شایعاتی از معاوضه دی‌ آنجلو راسل با کریس پال به ‌گوش می‌رسد

کریس پال

شایعاتی وجود دارد که گلدن استیت قصد معاوضه دی‌ آنجلو راسل با کریس پال بازیکن باتجربه اوکلاهاما را دارد.

احتمال معاوضه دی‌ آنجلو راسل با کریس پال

انتظاراتی که در پیش‌فصل از تیم‌ها و بازیکنان NBA می‌رود معمولاً بر اساس منطق به ‌وجود می‌آیند اما حالا با وجود انجام تقریباً شش یا هفت بازی توسط هر تیم، شرایطی کاملاً متفاوت از پیش‌بینی‌ها ایجاد شده است. از جدیدترین حوادث مسابقات فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ لیگ NBA مصدومیت استفن کری است. استف به ‌علت شکستگی دست سه ماه از میادین دور خواهد بود و همین موجب شده تا شایعاتی مبنی بر فعالیت گلدن استیت در بازار نقل و انتقالات به گوش برسد.

زمانی که هنوز فصل شروع نشده بود، کارشناسان این احتمال را می‌دادند که شاید گلدن استیت به‌دنبال معاوضه دی‌ آنجلو راسل باشد. این گارد آل استاری از تاریخ ۱۵ دسامبر واجد شرایط حضور در یک ترید خواهد بود. اما واریرز برای بررسی شرایط، تصمیم‌گیری و انجام مذاکرات مجبور نیست عجله کند. بر اساس تحقیقاتی که چندین ساعت پیش از وقوع مصدومیت کری در دیدار برابر فینیکس سانز انجام شد، مارک مدینا، خبرنگار رسانه USA Today، گزارش داده بود که گلدن استیت هنوز به آن مرحله نرسیده است که بخواهد شرایط را برای معاوضه راسل بررسی کند. مدینا نوشت:

اگر مشخص شود که گلدن استیت یک تیم لاتاری خواهد بود، در این صورت آنها باید از معاوضه راسل تا بالاترین حد ممکن استفاده کنند. اما واریرز اینطور فکر نمی‌کند، دلیلش این است که هنوز برای انجام این کار زود است.

اما مصدومیت کری حالا وضعیت را برای واریرز پیچیده کرده است. واریرز به سادگی نمی‌تواند راهی درفت لاتاری شود مگر آنکه فرم بسیار بدی از خود ارائه دهد. قهرمان پنج دوره کنفرانس غرب شاید مجبور شود بدترین رکورد لیگ را داشته باشد. دی‌ آنجلو راسل بهترین استعداد در دسترس است و شاید گلدن استیت ترجیح بدهد روی او سرمایه‌گذاری تازه ایجاد کند. راسل قادر نیست به ‌تنهایی بار تیم را بر دوش بکشد و از طرفی دیگر، او در حال حاضر جذاب‌ترین بازیکنی است که واریرز هم‌اکنون می‌تواند به تیم‌های دیگر پیشنهاد بدهد. حالا شاید یک فرنچایز دیگر وجود داشته باشد که به حضور در این ترید علاقه‌مند باشد.

دی‌ آنجلو راسل

درن ولفسون، در یکی از قسمت‌های پادکست خود که روز جمعه منتشر شد درباره وضعیت دی‌ آنجلو راسل گفته است:

فکر می‌کنم ورود واریرز به معامله برای راسل، موضوعی مربوط به زمان باشد و نه شرایط. ما این را می‌دانیم که ولوز در این تابستان به‌دنبال راسل بود. من کاملاً مطمئن هستم که ولوز هنوز هم این علاقه را حفظ کرده است.

حقوق دی‌ آنجلو راسل به ازای هر فصل ۲۷.۳ میلیون دلار بوده است و مینسوتا برای برابری با این قرارداد مجموعه‌های مختلفی در اختیار دارد. گلدن استیت به‌طور حتم اندرو ویگینز با قرارداد ۲۷.۵ میلیون دلاری‌اش را نمی‌خواهد اما جف تیگ (۱۹ میلیون دلار)، گورگی دینگ (۱۶.۲ میلیون دلار) و رابرت کاوینگتون (۱۱.۳ میلیون دلار) شاید گزینه‌های جذابی باشند. اگر طرفین برای انجام یک معاوضه تمایل داشته باشند، توافقات مالی نیز خودبه‌خود و به‌راحتی انجام خواهند شد. جدا از مینسوتا تیمبرولوز، یک تیم دیگر نیز وجود دارد که مایل است یکی از مهره‌های ارزشمند خود را در یک معاوضه قرار بدهد، اوکلاهاما سیتی تاندر و کریس پال. مدینا در گزارش خود گفت:

تاندر علاقه‌مند است تا پیش از تمام شدن آخرین مهلت معاوضه ها، کریس پال را با تیم دیگری مبادله کند تا استعدادهای جوان و پیک‌ها درفت بیشتری را به‌دست بیاورد. اما تیم‌های دیگر به‌خاطر شرایط سنی پال، سابقه مصدومیتش و همچنین قراردادش نسبت به این بازیکن خوشبین نیستند پس شاید این معاوضه انجام نشود.

قرارداد پال برای این فصل ۳۸.۵ میلیون دلار، سال آینده ۴۱.۴ میلیون دلار و همچنین یک گزینه پلیر آپشن به ارزش ۴۴.۲ میلیون دلار است. اما به‌ نظر می‌رسد که حقوق بالای پال این انتقال را غیرممکن نخواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *