• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • والتون: کلید صعود ساکرامنتو کینگز به پلی‌آف، تمرکز روی دفاع است

والتون: کلید صعود ساکرامنتو کینگز به پلی‌آف، تمرکز روی دفاع است

آخرین باری که ساکرامنتو کینگز در مرحله پلی‌آف حضور داشت ۱۳ سال پیش بود. بیشترین دوری یک تیم از مرحله پلی‌آف در لیگ NBA فعلی و طولانی‌ترین دوری در تاریخ این لیگ است.

مصاحبه سرمربی ساکرامنتو کینگز

ساکرامنتو کینگز فصل قبل با ایستادن در رده نهم کنفرانس غرب به کار خود پایان داد اما آن‌ها به لطف ظهور دی آرون فاکس سرگرم‌کننده‌ترین تیم لیگ بودند. در این فصل آن‌ها می‌توانند به این دوری پایان دهند و به مرحله پلی‌آف صعود کنند. اگر این اتفاق رخ دهد، به این خاطر نیست که دی آرون فاکس خیزی دیگر برداشته است یا ماروین بگلی به عنوان یک بازیکن بالقوه ظهور کرده یا به خاطر زوج‌سازی بادی هیلد و هریسون بیرنس در پست وینگر نیست. نه، از لوک والتون دلیلش را بپرسید و او به شما خواهد گفت که دفاع ساکرامنتو می‌تواند این تیم را به پلی‌آف رهنمون سازد. جیسون اندرسون از ساکرامنتو بی در روز رسانه‌ای مصاحبه‌ای را با لوک والتون با ترتیب داده است.

ساکرامنتو کینگز

والتون می‌گوید:

جواب سوال شما دفاع است. دفاع اولویت ما است. محور برنامه‌های روزهای ابتدایی اردوی تمرینی ما را مسائل دفاعی تشکیل خواهند داد و الگوی تمرینی ما با دفاع آغاز خواهد شد-دفاع، دفاع و دفاع- و دفاع جایی است که می‌خواهیم در آن جهش بزرگی داشته باشیم.

فصل قبل ساکرامنتو کینگز از حیث دفاع در رتبه دهم لیگ NBA ایستاد. ساکرامنتو در همه جای زمین جنگید اما در یک شب ۲۰ امتیاز از لو رفتن توپ از دست دادند. حق با والتون است، دفاع منطقه‌ای است که آن‌ها باید بر روی آن تمرکز کنند. به یک تیم خوب دفاعی تبدیل شوند و در حمله به بلوغ بیشتری برسند (آن‌ها فصل قبل در فاز هجومی در رتبه هفدهم ایستادند) و آن‌ها می‌توانند این قدم رو به جلو را بردارند. اما خوب بودن در خط دفاع کافی است که با یوتا جاز، دنور ناگتس، لس آنجلس کلیپرز، لس آن جلس لیکرز، هیوستون راکتس، پورتلند بلیزرز، گلدن استیت واریرز و سن آنتونیو اسپرز در کنفرانس غرب رقابت کنند؟ مسئله آسانی نخواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *