بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA ؛ پیروزی ایندیانا، میامی هیت و پورتلند در مقابل حریفان

مسابقات بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA که از بامداد پنجشنبه به صورت رسمی بازی‌های خود را پس از پنج ماه دوری، آغاز کرد دیشب در چند بازی دیگر ادامه یافت که در ادامه به بررسی نتایج آن خواهیم پرداخت.

در ادامه بازی‌های بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA چه نتایجی رقم خورد؟

همان طور که در خبرهای روزهای گذشته سایت بسکتفا خواندید پیش از آغاز رسمی رقابت‌ها، تیم‌های حاضر در لیگ NBA به مدت یک هفته در قالب بازی‌های دوستانه با یکدیگر به رقابت پرداختند تا تیم‌ها یک دیگر را محک بزنند و همچنین آمادگی بازیکنان خود را بررسی کنند چرا که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان این مسابقات به مدت پنج ماه به حالت تعلیق درآمد. هرکدام از تیم‌ها در سه بازی با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم‌های مدعی برای سایر تیم‌ها خط و نشان کشیدند.

در یک بازی ایندیانا و اورلاندو مجیک با یکدیگر به رقابت پرداختند که ایندیانا موفق شد با نتیجه ۱۲۰- ۱۰۹ حریف خود را شکست دهد. اوج بازی تیم برنده به ست اول بازگشت که کوارتر اول با برتری ۴۳-۲۲ به نفع تیم پیروز به اتمام رسید. کوارتر دوم با نتیجه تساوی ۲۸- ۲۸ به پایان رسید. در کوارتر سوم اورلاندو که تلاش خود را دو چندان کرده بود موفق شد تا حدودی فاصله امتیازی را جبران کند و با نتیجه ۲۶-۲۱ ست را پیروز شود. اما در کوارتر چهارم نیز باز اورلاندو مجیک هر چه تلاش کرد نتوانست اختلاف زیادی که در ست اول بوجود آمده بود را جبران کند و علیرغم این که این ست را نیز با نتیجه ۳۳ بر ۲۸ پیروز شد باز تیم ایندیانا بود که در مجموع کلی ۱۲۰- ۱۰۹ پیروز اعلام شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن ایندیانا تی جی وارن بود که در مدت زمان ۳۸ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۳۲ امتیاز، ۲ ریباند و ۳ اسیست بدست آورد و نقش پر رنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن اورلاندو مجیک نیکولا وکویچ بود که در مدت زمان ۳۳ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۴ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۲ اسیست را به نام خود ثبت کند.

بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA

در دیگر بازی میامی هیت و بوستون سلتیکس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۶ به نفع میامی به پایان رسید. در ست اول میامی موفق شد با نتیجه ۳۳ – ۲۸ حریف خود را شکست دهد. کوارتر دوم نیز با نتیجه ۳۰ بر ۲۳ به نفع تیم برنده به اتمام رسید. در کوارتر سوم بوستون سلتیکس که تلاش خود را دو چندان کرده بود موفق شد تا حدودی فاصله امتیازی را جبران کند و با نتیجه ۳۲ – ۲۸ ست را پیروز شود. کوارتر چهارم نیز بوستون با این که موفق شد نتیجه ۲۳ – ۲۱ را رقم زند نتوانست از شکست بگریزد و در مجموع کلی با نتیجه ۱۱۲ – ۱۰۶ مغلوب شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن میامی هیت بام آدبایو بود که در مدت زمان ۳۲ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۱ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۲ اسیست بدست آورد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن بوستون سلتیکس جیسون تاتوم بود که در مدت زمان ۳۳ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۳ امتیاز، ۷ ریباند و ۱ اسیست را به نام خود ثبت کند و نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد.

در یک بازی سوم پورتلند تریل بلیزرز موفق شد با نتیجه ۱۱۰ – ۱۰۲ هیوستون راکتس را مغلوب خود کند. کوارتر اول با برتری ۲۹ – ۲۴ به نفع تیم پیروز به اتمام رسید. کوارتر دوم با نتیجه تساوی ۳۲ – ۳۲ به پایان رسید. کوارتر سوم نیز مجددا پورتلند موفق شد با نتیجه ۲۵ – ۲۴ حریف خود را شکست دهد. در کوارتر چهارم نیز باز اورلاندو مجیک هر چه تلاش کرد نتوانست اختلافی که به وجود آمده بود را جبران کند و پورتلند موفق شد ست چهارم را نیز با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ پیروز شود و در مجموع کلی ۱۱۰ – ۱۰۲ پیروز اعلام شد. در این بازی امتیاز آورترین بازیکن پورتلند تریل بلیزرز دامین لیارد بود که در مدت زمان ۴۰ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۱ امتیاز، ۹ ریباند و ۸ اسیست بدست آورد و نقش پر رنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن هیوستون راکتس خامس هاردن بود که در مدت زمان ۳۳ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند و ۹ اسیست را به نام خود ثبت کند.

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *