جو جانسون در تمرینات سیکسرز؛ آل استار سابق NBA به فیلادلفیا می‌پیوندد؟

جو جانسون ، بازیکنی که هفت بار در لیگ NBA آل استار شده است در فیلادلفیا حضور دارد و آماده حضور در تمرینات فیلادلفیا سونی سیکسرز است.

جو جانسون به فیلادلفیا می‌پیوندد؟

مارک جی اسپیرز، خبرنگار ESPN گزارش داده است که جو جانسون ۳۸ ساله با بیش از ۲ متر قد و ۱۰۹ کیلوگرم وزن  که به «ایزو جو» نیز معروف است در تمرینات روز پنجشنبه سیکسرز حاضر خواهد شد. جو جانسون در زمینه کسب تریپل در این فصل لیگ BIG۳ موفق عمل کرده است (BIG۳ نام لیگی از بسکتبال است که آیس کوبی بنیان نهاد و پرتاب‌های ۴ امتیازی نیز در آن وجود دارد. وی در ۱۲۷۶ بازی میانگین ۱۶ امتیاز، ۳.۹ ریباند و ۴ اسیست را در هر بازی به خود اختصاص داد. اوج درخشش او با آتلانتا هاکس بود که در هفت فصل حضورش با این تیم توانست میانگین ۲۰.۹ امتیاز در هر بازی بدست آورد. آخرین بازی NBA جو جانسون بازی هفتم فینال کنفرانس غرب سال ۲۰۱۸ بود که وی پنج دقیقه برای هیوستون راکتس به میدان رفت.

جو جانسون

ترکیب سیکسرز تقریباً تکمیل است. این تیم اکنون ۱۹ بازیکن تحت قرارداد دارد. ۱۵ تن از آنان به عنوان بازیکن فعال لیگ را آغاز خواهند کرد، نورولپله و ماریال شایوک قرارداد دو طرفه دارند و کریست کوماج و ایسیاه مایلز قرارداد یک ساله با کمترین میزان پرداخت دستمزد بسته‌اند. تیم‌های NBA مجبورند در طول یک فصل بالای ۲۰ بازیکن داشته باشند. البته، اگر تصمیم سیکسرز قطعی باشد آن‌ها مایل هستند که جانسون را به تیم خود بیاورند، آن‌ها ممکن است در این راه با لس آنجلس کلیپرز، میلواکی باکس و دنور ناگتس به عنوان تیم‌های دیگری که جانسون با آن‌ها تمرین کرده است نیز رقابت داشته باشند. مطمئناً تیمی از در اختیار نگرفتن جانسون آسیب نخواهد دید. جانسون علیرغم گذشته پربارش، توانایی او برای خلق موقعیت پرتاب و امتیازگیزی که سیکسرز به آن نیاز دارد، نیمکت‌نشین زهیر اسمیت، ماتیسه سایبول، جیمز انیس و فورکان کورکماز می‌شود.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *