• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • درخشش پورتر در ترکیب دنور؛ دنور ناگتس همچنان در میان صدرنشینان کنفرانس غرب

درخشش پورتر در ترکیب دنور؛ دنور ناگتس همچنان در میان صدرنشینان کنفرانس غرب

دنور ناگتس که اخیراً دچار مصدومیت‌های بسیاری شده همچنان به عنوان یکی از صدرنشین‌های کنفرانس غرب باقی ماند.

پیروزی دنور ناگتس برابر مینسوتا

میشائیل پورتر جی آر یکی از دلایل اصلی این ثبات بود. پورتر دومین دبل دبل خود را در سه بازی اخیر رقم زد و ۲۰ امتیاز و ۱۴ ریباند بدست آورد و دوشنبه شب به دنور ناگتس کمک کرد تا با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۰ از سد مینسوتا تیمبرولوز بگذرد. مایک مالون، سرمربی دنور ناگتس در پایان بازی اظهار داشت:

او با بازی سطح بالای خود روی بازی تأثیر گذاشت. پورتر پیش چشم‌های ما در حال رشد و پیشرفت است.

جرمی گرنت ۱۹ امتیاز و نیکولا یوکیچ ۱۷ امتیاز و ۱۳ ریباند برای دنور ناگتسی کسب کرد که باز هم ۳ بازیکن از ۵ بازیکن امتیازآور خود را به همراه نداشت-جمال مورای، پائول میلسپ و گری هریس جی آر- و به فاصله یک شب با حریف دیگری بازی کرد. میشائیل پورتر پیک درفت راند اول سال ۲۰۱۸ که سال اولش را با مصدومیت کمر گذراند در این پیروزی نقشی کلیدی را ایفا کرد. نیکولا یوکیچ پس از پایان بازی اظهار داشت:

او یک استعداد خارق‌العاده است. دیدید که چگونه توپ در دستان او می‌چرخید.

پورتر ۷ پرتاب موفق از ۱۴۲ پرتاب خود داشت تا برای دومین بار در طول دوران حرفه‌ای خود ۲۰ امتیازی شود. پورتر که بعد از عقب افتادن دنور ناگتس با نتیجه ۴۶ بر ۳۶، با ۹ امتیاز و ۵ ریباند این تیم را به بازی برگرداند پس از پایان بازی گفت:

فقط کمک کردم که تیمم برنده شود. به فکر چیز دیگری نبودم.

کارل آنتونی تاؤنز ۲۸ امتیاز و ۸ ریباند بدست آورد و جوش اوکوجی، یار تعویضی مینسوتا ۱۶ امتیاز کسب کرد اما مینسوتا ششمین باخت متوالی خود را متحمل شد. تیمبرولوز ۳۱ ریباند و دنور ۴۰ ریباند در این بازی بدست آورد. کارل آنتونی تاؤنز در پایان بازی اظهار داشت:

مجبوریم بجنگیم. باید توپ را از آن خود کنیم. همه آن‌چیزی که باید انجام دهیم همین مسئله است.

دنور ناگتس نیکولا یوکیچ

مینسوتا تیمبرولوز در نیمه دوم بازی تقریباً یک طرفه‌ای انجام داد و اختلاف خود را با دانک کیتا بیتس دیوپ که از روی نیکولا یوکیچ زده شد در ۸:۳۳ مانده به پایان بازی به نتیجه ۸۸ بر ۸۵ رساند، اما پورتر با یک پرتاب سه امتیازی پاسخ داد تا باز ه اختلاف امتیاز را دورقمی کند. مالیک بیزلی که به عنوان یار تعویضی به بازی آمده بود ۱۱ امتیاز بدست آورد و کمک کرد که ناگتس اختلاف را بیشتر کند. کارل آنتونی تاؤنز در ۲:۴۸ مانده به پایان بازی ۳ امتیاز بدست آورد تا نتیجه ۱۰۲ بر ۹۸ شود اما وقتی اختلاف باز هم بالاتر رفت دیگر کنترل بازی از دست آن‌ها خارج شد.

مونته موریس در موقعیت بعدی دنور ناگتس یک پرتاب موفق داشت. جوش اوکوجی یک پاس رو به جلو به رابرت کوینگتون ارسال کرد و دانک او بار دیگر اختلاف را به ۴ امتیاز رساند و بعد از اینکه نیکولا یوکیچ پرتاب سه امتیازی خود را از دست داد تاؤنز توپ هدر رفته را گرفت اما نتوانست از آن استفاده کند و به داور معترض بود که چرا خطا روی او را نگرفت. پس از آن ویل بارتون که در این بازی ۱۸ امتیاز کسب کرد یک پرتاب سه امتیازی انجام داد. مالون در پایان بازی گفت:

تیم ما شخصیت پیروزی داشت. نمی‌دانم چگونه باید به این گروه از بازیکنان افتخار کرد.

مینسوتا تیمبرولوز در روز مارتین لوتر کینگ در خانه خود بازی می‌کرد و کوینگتون پیش‌بازی مختصری را در خوش‌آمدگویی به هواداران داشت و پیام اتحاد را به جمعیت حاضر رساند. بازیکنان گرمکن‌های سیاهی پوشیده بودند که این عبارت روی آن نوشته شده بود «ما تنها قدم نخواهیم زد».

نکات بازی:

دنور ناگتس: پائول میلسپ هفتمین بازی متوالی خود را از دست داد. هریس به دلیل مصدومیت در چهارمین بازی متوالی خود غایب بود. جمال مورای نیز سومین بازی متوالی خود را از دست داد. میسون پلامل در کوارتر دوم با مصدومیت مچ پای راست مواجه شد اما در کوارتر سوم به بازی بازگشت.

مینسوتا تیمبرولوز: آلن کرب، بازیکن جدید این تیم ۳ امتیاز و ۳ پاس گل در ۱۶ دقیقه به دست آورد. اولین بازی او به دلیل بیماری به تأخیر افتاده بود.

بازی بعدی:

دنرو ناگتس: چهارشنبه در هیوستون به مصاف هیوستون راکتس خواهد رفت. آن‌ها در بازی خارج از خانه ۳۱ دسامبر خود با نتیجه ۱۳۰ بر ۱۰۴ از هیوستون راکتس شکست خورده بودند.

مینسوتا تیمبرولوز: چهارشنبه در شیکاگو مهمان شیکاگو بولز خواهند بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *