جیمی باتلر در اولین دیدار خود برای میامی هیت درخشان ظاهر شد

جیمی باتلر ، بازیکن میامی هیت در دیدار اول خود برای میامی هیت ۲۱ امتیاز بدست آورد و تایلر هرو نیز ۲۹ امتیاز کسب کرد تا میامی هیت در بازی سه‌شنبه شب و شبی که ترائه یانگ، ستاره هاکس به دلیل پیچ‌خوردگی مچ پای راست خود زمین بازی را در ابتدای کوارتر دوم ترک کرد توانست هاکس را با نتیجه ۱۱۲ بر ۹۷ از میان بردارد.

درخشش جیمی باتلر

هرو ۱۹ ساله ۱۹ امتیاز در کوارتر دوم برای میامی هیت بدست آورد و این در حالی بود که گوران دراگیج نیمکت‌نشین ۲۱ امتیاز کسب کرد. بم آدبایو ۱۷ امتیاز و ۱۰ ریباند برای میامی هیت ثبت کرد و کندریک نان با ۱۷ امتیاز به کار خود پایان داد. ترائه یانگ در یک کش و قوس با جاستیس وینسلاو، بازیکن میامی هیت مچ پایش پیچ خورد و در ۹:۵۶ مانده به پایان نیمه اول زمین بازی را ترک کرد. ترائه یانگ بازیکن هفته کنفرانس شرق بود و در سه بازی اول آتلانتا هاکس توانسته بود ۱۰۲ امتیاز به نام خود ثبت کند. وی در ۱۱ دقیقه حضورش ۵ امتیاز برای آتلانتا هاکس بدست آورد. جان کولینز ۳۰ امتیاز برای آتلانتا هاکس به دست آورد و با ۵ پرتاب ۳ امتیازی بیشترین پرتاب ۳ امتیازی دوران بازیگری‌اش را ثبت کرد و جباری پارکر نیز با ۱۲ امتیاز برای آتلانتا هاکس به کار خود پایان داد. جیمی باتلر ۳ بازی اول فصل خود را به خاطر جشن تولد فرزندش رایلی از دست داد. وی از ۱۱ اقدام منطقه‌ای ۵ اقدام را تبدیل به امتیاز کرد و از ۱۵ پنالتی خود نیز ۱۰ پنالتی را به درون سبد فرستاد. به لحاظ تیمی، ۳۳ پنالتی از ۴۵ پنالتی میامی هیت تبدیل به امتیاز شد و این آمار برای آتلانتا هاکس ۱۶ پنالتی از ۲۴ پنالتی بود. جیمی باتلر پس از پایان بازی گفت:

پیروزی در خانه و در مقابل چشمان این تماشاگران، خاص است.

حتی بدون ترائه یانگ و حتی با حضور کوین هوئرتر، بازیکن ترکیب اصلی فصل قبل که به واسطه مصدومیت زانو دقایق حضورش در زمین محدود بود و اوان ترنر که به واسطه مصدومیت آشیل پایش از ترکیب تیم بیرون است، آتلانتا هاکس تا دقایق پایانی تسلیم نشد. تایرون والیس در ۳:۲۴ مانده به پایان بازی با دو پرتاب آزاد آتلانتا هاکس را با ۱۱ امتیاز پیش انداخت اما هاکس بقیه پرتاب‌های خود را در دو موقعیت بعدی از دست داد و میامی هیت بر بازی سوار شد. تایلر هرو بیشترین امتیاز بازیکنان نیمکت‌نشین فصل اولی را در این دیدار برای میامی هیت بدست آورد و بالاتر از مایکل بیزلی ۲۸ امتیازی ایستاد که در تاریخ چهارم مارس ۲۰۰۹ این رکورد را ثبت کرده بود. تایلر هرو و گوران دراژیک به اولین بازیکنان تاریخ میامی هیت تبدیل شدند که به صورت همزمان ۲۰ امتیاز به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین کسب کرده‌اند.

جیمی باتلر

نکات بازی

آتلانتا هاکس: وینس کارتر برای سی و پنجمین بار برای آتلانتا هاکس بازی کرد و با ۷ امتیاز به کار خود پایان داد و به چهارمین بازیکنی تبدیل شد که امتیازاتش مقابل میامی هیت به ۷۰۰ رسیده است و این آمار دیدارهای پلی‌آف را نیز شامل می‌شود. او حالا ۷۰۲ امتیاز مقابل هیت کسب کرده و به پائول پیرس (۸۶۷)، پاتریک اوینگ (۷۵۴) و مایکل جردن (۷۲۲) پیوسته است. آتلانتا هاکس چهار بازی بعدی خود را در خانه پذیرای مهمانان خواهد بود.

میامی هیت: ۴۷۲ امتیاز میامی هیت در ۴ بازی اولش در تاریخ این باشگاه یک رکورد محسوب می‌شود. قبل از این آن‌ها در فصل ۱۳-۲۰۱۲ توانستند ۴۴۷ امتیاز در ۴ بازی اول خود کسب کنند. میامی هیت برای اولین بار از فصل ۱۵-۲۰۱۴ آمار ۳ پیروزی و ۱ شکست از خود به جای گذاشت. میامی هیت در چهار فصل اخیر و در ۴ بازی ابتدایی خود آمار ۲ پیروزی و ۲ باخت را بر جای گذاشته بود. امتیازات جیمی باتلر بیشترین امتیازاتی است که او در اولین بازی خود در یک تیم بدست می‌آورد. او در بازی اولش برای شیکاگو بولز ۲ امتیاز، ۱۲ امتیاز در بازی اولش برای مینستوتا تیمبرولولز و ۱۴ امتیاز برای فیلادلفیا سونی سیکسرز در فصل قبل بدست آورد.

۱۹ امتیاز تایلر هرو، برای اولین بار است در تاریخ هیت رخ داده است و همراه با او کارون باتلر نیز در تاریخ ۱۰ مارس سال ۲۰۰۳ در کوارتر سوم ۱۹ امتیاز کسب کرد. رکورد پرتاب‌های ۳ امتیازی جان کولینز در یک بازی در سه‌شنبه شب به عدد ۴ رسید. او در ۸ دقیقه اول بازی روز سه‌شنبه ۴ پرتاب ۳ امتیازی انجام داد. او در ۱۳۸ بازی لیگ NBA خود نتوانسته بود در هیچ یک از کوارترها بیشتر از ۲ پرتاب ۳ امتیازی انجام دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *