آبرینز: وقتی گفتم مشکل عصبی دارم، راسل وستبروک از من حمایت کرد

راسل وستبروک

الکس آبرینز که دو فصل اخیر را در اوکلاهاما سیتی تاندر بازی کرده بود تصمیم گرفت که به اسپانیا بازگردد و با قراردادی ۲ ساله در ماه جولای به تیم بارسلونا پیوست. وی دوران خوبی در کنار راسل وستبروک داشت.

تمجید راسل وست بروک توسط آبرینز

اگرچه این بازیکن اسپانیایی در اوکلاهاما سیتی تاندر دچار مصدومیت شد و در فصل پایانی قراردادش نتوانست آن‌طور که باید و شاید برای این تیم به میدان برود، اما وی راسل وستبروک را می‌ستاید. کسی که در سال جاری به وی کمک شایانی کرد. آبرینز در خصوص راسل وستبروک به خبرنگار EuroHoops.net گفت:

راسل وستبروک پسر بسیار خوبی است. او مخصوصاً در سال اول حضورم در اوکلاهاما سیتی تاندر به من کمک بسیار زیادی کرد. در اکثر سفرهایمان هم‌اتاقی بودیم، فیلم می‌دیدیم و شام می‌خوردیم. وقتی دچار این مصدومیت‌ها شدم و نمی‌توانستم با تیم سفر کنم. راسل وستبروک مرا دلداری می‌داد و در کنار من بود. از من می‌خواست که برای شام با یکدیگر ملاقات کنیم. او قبل از این‌که بازیکن باشد یک انسان به تمام معنا بود. او در آرامش به من می‌گفت اگر تصمیم به ترک اوکلاهاما سیتی تاندر بگیرم او از من حمایت می‌کند.

آبرینز سی و دومین پیک مراسم درفت لیگ NBA سال ۲۰۱۳ بود، البته او تا فصل ۲۰۱۶ هیچ بازی در NBA انجام نداد. او در دو سال اول حضورش که نیمکت‌نشین بود به طور میانگین در هر بازی بیش از ۱۵ دقبقه به میدان می‌رفت و در ترکیب اوکلاهاما سیتی تاندر خوب ظاهر می‌شد و بازی‌های قابل قبولی ارائه می‌کرد.

راسل وستبروک

این بازیکن ۲۶ ساله در فصل قبل هم برای حضور در ترکیب اصلی می‌جنگید. قبل از این‌که اوکلاهاما سیتی تاندر به دلایل شخصی او را در ماه فوریه در فهرست مازاد خود قرار دهد، آبرینز در ۳۱ بازی به میدان رفت و در سه ماه آخرش فقط در ۲ مسابقه حاضر شد.

اگرچه او هیچگاه نتوانست با تلاش خود به ترکیب ثابت تاندر برسد، آخرین بازیکن NBA است که در مورد سلامتی روانی خود همه چیز را در سال‌های اخیر آشکار ساخته است. اولین بار کوین لاو در ماه مارس و در بخشی از مصاحبه خود با پلیرز تریبون درباره اضطراب و حملات عصبی آبرینز صحبت کرده بود و درست یک قبل از آن دمار دروزن، گارد تورنتو رپترز نیز در گفتگو با دوگ اسمیت، خبرنگار تورنتو استارز، درباره بیماری دپرشن مشابه‌اش سخن به میان آورده بود. در حالی که این دو بازیکن اولین بازیکنانی نیستند که درگیر چنین بیماری شده‌اند «رویس وایت توانست به طور موفقیت‌آمیزی بر این بیماری غلبه کند« بسیاری از بازیکنان دیگر به خود آمدند و تجربه مشابه خود را به اشتراک گذاشتند.  آبرینز در این‌باره به EuroHoops.net می‌گوید:

ورزشکاران انسان‌های نرمالی هستند اما فشار آن‌ها بیش از حد معمول است و علاوه بر کمک‌های پزشکی باید به دنبال کمک‌های حرفه‌ای باشید، با دوستان و خانواده خود مذاکره و با حمیات آنان رو به جلو حرکت کنید. این یک نوع درد متفاوت است. درد فیزیکی چیزی است که شما می‌توانید آن را ببینید و احساس کنید. اما درد ذهنی قابل مشاهده نیست و نمی‌توان مانند مصدومیت زانو برای آن درمانی پیدا کرد. وقتی شما این درد را نداشته باشید نمی‌توانید آن را تصور کنید. در پایان باید بگویم پول همه چیز نیست. تا این قضیه برای شما اتفاق نیفتد نمی‌توانید تشخیص دهید که پول تا چه اندازه بی‌ارزش است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *