عکس شام ستارگان NBA در دیزنی جنجال به پا کرد

 

 

بازیکنانی که در شروع مجدد فصل 2020 ان بی ای حاضر می شوند، ورود به اورلاندو را آغاز کرده اند و آنها اجازه خروج از والت دیزنی ورلد را نخواهند داشت تا زمانی که فصل برای تیمشان به پایان برسد. اگرچه ایده پشت این قانون، محدود کردن شیوع ویروس کرونا است، اما سخت است که کسانی را که احیانا پیام های حاکی از نارضایتی از این برنامه مخابره می کنند، سرزنش کنیم.

 

آنچه نگرانی های بدبینانه مربوط به این برنامه را باید کاهش می داد، هزینه های چند میلیارد دلاری پروژه برای مراقبت فوق العاده از اعضای آن بود چرا که آنها زندگی خود را گذاشته و برای مدتی به یکی از مناطق خطرناک کشور از نظر پراکندگی ویروس کرونا آمده اند تا موجبات لذت بردن مردم عاشق بسکتبال را فراهم کنند. اما این اتفاق رخ نداد زمانی که عکس غذاهای بازیکنان حاضر در دیزنی ورلد بیرون آمد.

 

نخست، تصویری بود از تروی دنیلز، بازیکن تیم دنور ناگتس که غذایش با وعده های غذایی جشنواره Fyre Festival قابل مقایسه بود.

خوشبختانه برای کسانی که نگران بازیکنان بودند، همه آن غذاها به این شکل ناراحت کننده به نظر نرسید. کریس کیوزا، بازیکن تیم بروکلین نتس، تصویری از یک غذا نشان داد که گوشت واقعی در آن بود.

 

در حال حاضر، این نمی تواند با اطمینان نشان دهنده دیگر امکاناتی باشد که بازیکنان در مجموعه خود به آن دسترسی دارند. من اینطور فرض می کنم که این ها بدتر از اتاق های رخت شویی پر از تله موش و دوش های بدون تخلیه ای است که بازیکنان حاضر در لیگ زنان ان بی ای باید در مجموعه و حباب خود استفاده کنند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *