• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • ناکامی میامی مقابل لس آنجلس کلیپرز در دفاع منطقه‌ای؛ درخشش غیرمنتظره شمت

ناکامی میامی مقابل لس آنجلس کلیپرز در دفاع منطقه‌ای؛ درخشش غیرمنتظره شمت

پال جرج

به محض این‌که لس آنجلس کلیپرز به راز دفاع منطقه‌ای میامی هیت پی برد پرتاب‌های سه امتیازی آن‌ها یکی پس از دیگری وارد سبد شد.

پیروزی لس آنجلس کلیپرز برابر میامی هیت

پال جرج و لندری شمت هر کدام ۲۳ امتیاز بدست آوردند و ۸ بازیکن لس آنجلس کلیپرز امتیازاتشان دورقمی شد و کلیپرز چهارشنبه شب توانست با نتیجه ۱۲۸ بر ۱۱۱ مقابل حریف خود به پیروزی برسد و سومین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرد. لندری شمت که در نیمه اول ۱ پرتاب موفق از ۷ پرتاب خود داشت در پایان بازی گفت:

ما برخلاف دفاع منطقه‌ای آن‌ها توپ را به حرکت درآوردیم. در نیمه دوم این تفکر را پیاده کردیم.

لس آنجلس کلیپرز با ۲۴ پرتاب موفق سه امتیازی رکورد تاریخ خود را شکست. بیشترین پرتاب سه امتیازی موفق آن‌ها به ۲۰ پرتاب سه امتیازی موفق در بازی ۱۸ ژانویه ۲۰۱۶ مقابل هیوستون راکتس برمی‌گشت. اریک اسپوئلسترا، سرمربی میامی هیت پس از پایان بازی اظهار داشت:

به نوعی غرق شدیم، در نیمه دوم و در زمینه پرتاب سه امتیازی نزول بزرگی داشتیم و واقعاً نتوانستیم اوضاع را کنترل کنیم.

جیمی باتلر به دلیل مصدومیت شانه سمت راست نتوانست در کوارتر چهارم میامی هیت را همراهی کند. او روز پنجشنبه MRI خواهد داشت. وی در این باره اظهار داشت:

امیدوارم مصدومیتی جدی نباشد. می‌خواهم دوباره به میدان بروم و بازیکنانم را رهبری کنم.

امتیازات لندری شمت (۲۳ امتیاز) بیشترین امتیازات فصل او و همچنین بیشترین امتیازاتی بود که در لس آنجلس کلیپرز بدست آورد. او به عنوان یار تعویضی در کوارتر چهارم ۱۴ امتیاز برای کلیپرز به ارمغان آورد و توانست ۱۰ امتیاز متوالی برای تیمش کسب کند. لو ویلیامز، هم‌تیمی او که در این بازی ۱۴ امتیازی شد درباره وی اظهار داشت:

به هر دلیلی صرف‌نظر از خط آتشی که ما در درون زمین داشتیم، آن‌ها به او اجازه دادند تا بیشترین پرتاب موفق را داشته باشد و او نیز از این فرصت نهایت استفاده را برد.

لس آنجلس کلیپرز

کوای لنارد ۱۴ امتیاز، ۹ پاس گل و ۷ ریباند برای لس آنجلس کلیپرز بدست آورد. کلیپرز در نیمه اول دبا ۱۲ امتیاز اختلاف عقب بود و در ۲ کوارتر پایانی کنترل بازی را در دست گرفت. شمت تنها بازیکن لس آنجلس کلیپرز نبود که کوارتر چهارمی فوق‌العاده را سپری کرد. جامایکال گرین نیز توانست ۳ پرتاب سه امتیازی موفق داشته باشد و آخرین پرتاب او با برتری ۱۰۷ بر ۹۲ لس آنجلس کلیپرز همراه بود. داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز در پایان بازی اظهار داشت:

بعد از شوک ابتدایی از دفاع منطقه‌ای حریف، ما به خوبی آن‌ها را کنترل کردیم. ما فضاها را یافتیم و پرتاب‌های فوق‌العاده‌ای داشتیم. در نیمه اول آن‌ها گفتند شاید ما باید بیشتر در درون زمین حرکت کنیم اما من به آن‌ها گفتم شما باز بازی کنید و به سمت سبد پرتاب داشته باشید.

دریک جونز جی آر یکی از ۶ بازیکن میامی هیت بود که امتیازاتش دورقمی شد و با ۲۵ امتیازو ۹ ریباند توانست بهترین آمار دوران بازی خود را بدست آورد. بم آدبایو ۲۲ امتیاز و ۱۱ ریباند به نام خود ثبت کرد. ۲ پرتاب آدبایو در کوارتر چهارم سه امتیازی بودند و بخشی از ۳۱ امتیاز کسب شده میامی هیت در این کوارتر را تشکیل می‌دادند. جونز با یک دانک تک دست کوارتر چهارم را آغاز کرد و آدبایو با یک پرتاب موفق دیگر راه او را ادامه داد. میامی هیت به ۶ امتیازی حریف رسید و پس از آن اندری شمت ۱۰ امتیاز متوالی برای لس آنجلس کلیپرز کسب کرد. بعد از آن، جرج یک پرتاب سه امتیازی دیگر داشت. اسپوئلسترا، سرمربی میامی در پایان بازی اظهار داشت:

وقتی آن‌ها نیاز به کنترل ما داشتند توانستند پرتاب‌های ۲ امتیازی و ۳ امتیازی متوالی داشته باشند و همین فاصله آن‌ها با ما را افزایش داد.

میامی هیت بازی را برای آخرین بار در اوایل کوارتر سوم و توسط کندریک نان به تساوی کشاند. پس از آن کلیپرز ۲۶ امتیاز کسب کرد و ۱۵ امتیاز به حریف داد و توانست ۶ پرتاب موفق سه امتیازی داشته باشد و آن‌ها با برتری ۹۲ بر ۸۰ به استقبال کوارتر چهارم رفتند. پال جرج در کوارتر چهارم ۱۰ پاس گل از ۳۵ پاس گل لس آنجلس کلیپرز را بدست آورد تا این تیم بیشترین پاس گل فصل خود را رقم بزند. میامی هیت با ۱۲ امتیاز برتری برتری کوارتر دوم را آغاز کرد. گیب وینسنت ۳ پرتاب سه امتیازی موفق ذداشت و ۸ امتیاز نیز جیمی باتلر بدست آورد. باتلر در کوارتر اول فقط ۲ امتیاز بدست آورده بود و با ۱۱ امتیاز به کار خود در این بازی پایان داد. کلیپرز در نیمه اول با نتیجه ۵۸ بر ۵۵ عقب بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *