• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • نقش کلیدی نیمکت‌نشینان دالاس موریکس در پیروزی مقابل ناگتس و یک رکوردشکنی!

نقش کلیدی نیمکت‌نشینان دالاس موریکس در پیروزی مقابل ناگتس و یک رکوردشکنی!

با توجه به اینکه فوق‌ستاره‌های دالاس موریکس به شدت از سوی مدافعان دنور ناگتس محافظت می‌شدند، دالاس موریکس به بازیکنان جانشین خود تکیه کرد. همین بازیکنان جانشین بهترین عملکرد خود را ارائه دادند و کمک کردند تا دنور ناگتس طعم اولین شکست خود در لیگ را بچشد.

درخشش نیمکت نشینان دالاس موریکس

ماکسی کلبر ۱۴ امتیاز کسب کرد و ۷ ریباند و یک بلاک کلیدی لحظه آخری بدست آورد و دالاس موریکس به وسیله کریستاپس پورزینگیس و لوکا دونکیچ برنده از زمین خارج شد و موفق شد در بازی سه‌شنبه شب خود مقابل دنور ناگتس ۱۰۹ بر ۱۰۶ پیروز شود. در شبی که دوتن از امتیازآورترین بازیکنان دالاس موریکس روی هم رفته ۲۲ امتیاز کسب کردند، ۹ بازیکن این تیم در این بازی امتیازات دورقمی بدست آوردند و از این حیث رکوردی به نام موریکس ثبت شد. لوکا دونکیچ ۱۲ امتیاز بدست آورد و کریستاپس پورزینگیس ۱۰ امتیاز و ۱۴ ریباند کسب کرد. هیچ یک از بازیکنان دالاس موریکس از ۱۴ امتیاز بیشتر کسب نکردند. ریک چارلیزل، سرمربی دالاس موریکس پس از پایان بازی گفت:

این مسئله ثابت کرد که داشتن نیمکت ذخیره خوب چقدر بااهمیت است. دنور ناگتس پر از بازیکن است. ما هم بازیکنان خوبی داشتیم و قصد داریم از این بازیکنان استفاده کنیم.

لوکا دونکیچ و کریستاپس پورزینگیس در زمینه پرتاب از راه دور نیز ضعیف عمل کردند و ۱۲ پرتاب از ۱۴ پرتاب ۳ امتیازی آنان از دست رفت. پورزینگیس ۱ پرتاب از ۸ پرتاب ۳ امتیازی خود را به درون سبد فرستاد و دونکیچ ۱ پرتاب از ۶ پرتاب ۳ امتیازی خود را تبدیل به امتیاز کرد. گری هریس که مسئول مهار دونکیچ در کل طول بازی بود پس از پایان این دیدار گفت:

ما کار بزرگی در مقابل بازیکنان ستاره آن‌ها انجام دادیم اما دیگر بازیکنان جور آن‌ها را کشیدند. نمی‌توانستیم از این رویداد جلوگیری کنیم. آن بازیکنان به شدت ما را آزار دادند.

نیکولا یوکیچ دومین تریپل دبل خود را در این فصل ثبت کرد و ۱۰ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۰ اسیست بدست آورد و پائول میلسپ با ۲۳ امتیاز و ۸ ریباند بهترن آمار فصل خود را رقم زد. ویل بارتون ۱۹ امتیاز کسب کرد اما این کافی نبود تا از باخت دنور ناگتس جلوگیری کند. میلسپ در پایان بازی گفت:

نتوانستیم آنجا که نیاز داشتیم بازیکنان را متوقف کنیم و نظم کافی را نداشتیم.

دالاس موریکس

دالاس موریکس بیشترین آسیب خود به دنور را زمانی زد که ناگتس در کوارتر سوم با ۹ امتیاز پیش افتاد. تیم هارداوی جی آر، که با ۱۴ امتیاز به کار خود پایان داد، ۳ پرتاب ۳ امتیازی موفق داشت و دوریان فنی اسمیت ۲ پرتاب ۳ امتیازی موفق به نام خود ثبت کرد تا دالاس موریکس در اواسط کوارتر چهارم ۱۰۳ بر ۹۴ پیش بیفتد. ناگتس به خود آمد و پرتاب ۳ امتیازی هریس بازی را ۱۰۷ بر ۱۰۶ کرد. لوکا دونکیچ یک لی آپ انجام داد و نیکولا یوکیچ در ۲۹.۲ ثانیه مانده به پایان بازی توپ را از دست داد. بعد از این‌که دونکیچ ۲ پرتاب آزاد را نتوانست تبدیل به امتیاز کند، مورای که ۱۶ امتیاز در این بازی کسب کرد و توسط فنی اسمیت یارگیری شده بود با از دست دادن پرتاب ۳ امتیازی خود در ۳.۸ ثانیه مانده به پایان بازی آب سردی بر پیکره دنور ناگتس ریخت. فنی اسمیت در پایان بازی گفت:

می‌دانستم که او به دنبال پرتاب ۳ امتیازی است و فقط می‌خواستم جلوی این حرکت او را بگیرم.

نکات بازی

دالاس موریکس: دوایت پاول بعد از دست دادن ۳ بازی اول دالاس موریکس به دلیل کشیدگی همسترینگ چپ، اولین بازی فصل خود را انجام داد. او در ۱۳:۳۴ دقیقه حضورش توانست ۴ امتیاز کسب کند.

دنور ناگتس: بالاترین آمار فصل قبل میلسپ ۱۱ امتیاز بود. او در ۳:۳۴ دقیقه اول این بازی همین تعداد امتیاز را بدست آورد.

ماکسی کلبر در کنار ۱۴ امتیاز خود توانست ۳ بلاک و یک توپ‌ربایی نیز بدست آورد. کارلیزل در این باره گفت:

کلبر همه را شوکه کرد زیرا آن‌ها او را با بلاک‌های ناگهانی پرتاب‌های حریف ندیده بودند. بعضی وقت‌ها با دمیده شدن سوت ابتدای بازی توسط داور چیزهایی می‌بینید که نظیر آن را تا به حال ندیده بودید.

ماکسی کلبر مورد احترام همبازیان خود قرار گرفت. لوکا دونکیچ درباره کلبر گفت:

او مدافع بزرگی است. می‌تواند کارهای بسیار زیادی انجام دهد. درخشش او فقط به این بازی خلاصه نمی‌شود.

بازی بعدی

دالاس موریکس: جمعه شب از لس آنجلس لیکرز پذیرایی خواهد کرد.

دنور ناگتس: پنجشنبه شب باید مهمان نیو اورلنیز پلیکانز باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *