• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • شاهکار دنور ناگتس و یوکیچ در دیدار با یوتا جاز؛ پیروزی با دست‌های خالی

شاهکار دنور ناگتس و یوکیچ در دیدار با یوتا جاز؛ پیروزی با دست‌های خالی

دنور ناگتس ۷ بازیکن سالم داشت تا با یوتا جاز مقابله کند و باور داشت که هیچ چیز برای از دست دادن ندارد.

پیروزی دنور ناگتس با درخشش نیکولا یوکیچ

به لطف عملکرد فوق‌العاده نیکولا یوکیچ، ناگتس بر موانع بزرگی غلبه کرد و چهارشنبه شب توانست مقلبل یوتا جاز با نتیجه ۹۸ بر ۹۵ به برتری برسد. نیکولا یوکیچ که با ۳۱ امتیاز، ۲۱ ریباند و ۱۰ پاس گل به کار خود در این بازی پایان داده بود در پایان این دیدار گفت:

ما ایمان داشتیم و نمی‌خواستیم این دیدار را از دست دهیم. ۷ بازیکن داشتیم اما می‌خواستیم شانسی به خودمان بدهیم و با ۱۰۰ صد در صد توان خود در این بازی حضور داشته باشیم.

براساس آمار Elias Sports Bureau نیکولا یوکیچ دهمین بازیکنی است که با کسب ۳۰ امتیاز، ۲۰ ریباند و ۱۰ پاس گل در تاریخ NBA تریپل دبل می‌کند و در ۳۵ سال گذشته نیز دومین بازیکن است (که به دمارکوس کازینز ملحق شده). با این‌که مدافع مقابل یوکیچ رودی گوبرت بود، این بازیکن ۱۳ تلاش موفق از ۱۴ تلاش فیلدگل خود داشت. جمال مورای درباره او گفت:

یوکیچ شگفت‌انگیز ظاهر شد. او و رودی گوبرت در کل طول بازی ماند سگ و گربه به دنبال هم می‌دویدند.

مایک مالون، سرمربی دنور ناگتس در پایان بازی اظهار داشت:

این بهترین برد سال ما بود.

جمال مورای ۳۱ امتیاز بدست آورد و دنور ناگتس در ۷:۰۸ پایانی بازی کاری کرد که جاز فقط ۱ فیلدگل موفق داشته باشد. مایک مالون در ادامه اظهار داشت:

چه کسی این شانس را به ما داد تا برنده این بازی باشیم؟ هیچ‌کس! این به اعتماد به نفس ما برمی‌گشت، به تشویق‌ها و مقاومتی که داشتیم.

دنور ناگتس نیکولا یوکیچ

مایک کونلی ۲۱ امتیاز بدست آورد اما در ۸ ثانیه مانده به پایان بازی پرتابی را از دست داد که یوتا را پیش می‌انداخت. گری هریس که همه ۱۳ تلاش فیلدگل خود را از دست داد ۲ پنالتی را در ۵.۸ مانده به پایان بازی به درون سبد فرستاد. مایک کونلی در پایان بازی اظهار داشت:

وقتی شما وظایف دفاعی خودتان را به خوبی انجام نمی‌دهید پیروزی در آن بازی دشوار می‌شود. از نظر هجومی نیز ما توپ لو دادن‌های زیادی داشتیم.

نیکولا یوکیچ یازدهمین تریپل دبل این فصل خود را رقم زد و خوشبختانه مورای بعد از مصدومیت و غیبت در ۱۱ بازی توانست در دو شب متوالی ۲ بازی برای دنور ناگتس انجام دهد. مورای در پایان بازی اظهار داشت:

هنوز درد می‌کند اما وقتی پرتاب‌هایتان به درون سبد می‌رود تحمل این درد آسان‌تر می‌شود.

داناوان میشل ۱۸ امتیاز کسب کرد و ۸ پرتاب موفق از ۲۴ پرتاب خود داشت، بوژان بوگدانوویچ ۱۶ امتیاز و رودی گوبرت ۱۶ امتیاز و ۱۴ ریباند برای یوتا جاز بدست آوردند. یوتا جاز پس از آن‌که ۱۸ پیروزی از ۲۰ بازی خود داشت حالا پنجمین باخت متوالی خود را تجربه کرد. بعد از پنجمین پرتاب سه امتیازی مایک کونلی یوتا جاز ۷۱ بر ۵۶ پیش افتاد و پس از آن دنور ناگتس ۲۰ امتیاز گرف و ۴ امتیاز به حریف داد تا پس از کوارتر اول دنور بتواند برای اولین بار با نتیجه ۷۶ بر ۷۵ پیش بیفتد. نیکولا یوکیچ و جمال مورای برای استراحت به نیمکت رفتند اما یوتا جاز متوقف نشد و به حرکت خود ادامه داد. جاز موفق شد ۱۱ امتیاز به دست آورد و فقط ۱ امتیاز به حریف بدهد که برجسته‌ترین امتیاز با پاس کلارکسون به داناوان میشل و دانک الی‌اوپ او همراه بود. اما توری کریگ یک پرتاب سه امتیازی انجام داد و گارد یوتا جاز را بلاک کرد و یک لی‌آپ دیگر انجام داد تا ناگتس با رقم زدن نتیجه ۹۲ بر ۸۹ خود را به حریف نزدیک کند. یوکیچ یک پرتاب موفق داشت و ناگتس برتری ۹۳ بر ۹۱ را از آن خود کرد. جمال مورای در پایان بازی اظهار داشت:

هیچ‌کس از ما در این بازی انتظار پیروزی نداشت و بنابراین ذهن ما برای این دیدار آزاد بود. ما واقعاً خسته بودیم اما قبلاً نیز در چنین بازی حاضر بودیم و راهی را برای عملی ساختن برنامه‌های خود یافتیم. پرتاب‌هایی که می‌خواستیم را انجام دادیم و پس از آن دفاع مورد علاقه خود را پیاده کردیم.

هفته گذشته، دنور ناگتس در خارج از خانه توانست یوتا جاز و میلواکی باکس را مغلوب سازد. آن‌ها بار دیگر در دو شب ۲ برد متوالی بدست آوردند و یک شب پس از آن‌که پورتلند بلیزرز را ۱۲۷ بر ۹۹ مغلوب ساختند موفق شدند در این دیدار به پیروزی برسند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *