیدارهای فصل عادی دفاع فوق‌العاده و خط حمله بی‌رحمی داشت. ۹ بازیکن لس آنجلس کلیپرز حداقل ۷ امتیاز کسب کردند و ۴۶ درصد پرتاب‌های سه امتیازی آن‌ها به درون سبد رفت که شامل ۱۸ پرتاب موفق از ۳۶ پرتاب سه امتیازی بود. لو ویلیامز در پایان بازی گفت:

این یک پیروزی بزرگ بود. فکر می‌کنم پیروزی در این بازی برای ما اهمیت دارد. چالش‌های زیادی در انتظار ما هستند و مهم بود که با این پیروزی به استقبال آن‌ها برویم.

لس آنجلس کلیپرز پال جرج

نیکولا یوکیچ ۲۱ امتیاز و ۹ ریباند داشت و جرمی گرنت ۲۰ امتیاز کسب کرد اما دنور ناگتس حتی بدتر از باخت با اختلاف ۲۶ امتیاز به هیوستون راکتس در این دیدار تن به شکست داد. این فقط چهارمین شکست دنور در ۱۲ بازی اخیرش بود. مایکل مالون، سرمربی دنور ناگتس در پایان بازی در پاسخ به این‌که چه موردی از این باخت او را ناامید کرد اظهار داشت:

اگر بخواهم پاسخ دهم یک فهرست بلند بالا است. فقط می‌توانم بگویم از ابتدا تا انتهای بازی بد بودیم. فکر می‌کنم امشب از ابتدا تا انتهای دیدار شل بودیم. آن‌ها بازیکنان ما را از مسیر بازی خارج کرده بودند و برای همین نتوانستیم هجومی ظاهر شویم. آن‌ها تیم خوبی هستند اما از عدم وجود روح جنگندگی و تلاش تیم ما بسیار ناامید هستم.

دنور ناگتس در اولین تقابل فصلش در ماه گذشته با نتیجه ۱۱۴ بر ۱۰۴ لس آنجلس کلیپرز را شکست داد اما پال جرج به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ آن بازی را از دست داده بود. با توجه به این‌که هر دو تیم در تقابل جدیدشان با قدرت کامل خود ظاهر شده بودند لس آنجلس کلیپرز طبق معمول با قدرت هجومی خود فشار بسیار زیادی بر روی دفاع دنور ناگتس آورد. لس آنجلس کلیپرز در نیمه دوم مستمراً تیم برتر میدان بود و با پنجمین پرتاب سه امتیازی لو ویلیامز در ۷:۱۲ مانده به پایان بازی اختلاف را به ۲۵ امتیاز رساند. مونته موریس، گارد دنور ناگتس پس از پایان بازی اظهار داشت:

ما در رختکن یکدیگر را پاسخگو می‌دانستیم. اگر می‌خواهیم گام بعدی را برداریم در بازی‌هایی شبیه به این باید آماده رقابت باشیم. ویل بارتون حدود پنج دقیقه با ما صحبت‌های خوبی داشت. در رابطه با اینکه چگونه تیم‌ها فکر می‌کنند ما شل بازی می‌کنیم و این را هم گفت که با همین منطق برنامه‌های ما را به هم می‌ریزند و آن‌ها امشب هم همین‌کار را کردند.

اگرچه لس آنجلس کلیپرز در کوارتر اول با ۳۷ امتیاز از زمین مسابقه بیرون آمد، دنور ناگتس با کمک از جرمی گرنت بازی را نزدیک نگه داشت. این گارد که سه شنبه در مصاف با دترویت پیستونز با کسب ۲۹ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را بدست آورد در نیمه اول این دیدار ۱۴ امتیاز بدست آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *