• صفحه خانگی
  • >
  • مقالات
  • >
  • زیان هنگفت فینیکس سانز در نبود کلی اوبر؛ رپترز پیروز ماراتن یک نیمه‌ای

زیان هنگفت فینیکس سانز در نبود کلی اوبر؛ رپترز پیروز ماراتن یک نیمه‌ای

پاسکال سیاکم ۳۳ امتیاز بدست آورد، کایل لاری ۲۸ امتیاز به آن افزود و تورنتو رپترز سه‌شنبه شب در ماراتن یک نیمه‌ای موفق شد با نتیجه ۱۲۳ بر ۱۱۴ فینیکس سانز را از پیش رو بردارد.

شکست فینیکس سانز برابر رپترز

تورنتو رپترز نوار ۳ شکست متوالی خود را پاره کرد. نرمن پاول ۲۶ امتیاز به اندوخته‌های رپترز در این بازی اضافه کرد و کریس بوچر که به عنوان یار تعویضی به این دیدار آمده بود عملکردی فوق‌العاده داشت و موفق شد با کسب ۱۹ امتیاز و ۱۵ ریباند به کار خود در این بازی پایان بدهد. کریس بوچر ۱۹ امتیاز از ۲۰ امتیاز بازیکنان تعویضی رپترز را در این بازی بدست آورد. سیاکم در مورد او گفت:

او امشب بازی بزرگی انجام داد. دستاوردهای بزرگی در پایان بازی داشت و دو پرتاب سه امتیازی موفق به نمایش گذاشت و این همان چیزی بود که ما می‌خواستیم.

تورنتو نیمه اول با ۷ امتیاز عقب افتاد اما پس از آن‌که پاسکال سیاکم در کوارتر سوم ۱۲ امتیاز کسب کرد با برتری ۸۷ بر ۸۶ به استقبال کوارتر چهارم بازی رفت. سیاکم با ۱۲ پرتاب موفق از ۲۰ پرتاب فیلد و ۷ ریباند به کار خود در این بازی پایان داد. نیک نرس، سرمربی تورنتو رپترز گفت روند بازی از زمانی عوض شد که تیمش در زمینه دفاعی عملکرد بهتری ارائه داد. تورنتو رپترز در کوارتر اول ۳۹ امتیاز به حریف داد اما در کل نیمه دوم به فینیکس سانز اجازه نداد از امتیاز ۴۶ بالاتر برود. نیک نرس در پایان اظهار داشت:

به اندازه کافی از این بازی‌ها دیده‌ام و تلاش کردیم تا یک ماراتن را رقم بزنیم و نیمه دوم شروع شود. ما قصد نداریم با این شیوه بازی کنیم. آن‌ها پاسخ‌های خوبی داشتند و بازی فوق‌العاده‌ای ارائه دادند. فکر می‌کنم در اکثر اوقات این کوارتر و همچنین دفاع عملکرد خوبی داشت.

فینیکس سانز در ۴ بازی متوالی شکست خورد. آن‌ها در ۲:۲۲ دقیقه مانده به پایان بازی با نتیجه ۱۱۴ بر ۱۱۳ پیش بودند اما بوچر با یک پرتاب سه امتیازی پاسخ داد و رپترز برتری را در دست گرفت. دوین بوکر با ۲۲ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن فینیکس سانز بود و کامرون جانسون با کسب ۲۱ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را بدست آورد. مونی ویلیامز، سرمربی فینیکس سانز گفت علیرغم این باخت از عملکرد تیمش راضی است و افزود:

از این نتیجه متنفرم اما نمی‌توانم در مورد هر آنچه که در این بازی اتفاق افتاد ناامید باشم. ما بر روی اقدام‌های منطقه‌ای خود تمرکز داشتیم. از نظر دفاعی تیم حریف را بسته بودیم و زود توپ را به حرکت درمی‌آوردیم و سخت‌کوشانه بازی کردیم.

فینیکس سانز

تورنتو رپترز در جریان کوارتر دوم با ۱۷ امتیاز عقب افتاد، اما در نیمه اول و در تقابلی ماراتن‌گونه حساب کار را ۶۸ بر ۶۱ کرد. پاسکال سیاکم قبل از پایان نیمه اول ۱۶ امتیاز برای رپترز به دست آورد. داریو ساریچ در نیمه اول برای فینیکس سانز ۱۳ امتیاز کسب کرد و با ۱۶ امتیاز به کار خود در این بازی پایان داد. ریکی رابیو، گارد فینیکس سانز در پایان بازی گفت:

شما باید برای تیم حریف احترام قائل شوید. ما در نیمه اول از حریف پیش افتادیم و آن‌ها تسلیم نشده و به کار ادامه دادند.

کایل لاری، گارد رأس تورنتو رپترز قبل از مصدوم شدنش کوارتر اول خوبی را سپری کرد و ۱۲ امتیاز گرفت. او در میان سه بازیکنی از رپترز بود که تلاش می‌کردند داریو ساریچ، فوروارد فینیکس سانز را از ارائه لی‌اوپ گارد کنند اما دست ترنس دیویس، هم‌بازی لاری به چشم چپ او برخورد کرد و لاری مصدوم شد. لاری قبل از بازگشت به زمین به رختکن رفت و حوله‌ای را در محل مصدومیت خود قرار داد. فینیکس سانز قبل از شروع بازی اعلام کرد که کلی اوبر جی آر روز سه‌شنبه مینیکس پاره زانوی راست خود را به تیغ جراحان سپرد و حداقل ۴ هفته را از دست خواهد داد. کلی اوبر جی آر که به طور میانگین ۱۸.۷ امتیاز در این فصل کسب کرده از این حیث سومین بازیکن امتیازآور تیم است. از زمان مصدومیت اوبر، فینیکس هر ۴ بازی خود را به حریفان واگذار کرده است و به سرعت در حال از دست دادن شانس حضور در پلی‌آف کنفرانس غرب است. ویلیامز قبل از شروع بازی در این باره گفت:

به نظر می‌رسد باید قبول کنیم که تا اندازه‌ای ضعیف شده‌ایم و این یک واقعیت است. شما تیم خود را به همه نزدیک می‌کنید و ناگهان کلی را از دست می‌دهید. بازیکنان بیش از این‌که این واقعیت را قبول کنند با آن در حال جدال هستند.

نکات بازی:

تورنتو رپترز: سرجی ایباکا، فرد ون ولیت و مارگ گسول به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشتند. ایباکا از ناحیه زانو راست مصدوم است و فرد ون ولیت دردی از ناحیه شانه چپ داشت و گسول نیز همسترینگ چپ را مداوا می‌کند. روی هم رفته این سه بازیکن به طور میانگین در هر بازی ۴۱ امتیاز کسب کرده‌اند.

فینیکس سانز: دی آندره آیتون در اواخر کوارتر چهارم زمین بازی را ترک کرد و به نظر می‌رسید از ناحیه مچ پا مصدوم شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *