• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • لبران جیمز فقط ۴۴ امتیاز با رکورد کوبی برایانت در امتیازگیری فاصله دارد

لبران جیمز فقط ۴۴ امتیاز با رکورد کوبی برایانت در امتیازگیری فاصله دارد

لبران جیمز

لبران جیمز در نیمه اول نشان داد که چرا به زودی جای کوبی برایانت را در جایگاه سوم امتیازآورترین بازیکنان بسکتبال NBA خواهد گرفت.

درخشش لبران جیمز برابر نیویورک نیکس

سپس سلطان این فصل پاس گل بسکتبال NBA با پاس‌هایش آنتونی دیویس را راه انداخت. لبران جیمز ۱۹ امتیاز از ۲۱ امتیاز خود را در نیمه اول گرفت تا به رکورد کوبی برایانت در تاریخ بسکتبال NBA نزدیک شود و چهارشنبه شب لس آنجلس لیکرز موفق شد نیویورک نیکس را با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۲ از پیش رو بردارد. آنتونی دیویس با ۲۸ امتیاز امتیازآورترین بازیکن لس آنجلس لیکرز بود. لبران جیمز فقط ۶ پرتاب در کل طول نیمه دوم انجام داد اما آنتونی دیویس در این نیمه ۱۷ امتیاز کسب کرد تا به پیروزی لس آنجلس لیکرز کمک کرده باشد. لبران جیمز در پایان بازی اظهار داشت:

من در نیمه دوم بیشتر نقش تسهیل‌کننده را ایفا کردم. می‌خواستم آنتونی دیویس را راه بیندازم. او در نیمه اول کمی خارج از فرم خود به نظر می‌رسید. بنابراین به من تأکید شد که در کوارتر سوم و چهارم او را به بازی برگردانم و این تفاوت وظیفه من در نیمه اول و دوم بود.

لبران جیمز ۳۳۵۹۹ امتیاز در بسکتبال NBA بدست آورده است و با کوبی برایانت ۴۴ امتیاز فاصله دارد. روز شنبه او موقعیت خوبی دارد که از رکورد ستاره سابق لس آنجلس لیکرز عبور کند. فیلادلفیا شهری است که لبران جیمز در آن متولد شده است. لس آنجلس روز پنج‌شنبه یک بازی هم مقابل بروکلین نتس خواهد داشت. آنتونی دیویس در ۳:۴۵ پایانی ۸ امتیاز بدست آورد و هر ۱۳ پنالتی خود را تبدیل به امتیاز کرد. دیویس در پایان بازی اظهار داشت:

هنوز در حال رسیدن به آمادگی خود هستم. تلاش می‌کنم تا ریتم بازی قبلی خود را بدست آورم. فقط تلاشم این نیست که به میدان بروم و پرتاب داشته باشم. از اینکه به خط پرتاب پنالتی رفتم و دیدم که پرتاب‌های امشبم از این نقطه وارد سبد شد احساس خوبی داشتم.

مارکوس موریس ۲۰ امتیاز و دامیین داتسون ۱۷ امتیاز برای نیویورک نیکس بدست آوردند. نیکس نسبت به دیدار ۲ هفته قبل در لس آنجلس که با ۳۰ امتیاز اختلاف مغلوب شد در این بازی عملکرد به مراتب بهتری داشت. اما آن‌ها در زمان خودش در کوارتر چهارم پرتاب‌هایی انجام ندادند که تهدیدی برای پیروزی لس آنجلس لیکرز باشد. لبران جیمز ۸ پرتاب موفق از ۱۰ پرتاب خود در ۱۷ دقیقه نیمه اول داشت اما نیویورک نیکس توانست در نیمه اول نتیجه را در امتیاز ۴۸ به تساوی بکشاند. لس آنجلس لیکرز بعد از سه کوارتر با ۶ امتیاز پیش افتاد، سپس کوارتر چهارم را با دانک وایت هاوارد، سه امتیازی راجون روندو و پرتاب موفق کایل کوزما آغاز کرد تا برتری ۸۳ بر ۷۰ رقم بخورد.

لبران جیمز

فرانک ووگل، سرمربی لس آنجلس لیکرز در پایان بازی اظهار داشت:

در نیمه اول نگذاشتیم آن‌ها در زمین به اندازه کافی احساس راحتی کنند یا به اندازه کافی آن‌ها را مشغول به خود ساختیم. بازی به تساوی کشیده شد و می‌دانستیم که به یک ترفند جدید برای پیروزی نیاز داریم.

مایک میلر، دستیار سرمربی نیویورک نیکس در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم در این بازی خوب ظاهر شدیم. به زمین رفتیم و خواستیم تا بسکتبال خوبی به نمایش بگذاریم. از جبران نتیجه دست نکشیدیم. پرتاب‌های خود را انجام دادیم و اختلاف اندکی با حریف داشتیم.

نکات بازی:

لس آنجلس لیکرز: کایل کوزما در این دیدار ۱۰ امتیازی شد. هاوارد که به عنوان یار تعویضی به بازی آمده بود ۱۲ ریباند بدست آورد.

نیویورک نیکس: روز پنجشنبه در ریدیو سیتی میوزیک هال، نیویورک نیکس برای دیوید استرن، کمیسیونر سابق بسکتبال NBA مراسم یادبودی ترنیب داد. اریک، پسر استرن از جیمز دولان، رئیس مدیسون اسکوئیر گاردن برای تقبل هزینه‌های این یادبود تشکر کرد. شرکت مدیسون اسکوئیر مالک ریدیو سیتی میوزیک هال است. فرنک انتیلیکینا، گارد نیویورک نیکس نتوانست در ۱۲ دقیقه حضورش هیچ یک از ۸ پرتاب خود را به درون سبد بفرستد و در این بازی امتیازی کسب کند.

لبران جیمز با آمار ۵.۵ تلاش برای پرتاب آزاد وارد این دیدار شد و در این بازی آمار کمتری را از خود به جای گذاشت. ووگل مطمئن نبود که این تقلیل اتفاق بیفتد اما گفت که جیمز هنوز مهره قابل اتکایی در خط هجومی است.

دنیس اسمیت جی آر بعد از آنکه به دلیل مصدومیت ۱۳ بازی تیم خود را از دست داد در این بازی به بازی برگشت. او در کوارتر سوم وارد زمین بازی شد و در ۴ دقیقه هیچ امتیازی بدست نیاورد و هر دو پرتاب خود را از دست داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *