• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • هیئت مدیره لیگ NBA با فروش بروکلین نتس به جو تسای موافقت کرد

هیئت مدیره لیگ NBA با فروش بروکلین نتس به جو تسای موافقت کرد

حالا بروکلین نتس مالک و مدیرعامل جدیدی دارد. جو تسای، مالک شرکت علی بابا خرید بروکلین نتس و بارکلیز سنتر را در روز چهارشنبه قطعی کرد و سپس اعلام کرد که او دیوید لوی، رئیس ترنر اسپرت را به سمت مدیرعاملی این تیم برگزیده است.

موافقت با فروش بروکلین نتس به جو تسای

خرید بروکلین نتس توسط تسای روز چهارشنبه در هیئت مدیره لیگ NBA به اتفاق آرا تأیید شد. او حدوداً ۳.۵ میلیارد دلار برای این تیم و سالن ورزشی‌اش هزینه کرد که رکورد خرید ورزشی را در ایالات متحده آمریکا شکست. این فرد تایوانی سابقاً ۴۹ درصد سهام این تیم را از میخائیل پروخروف، میلیاردر روسی در سال ۲۰۱۸ خریده بود مشروط به اینکه او در سال ۲۰۲۱ مالک نظارتی این تیم باشد اما قبل از این تاریخ تملک کامل این تیم را برعهده گرفت. آدام سیلور، مشاور لیگ NBA در مورد جو تسای گفت:

تسای علاوه بر اینکه یک هوادار دو آتشه بسکتبال است، یکی از پیشگامان تجارت الکترونیک و امور مجازی رسانه‌ای چین است و بر روی تجربه او در رشد و ارتقای لیگ چین و دیگر بازارهای جهانی نمی‌شود قیمت گذاشت.

بروکلین نتس جو تسای

بروکلین نتس ماه بعد به کشور چین سفر می‌کند تا دو بازی تدارکاتی را مقابل لس آنجلس لیکرز انجام دهد. آن‌ها با کوین دورانت و کایری اروینگ در ماه جولای قرارداد بست و این دو فوق‌ستاره را به تیم خود آورد. سیلور نتس را تیمی آینده‌دار و درآمدزا نامید و تسای نیز از سین مارکز، مدیر ورزشی و کنی اتکینسون، سرمربی تیم برای ساختن این تیم تشکر کرد. تسای در این باره گفت:

آن‌ها فرهنگ این تیم را ساختند، موجب پیشرفت استعدادهایی شدند که دیگران نمی‌توانند آن را ببینند و بروکلین را پر از بهترین بازیکنانی کردند که میل به بازی در بسکتبال دارند.

تسای برای خرید نتس ۲.۳۵ میلیارد دلار و برای خرید سالن ورزشی این تیم ۱ میایارد دلار پرداخت کرد. دیوید لوی، مدیرعامل جدید بروکلین نیز وقتی در ترنر اسپرتس مسئولیت داشت به لیگ NBA نزدیک بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *