• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • تیم لبران جیمز ۱۴۱-۱۳۹ تیم یانیس آنتتوکومپو؛ یک آل‌استار سراسر هیجانی

تیم لبران جیمز ۱۴۱-۱۳۹ تیم یانیس آنتتوکومپو؛ یک آل‌استار سراسر هیجانی

تیم لبران جیمز در دیدار آل استار موفق شد به سختی تیم یانیس آنتتوکمپو را شکست دهد.

پیروزی تیم لبران جیمز برابر تیم یانیس

بازیکنان یکدیگر را شارژ کردند و به زمین خوردند. کوارتر چهارم بازی آل‌استار NBA به حرارت دقایق پایانی یک بازی پلی‌آف بود، بزرگ‌ترین ستاره‌های لیگ هر چه در چنته داشتند در این بازی رو کردند. و در پایان، آنتونی دیویس با پرتاب یک پنالتی موفق قهرمان خانگی لقب گرفت. آنتونی دیویس یک پنالتی لحظه آخری انجام داد تا یکشنبه شب تیم لبران جیمز بتواند در بازی آل‌استارهای NBA با نتیجه ۱۵۷ بر ۱۵۵ مقابل تیم یانیس آنتتوکومپو به برتری برسد. فرمت این بازی خیریه محور طراحی شده بود و همه مطمئن بودند که بازیکنی در پایان بازی یک پرتاب انجام خواهد داد. آن بازیکن آنتونی دیویس بود. این بازیکن شیکاگویی پنالتی اول را از دست داد و پنالتی دوم را تبدیل به امتیاز کرد تا بازی میانه فصل NBA نزدیک‌ترین بازی باشد که از سال ۲۰۱۰ و پیروزی ۱۴۱ بر ۱۳۹ کنفرانس شرق بر کنفرانس غرب اتفاق می‌افتد.

کوای لنارد، MVP این بازی و اولین دریافت کننده جام ۳۰ امتیاز برای تیم لبران جیمز کسب کرد و این در حالی است که لبران جیمز و کریس پال، کاپیتان تیمش هر کدام ۲۳ امتیاز کسب کردند و دیویس با کسب ۲۰ امتیاز به کار خود پایان داد. یانیس آنتتوکومپو که کاپیتان تیمش بود با ۲۵ امتیاز بیشترین امتیاز تیمش را بدست آورد. کمبا واکر ۲۳ امتیاز کسب کرد و جوئل امبید ۲۲ امتیازی و رودی گوبرت ۲۱ امتیازی شدند. نیک نرس، سرمربی تیم یانیس در پایان بازی اظهار داشت:

از دید من این بازی واقعاً جذاب بود. واقعاً هر کوارتر آن لذت‌بخش بود.

جیمز هاردن این شانس را داشت که تیم یانیس را در این بازی پیروز کند و یک پرتاب سه امتیازی انجام داد اما به درون سبد نرفت. جوئل امبید دو پنالتی را به درون سبد فرستاد تا اختلاف امتیاز با تیم لبران به ۱ برسد. با توجه به شرایط بازی، پرتاب بعدی تیم پیروز را تعیین می‌کرد. آنتونی دیویس یک خطا گرفت و پنالتی خود را وارد سبد کرد و همین برای پیروزی کافی بود.

لبران جیمز

یاران لبران جیمز پیراهن آبی شماره ۲ را به احترام جیانا برایانت پوشیده بودند و تیم یانیس با پیراهن قرمز و شماره ۲۴ به احترام کوبی برایانت در زمین حضور داشت و روی شانه‌های راست آن‌ها ۱ سر دوش سیاه با ۹ ستاره تعبیه شده بود که به هر یک از قربانیان سقوط هلی‌کوپتر کوبی برایانت در ۲۶ ژانویه اختصاص داشت. جیمز گفت:

حضور او را احساس می‌کنیم.

و دو تیم با نقش‌های جدید به استقبال کوارتر چهارم رفتند: یانیس آنتتوکومپو پرتاب لبران را بلاک کرد، کال لاری، کوای لنارد، هم‌بازی سابق خود در تورنتو رپترز را شارژ کرد و جوی کم سابقه در دیدار آل‌استارهای NBA به وجود آمد. جوئل امبید در پایان این بازی گفت:

از دید من بهترین بازی آل‌استاری بود که تا به حال دیدم. بازیکنان جنگیدند، برنده بازی را پرتاب آخر مشخص کرد.

این اولین بازی آل‌استار با فرمت جدید است: دو تیم یک مینی‌گیم را در سه کوارتر ابتدایی انجام می‌دهند و امتیاز در هر یک از این کوارترها از ۰-۰ شروع می‌شود و تیم برنده برای کمک به خیریه کودکان شیکاگو مبلغ ۱۰۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد. تیم جیمز در کوارتر اول ۵۳ بر ۴۱ پیروز شد، تیم آنتتوکومپو کوارتر دوم را ب نتیجه ۵۱ بر ۳۰ به سود خود به پایان رساند. در کوارتر سوم بازی پایاپای پیش رفت. پای ۱۰۰ هزار دلار وسط بود. اما تیم‌ها در امتیاز ۴۱ مساوی به کار خود در این کوارتر پایان دادند و مبلغ ۳۰۰ هزار دلار برای تیم برنده تعیین شد. ۱۰۰ هزار دلار دست نخورده از کوارتر سوم و ۲۰۰ هزار تومن هم برای پیروزی.

در امتیاز تجمیعی تیم یانیس با نتیجه ۱۳۳ بر ۱۲۴ از تیم حریف پیش بود. مسئولان لیگ NBA تصمیم گرفتند به خاطر احترام به کوبی برایانت صرف‌نظر از این‌که نتیجه کلی در طول سه کوارتر چه باشد برنده بازی آل‌استار تیمی خواهد بود که پیراهن شماره ۲۴ را به تن دارد و ۲۴ امتیاز به او داده خواهد شد. این بدان معنی بود که تابلوی امتیازات باید عدد ۱۵۷ را نشان می‌داد. ساعت بازی خاموش شد. ساعت پرتاب روشن ماند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *