بهترین ها وبدترین های دهه اخیر بسکتبال

لباس های ورزشی بازیکنان بسکتبال

در خبرنامه این هفته ، مارک استین به دهه اخیر بسکتبال نگاه می کند.

ان بی ای. در 10 سال گذشته چیزهای زیادی را پر کرده است.

این یک دهه کتاب بود که توسط نخستین آژانس های رایگان برای لبرون جیمز و کاهی لئونارد به پایان رسید ، که هر دو با انتخابی که انجام دادند و شیوه ساخت آنها ، لیگ را لرزاندند. این دهه بود که در آن گلدن استریت جنگجویان ان بی ای. خانه ژوئن خود را برای پنج فصل متوالی به پایان می رساند ، تعالی پایدار که از زمان بوستون سلتیکس بیل راسل در دهه 1960 دیده نشده است. این دهه ای بود که کوبی برایانت با یک بازی وداع غیرقابل درک 60 امتیازی ، خود را به بازنشستگی کشاند – و این هم توییتر دهه ان بی ای بود. سکوهای رسانه های اجتماعی ، به ویژه توییتر و اینستاگرام ، به زمین بازی 24 ساعته ، هفت روزه در هفته ، 365 روزه در سال لیگ تبدیل شدند ، که منجر به افزایش اهمیت آن برای ورزش (و کمبود مسائل جانبی) نشد.

با کاهش سال 2019 به روزهای آخر خود ، بیایید 10 مورد از سال 2010 را مسح کنیم.

دهه اخیر بسکتبال

بهترین تیم دهه اخیر بسکتبال : گلدن استیت واریورز

 

ما هرگز قادر نخواهیم بود که اوج جنگجوها را در برابر شیکاگو بولز دهه 1990 به رهبری مایکل جردن به رهبری مایکل جردن قرار دهیم تا مشخص کنیم کدام نیروگاه واقعاً برتر است.

با این حال ، آنچه که ما با اطمینان می دانیم این است که اجرای Warriors در زیر تابش یک نورافکن بسیار طاقت فرسا اجرا می شود. و من امتیاز آن را بدست می آورم. سطح بررسی ها در بازی مدرن به حدی است که عظیم عاشقانه ای را بر روی Warriors رقم زد که Bulls ها ، تا حدی ، با خوشحالی از آن جلوگیری کردند.

کوین دورانت پس از تصمیم قطبی برای پایان دادن به اتحادیه اوکلاهما سیتی با راسل وستبروک ، تنها سه فصل به عنوان جنگجو دوام آورد و به جمع همتایان خود استفان کاری ، کلای تامپسون و دریموند گرین در منطقه بی بی پیوست. این را یادآوری کنید ، هرچند که خبرنامه مورد علاقه شما از ماه اکتبر ثابت کرده است که جنگجویان تا فصل آینده دوباره در جمع نخبگان لیگ خواهند بود.

 

پادشاه دهه اخیر بسکتبال : لبرون جیمز

 

بارها و بارها ، لبرون جیمز این کار را کرد و چهره ای را که اکنون به عنوان “توانمندسازی بازیکن” یاد می شود ، ظاهر کرد.

وی از طریق یک رویداد گسترده ساخته شده برای تلویزیون که به عنوان تصمیم (تصمیم گیری) مشهور است ، در میامی به همراه دویان وید و کریس بوش تشکیل داد.

وی بازگشت خود به Cleveland Cavaliers را در سال 2014 در مقاله ای Illustrated       Sports – در یازدهمین روز از آژانس رایگان اعلام کرد.

و سپس با برداشته شدن یکی از بدنام ترین لعنت های ورزشی با هدایت یک بازگردن فراموش نشدنی از کسری سه بازی به یک در فینال 2016 مقابل گلدن ایالت برای آوردن کلیولند اولین قهرمانی بزرگ خود در 52 سال ، لبرون موافقت کرد که تلاش کند حمل و نقل لس آنجلس لیکرز از عمیق ترین تفریح ​​تاریخ لیکرز. این تغییر آدرس در یک خبر خبری ناگهانی 36 کلمه ای در اولین شب از آژانس آزاد در سال 2018 منتشر شد.

جیمز شاید در هشت سفر خود در فینال در سال 2010 تنها سه عنوان کسب کرده باشد ، اما اشتباه نکنید. ان بی ای. پادشاهی او بوده است – و هنوز هم ممکن است باشد.

انقلابی  دهه اخیر بسکتبال : استفان کاری

 

انتخاب بین لبرون و استف برای بازیکن دهه چنان فریبنده است که احساس نیاز به ایجاد دسته های جداگانه برای آنها را احساس کردم.

این کمترین کاری است که ما می توانیم برای ترساندن ترسناک ترین و تأثیرگذارترین تیرانداز در تاریخ ورزش داشته باشیم.

کوری حساب کاربری بسکتبال را با توانایی خود در ساخت 30 پیاده (و فراتر از آن) هم روتین و قابل قبول تغییر داد. بعلاوه او را بیشتر کرد ، کوری همچنین چهره حق رای دادن و مهمترین سرگرمی برای ماندگارترین تیم دهه بود.

 

لوفی دهه: جیمز هاردن

 

خوانندگان عادی می دانند چقدر ما پنبه های جنوبی خود را اینجا در Stin Line HQ دوست داریم. خوانندگان عادی همچنین مطمئناً خاطرات هفته گذشته را به یاد جیمز هاردن ، که تمام روش هایی که او ثابت می کند وارث شایسته ویلت چمبرلین است ، ذکر کردند.

استفاده سنگین از هاردن و سفرهای ثابت به خط ناپاک ، همانطور که رزومه بازی اوپلوت فصلی اوست ، به طور گسترده ای با مارک تجاری شناخته شده است ، اما داستان دهه را بدون او نمی توان گفت. اکنون به ویژه صادق است که هاردن و وستبروک در هیوستون دوباره به هم پیوستند ، ناامید از اعتبار قهرمانی که هر دو از این نظر دور مانده اند.

40-چیزی از دهه: دیرک نوویتسکی

 

وینس کارتر آتلانتا ، که هنوز در سن 42 سالگی می گذرد ، یک مورد غیرقابل انکار و ارزشمند در اینجا دارد. اما دیرک نوویتسکی دالاس ، در حالی که تقریبا 41 سال داشت ، در بازی برگشت ، سرانجام در ماه آوریل پس از ثبت 21 فصل متوالی با یک تیم و به عنوان یکی از تنها 7 بازیکن تاریخ لیگ ، حداقل 30،000 امتیاز ثبت کرد.

فراموش نکنید که دهه با نویتسکی آغاز شد که موریس را به قهرمانی در سال 2011 رساند و میراث او را بازنویسی کرد. برنده شدن در این حلقه ، و هیچ ستاره ای دیگر در فهرست فهرست 2010-11 ماوریکس ، نوییتسکی را قادر به بازنشستگی نمی کند و یک انقلابی است برای تغییر شیوه بازی در موقعیت خود (à la Curry) و انتخاب اجماع برتر 20. با تشکر از موفقیت عنوان خود

 

از دست رفته های دهه : نیکس، جیمز دولان

 

آنها از اول ژانویه 2010 319-484 هستند. آنها در یک دوره سه سفر سهمیه بازی های پلی آف در یک دوره بازی ، یک سریال کسب کرده اند. آنها برای هفتمین فصل متوالی بازی های پلی آف را کاملاً از دست می دهند.

دوز مختصری از Linsanity در سال 2012 و به دنبال آن شکست 54 امتیاز کوری یک سال بعد در Madison Square Garden یک سال بعد ، مشهورترین لحظات مشهورترین ساختمان لیگ بود.

 

 

با استقامت ترین دهه: 2014 سان آنتونیو اسپرز

 

سان آنتونیو 2013 ان بی ای. را خراب کرد. فینال به سبک دلهره آور ، دو بازی پایانی را در میامی پس از اتمام تقریباً پایان بازی LeBron / Wade / Bosh Heat در بازی 6. با کمال ناباوری از دست داد ، اما Spurs اما از اثر خرد کننده ی یک Ray-Allen 3-اشاره ای که در دست داشت برای بازگشت به میامی استفاده کرد. پنج بازی در فینال 2014 ، ایجاد کاوی لئونارد به عنوان اخلالگر سلسله دهه.

کاوی فینال M.V.P. را به دست آورد. در آن سال در 23 سالگی ، با وجود بازی در کنار سه نفر قابل اعتماد قدیمی (تیم دانکن ، تونی پارکر و مانو جینوبیلی) در مورد آنچه واقعاً باید به عنوان یکی از سوپر تیم های دهه شناخته شود ، افتخار می کند. سپس او فصل گذشته دوباره این کار را با هدایت تورنتو راپتورز انجام داد و در گذشته نیز با گلزنی فقیر شده گلدن ایالتی به اولین قهرمانی در تاریخ حق رای دادن – و اولین بار توسط تیم مستقر در خارج از مرزهای ایالات متحده پیروز شد.

بهره وری از دهه: کلای تامپسون

 

11 امتیاز 3 تامپسون در بازی 6 فینال کنفرانس غربی 2016 ، صرفه جویی در جنگجویان در اوکلاهما سیتی هنگامی که آنها در آستانه حذف بودند ، مهمترین 11 در حرفه شماره 11 را نشان می دهد.

با این حال ، تنها 11 دریبل بسکتبال که تامپسون برای رسیدن به 60 امتیاز در 29 دقیقه مقابل ایندیانا در 5 دسامبر 2016 احتیاج داشت ، مسلماً چشمگیرتر بود.

در یک دهه تحت تأثیر آنالیز ، که در آن میانگین تعداد تلاش های 3 امتیازی در هر بازی از 18.0 در فصل 2010-11 به 33.7 فعلی در هر بازی افزایش یافت ، هیچ کس با کمتر از تامپسون بیشتر کاری نکرد.

 

(تلاش) معامله این دهه: تجارت متوقف شده کریس پاول به لیکرز

 

تابستان گذشته به تنهایی تعداد بسیار زیادی doozies برای لیست ارائه داد. من همچنین شخصاً هرگز پارکینگ خود را در مقابل رایانه تقریباً 24 ساعت فراموش نخواهم کرد تا ردیابی هر صدای جیر جیر ، ایموجی و پیچ و خم دیوانه از تعهد دی آندر جردن برای امضا با دالاس در ژوئیه 2015 ، و پس از آن تعهدات بعدی (و سورئال) اردن را دنبال کنید. ، بنابراین او می تواند به کلیپرز برگردد.

اما هیچ امضای یا تجارت (یا تجارت وتو) باعث ایجاد واکنشی کاملاً مانند امتناع دیوید استرن ، به عنوان مالک فعلی لیگ نیواورلئان هورنتس ، اجازه نمی دهد مدیر کل نیو اورلئان ، دل دمپس ، با معامله سه جانبه در پیش ببرد. دسامبر 2011 که می توانست پل ناراضی را با لیکرز فرود آورد.

این یکی از بحث برانگیزترین تصمیمات 30 ساله استرن با عنوان ان بی ای. کمیسر و یکی از کسانی که استرن از زمان کناره گیری در سال 2014 بارها و بارها از وی خواسته بود ، هرگز عذرخواهی نکرده است.

متعارضان دهه : لوکا دونکیک و جیانیس آنتتوکونمپو

 

دو از پنج بازیکن برتر لیگ در این فصل از اروپا هستند: Giannis Antetokounmpo (نیروی دنیوی دیگر Milwaukee موسوم به The Greek Freak) و لوکا دونسیچ (احساس اسلوونیایی 20 ساله دالاس). بیایید ببینیم که آنها و جوئل امبیید ، مرکز شلوغ فیلادلفیا از کامرون ، می توانند ان بی ای را بگیرند. در مواجهه با چالش های بیشمار برای کمیسر آدام سیلور در دهه آینده.

از جمله موضوعاتی که در صدر لیست سیلور قرار دارد ، پرداختن به علاقه فزاینده در فصل به طور منظم در این دنیای پلی آف-میانگین-همه چیز ، و همچنین افزایش نفوذ صنعت قمار در همه ورزش های حرفه ای و ماهیت نامرتب NBA است. محبوبیت به ظاهر داغ تر از همیشه در کانال های رسانه های اجتماعی این کشور در حالی که رتبه بندی های تلویزیون کاهش می یابد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *