درخشش کوای لنارد این بار در مقابل فیلادلفیا در بسکتبال حرفه ای NBA

در چارچوب رقابت های بسکتبال حرفه ای NBA رپترز در خانه فیلادلفیا با نتیجه ۱۰۱-۹۶ بر حریف چیره شد که این بار کوای لنارد آمریکایی با درخشش خود پیروزی تیم تورنتو رپترز را رقم زد.

این بازی که در ورزشگاه فیلادلفیا سونی سیکسرز Wells Fargo Center بود به این صورت برگزار شد و ادامه پیدا کرد. در کوارتر اول رپترز توانست نمایش بهتری از خود به نمایش بگذارد و از بی دقتی حریف و تیز هوشی بازیکنان خود استفاده کرد و اختلاف دو رقمی ایجاد کرد. پس از یک تایم استراحت تیم میزبان این بار بازی را به دست گرفت و با چند حرکت سرعتی توانست اختلاف را به ۳ امتیاز برساند و کوارتر اول با نتیجه ۲۴-۲۱ به نفع رپترز به پایان رسید. در کوارتر دوم بازیکن فیلادلفیا ردیک علی رغم تلاش های دو ستاره تیم رپترز لاوری و لنارد تا دقایق پایانی توانست نتیجه را متفاوت رقم بزند و در دقایق آخر ردیک نتیجه را به نفع فیلادلفیا تمام کرد.

شکست فیلادلفیا در پلی آف بسکتبال حرفه ای NBA

فیلادلفیا بسکتبال حرفه ای NBA

در کوارتر سوم سیکسرز نتوانست نتیجه را به خوبی حفظ کند و با درخشش لنارد این بار بازی به تساوی کشیده شد و بعد از آن سیکسرز با دو اختلاف جلو افتاد که خود را در معرض خطر ببیند. در کوارتر چهارم که بازی جذاب شده بود، لنارد خوش درخشید و توانست از تیم فیلادلفیا جلو بیفتد ولی در فاصله دو دقیقه به پایان بازی ردیک با یک پرتاب ۳ امتیازی نتیجه را به حداقل رساند تا استرس بین بازیکنان و هواداران بیش از پیش افزایش پیدا کند. بار دیگر لنارد همه چیز را عوض کرد و با پرتاب ۳ امتیازی خود رپترز را ۴ امتیاز جلو انداخت و پس از از دست دادن موقیعت های فیلادلفیا گرین دو پنالتی پرتاب کرد و اختلاف به ۶ امتیاز رسید. علی رغم تلاش های فیلادلفیایی ها ،آن ها مئفق نشدند نتیجه را عوض کنند و در نهایت با نتیجه ۲۶-۲۱ کوارتر چهارم را واگذار کردند.

در جدول زیر بهترین بازیکنان هر دو تیم و آمار آن ها را ملاحظه کنید:

تیم
بازیکن
امتیاز
بازیکن
ریباند
بازیکن
اسیست
فیلادلفیا
جیمی باتلر
29
جیمی باتلر
11
جوئل امبید
7
تورنتو
کوای لنارد
39
کوای لنارد
14
کایل لاوری
7

همچنین آمار کلی بازی را مشاهده کنید:

تیم

پرتاب منطقه ای

پرتاب سه امتیازی

ترن اوور

ریباند

فیلادلفیا

40.2%

31.6%

12

43

تورنتو

46.1%

32.3%

13

43

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *