زایان ویلیامسون با برند جوردن قرارداد بست

بعد از ماه ها بررسی پیشنهادات متنوع و متفاوت، زایان ویلیامسون، ستاره جدید و جوان NBA، تصمیم به امضای قراردادی با مارک جوردن، برای تولید کفش هایش گرفت.

زایان ویلیامسون می‌خواهد شبیه مایکل جوردن شود

وی در این باره گفت:

بسیار خوشحال هستم که بخشی از خانواده جردن هستم. از کودکیم، دوست داشتم که به لیگ راه پیدا کنم و تاثیری همانند مایکل جوردن بر روی NBA بگذارم. تاثیری که حتی در حال حاضر هم توسط وی گذاشته می شود. او یکی از ورزشکاران بسیار خاصی است که من دنبال می کردم و بسیار خوشحالم و منتظر شروع این اتفاق هستم. احساسم را نمی توانم به طور کامل بیان کنم.

جزئیات دقیق این قرارداد، هنوز مشخص نیست اما به گفته شرکت های دیگر، پیشنهادات این شرکت ها اکثرا مبالغی بالای ۱۰ میلیون دلار برای هرسال بوده است و احتمالا این قرارداد، باید هم اندازه یا بهتر از قرارداد سایر شرکت ها باشد. زایان ویلیامسون این خبر را روز سه شنبه، رسما در اینستاگرام خود منتشر کرد.

همینطور پس از اعلام این خبر، برند جوردن مراسمی بزرگ برپا کرده تا این خبر را رسما اعلام کند و همینطور در نظر دارد که بیلبوردهای الکترونیکی موقتی با تصویر زایان، برای مدتی در مناطق مختلف به نمایش گذاشته شود تا این خبر به همگان اعلام شود.

زایان ویلیامسون و خانواده اش، پیش از درفت NBA، ملاقاتی نیز با نایکی داشتند و با مسئولان و قسمت های مختلف این شرکت دیدار کردند که با توجه به این که بیش از ۶۷ درصد بازیکنان NBA، از برند نایکی استفاده می کنند، این شرکت در نظر دارد که برند جوردن را نیز به عنوان یکی از زیر مجموعه هایش، گسترش بیشتری بدهد.

برند جوردن در حال حاضر، کفش های اختصاصی برای راسل وستبروک و کریس پال طراحی می کند  و انتظار می رود که چهره اصلی بعدی این شرکت، کسی جز زایان ویلیامسون نباشد.

زایان ویلیامسون، ستاره تیم بسکتبال دانشگاهی دوک در فصل گذشته، در درفت ۲۰۱۹ به عنوان انتخاب اول راند اول، به نیوراورلانز پلیکانز پیوست و همه از این سنتر جوان، به عنوان ستاره اصلی بعدی NBA یاد می کنند. وی در بازی های سامرلیگ نیز شرکت کرد که پس از مصدومیت در بازی نخست، ادامه این مسابقات را از دست داد.

زایان ویلیامسون

گفتنی است که قرار بود زایان در مسابقات جام جهانی به همراه تیم ملی آمریکا شرکت کند اما او ترجیح داد که بر روی پیش فصل خوب با پلیکانز متمرکز شده و از حضور در این مسابقات، انصراف داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *