• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • عملکرد درخشان پی جی دوزیر در اولین بازی برای دنور ناگتس

عملکرد درخشان پی جی دوزیر در اولین بازی برای دنور ناگتس

بعد از اینکه به پی جی دوزیر گفتند برای اولین بازی خود در لباس دنور ناگتس آماده باشد سریع از او پرسیدند که چند بازی در طول دوران حرفه‌ای خود داشته است.

درخشش دوزیر در اولین دیدار برای دنور ناگتس

او گفت:

فقط دوست دارم پرتاب موفق داشته باشم.

او همین کار را نیز انجام داد و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. میشائیل پورتر جی آر ۱۹ امتیاز کسب کرد، دوزیر به جای جمال مورای، گارد رأس مصدوم به زمین بازی آمد و نیمه دوم فوق‌العاده‌ای داشت و دنور ناگتس چهارشنبه شب با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۶ توانست بر شارلوت هورنتس غلبه کند. دوزیر در پایان بازی اظهار داشت:

در کل دوران زندگی‌ام برای چنین شبی آماده شده بودم. از بدست آوردن این فرصت هیجان‌زده‌ام. متتفرم از این‌که در چنین شرایطی به بازی آمدم. اما جمال مورای خوب خواهد شد. فقط تلاش می‌کنم که برای چنین موقعیت‌هایی آماده باشم.

جمال مورای بعد از مصدومیت از ناحیه مچ پای راست در ۱:۳۲ مانده به کوارتر دوم از زمین بیرون رفت. او با کمک همبازی‌ها موفق به خروج از زمین شد. دنور ناگتس اخیراً گری هریس و پائول میلسپ را نیز به دلیل مصدومیت از دست داده بود. دوزیر به بازی وارد شد و در ۱۳ دقیقه ۱۲ امتیاز کسب کرد. او بازی درخشانی ارائه داد و در یک مقطع ۹ امتیاز متوالی برای ناگتس بدست آورد. دوزیر سه‌شنبه برای پر کردن لیست دنور از تیم جی لیگ دنور، ویندی کارتی فراخوانده شد. دوزیر در ۱۶ بازی خود برای بولز موفق به ثبت میانگین ۲۰.۹ امتیاز و ۷.۷ پاس گل شده بود. او سابقاً نیز فراخوانده شده بود اما هیچ‌گاه برای دنور به میدان نرفت. بعد از بازی او سریعاً گوشی خود را چک نکرد. اما می‌دانست که چه کسی اولین تماس بی‌پاسخ اوست، مادرش! بله، همینطور بود. حتی قبل از اینکه بازی تمام شود، جمال مورای در اکانت توئیتری خود برای دوزیر این پیام را گذاشته بود:

همه آن‌چه که می‌خواهم بگویم این است که بهتر است برای تماشای درخشش دوزیر آماده شوید.

هیچ شکی نیست. بعد از دوران دانشجویی او در کارولینای جنوبی، دوزیر در مراسم درفت سال ۲۰۱۷ مورد انتخاب قرار گرفت. وی قبل از این‌که با دنور قرارداد منعقد کند برای اوکلاهاما سیتی و بوستون سلتیکس بازی کرده بود. پورتر در پایان بازی گفت:

برای پی جی دوزیر واقعاً خوشحالم. او خیلی صبور بود.

پورتر سطح بازی را بالاتر و بالاتر برد. میشائیل مالون، سرمربی دنور ناگتس نیز بر سطح بالای امتیازآوری او تأکید کرد. پورتر که در این بازی هشت ریباند نیز کسب کرد اظهار داشت:

هر زمانی را که بازیکنان برای من بازی می‌کنند دوست دارم. تلاش می‌کنم برای همبازی‌های خود بازی‌سازی کنم. مجبورم این کار را ادامه دهم.

دوزیر دنور ناگتس

تری رزیر ۲۰ امتیاز برای شارلوت هورنتس بدست آورد. شارلوت از ۴ بازی خارج از خانه اخیر خود هیچ پیروزی بدست نیاورده است. کودی زلر که در این بازی ۱۱ امتیازی شد گفت:

سفری دشوار برای ما بود و با بازی‌های دشواری نیز همراه شد.

دنور ناگتس در کوارتر سوم اختلاف برتری خود را به ۲۰ امتیاز رساند و پس از آن شارلوت هورنتس ۲۱ امتیاز کسب کرد و فقط ۶ امتیاز به حریف داد. عملکرد درخشان دوزیر موجب شد دنور ناگتس پیروزی را به همان حاشیه امنیت دلخواه خود بازگرداند. جیمز بورگو، سرمربی شارلوت هورنتس پس از پایان بازی اظهار داشت:

آن‌ها با استعداد، موقعیت‌شناس و جوان هستند و روش درستی از بازی را اتخاذ می‌کنند. آن‌ها یک تیم جذاب به شمار می‌آیند.

دنور ناگتس از تیمی مانند شارلوت هورنتس با آمار ۱۵ پیروزی و ۲۹ شکست باید می‌ترسید. دنور مقابل تیم‌هایی با درصد برد زیر ۵۰ مشکل داشت. میشائیل مالون پس از پایان بازی در این باره گفت:

ما به رکوردها نگاه نمی‌کنیم. مجبوریم به میدان بیاییم و بازی خود را ارائه دهیم.

وقتی جمال مورای بر سر یک پرتاب سه امتیازی مقابل تری رزیر می‌جنگید مصدوم شد. این‌طور به نظر می‌رسید که او روی پای تری رزیر سقوط کرده است. وقتی بازی متوقف شد مورای زانوی خود را گرفت. او قبل از ترک زمین ۵ امتیاز و ۱ پاس گل به خود اختصاص داده بود. او با مصدومیت کمر نیز دست و پنجه نرم می‌کرد.

نکات بازی:

شارلوت هورنتس: بورگو در انتهای کوارتر اول اخطار فنی دریافت کرد. روزیر و مایلز بریجز در ۵:۴۳ مانده به پایان بازی اخطار فنی دریافت کردند. دوونته گراهام، مایلز بریجز و پی جی واشنگتن همه و همه ۱۴ امتیاز بدست آوردند.

دنور ناگتس: دنور در این فصل آمار ۱۱ پیروزی و ۱ شکست در مقابل تیم‌هایی بدست آورد که در بازی کمتر از ۱۰۰ امتیاز کسب می‌کنند. نیکولا یوکیچ ۱۲ امتیاز، ۸ ریباند و ۸ پاس گل به خود اختصاص داد. میسون پلامل نیز در این دیدار ۱۵ امتیازی شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *