راز اصلی موفقیت فوق ستاره بسکتبال دنیا

ستاره نامدار بسکتبال آمریکا که در تیم لس آنجلس لیکرز عضویت دارد، از راز موفقیت خود پس از نزدیک به دو دهه فعالیت حرفه ای می گوید.

هفده سال است که بازی می کند و همچنان قصدی برای آهسته تر حرکت کردن ندارد. لبرون جیمز انسان نیست؛ این تنها راهی است که می شود مداومت و سطح بالایی که جیمز در طول دوران حرفه ای ارائه داده، توصیف کرد.

در سن 35 سالگی، او همچنان می تواند بازی را به شکل مضحکی ساده نشان دهد. اما این چطور ممکن است؟

لبرون خودش درباره راز موفقیت در بسکتبال توضیح داده است. البته که او فراتر از یک ورزشکار است: «نکته اصلی را، اصل قرار دهید. آنچه به ما اجازه می دهد که به اندازه ای که می بینید قدرتمند باشیم، این است که ما نکته اصلی را در مرکز قرار داده ایم و این همراه من است. اگر من یک بازیکن بسکتبال به درد نخور بودم، هیچ کدام از اینها ممکن نبود. می دانید، باید تلاش کنید همانطور که من مجبور به کار بوده ام. من هنوز هم دارم تلاش می کنم. چون این همان چیزی است که من هستم. پس، ما مسئله اصلی را مسئله اصلی نگه می داریم. مسئله اصلی بسکتبال است و ما هرگز حواسمان از این پرت نشد. من هیچ وقت از بسکتبال جا نماندم. و زمانی که مراقب آن باشید، آن موقع آسمان، سقف شما خواهد بود.»

 

 

لبرون جیمز که از 17 سال حضور در دنیای حرفه ای بسکتبال، حدود 11 سال را در کلیولند کاوالیرز سپری کرده، در تاریخ بسکتبال و NBA ماندگار خواهد بود. او 3 بار قهرمان رقابت های NBA شده و 12 بار در تیم نخست فصل قرار گرفته که حضور متوالی 10 ساله او در این تیم از سال 2008 تا 2018 جالب توجه است. جیمز همچنین 3 بار ارزشمند ترین بازیکن دور نهایی NBA و 4 بار هم ارزشمند ترین بازیکن کل فصل رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا انتخاب شده است. 2 مدال طلای المپیک در سال های 2008 و 2012 و یک برنز در 2004 آتن به همراه یک مدال برنز قهرمانی جهان در سال 2006 مهم ترین افتخارات ملی این فوق ستاره با تیم بسکتبال آمریکا به شمار می رود.

جیمز همچنین تا کنون در 5 فیلم بازی کرده که 4 تا از آنها اکران شده و او عمدتا نقش خودش را در فیلم بازی کرده است. جدیدترین فیلم لبرون جیمز با نام میراث جدید هم در مراحل پس از تولید است و در سال 2021 اکران خواهد شد.

یکی دیگر از نکات حاشیه ای جالب درباره این ستاره تیم لس آنجلس لیکرز هم این است که او طرفدار پروپاقرص باشگاه لیورپول انگلیس است و اخیرا پس از قهرمانی تاریخی این تیم در لیگ برتر انگلیس هم به شکل خاص خود به شاگردان یورگن کلوپ تبریک گفته بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *