• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بازگشت درخشان جیسون تاتوم و پیروزی سلتیکس در شب غیبت واکر، براؤن و هیوارد

بازگشت درخشان جیسون تاتوم و پیروزی سلتیکس در شب غیبت واکر، براؤن و هیوارد

جیسون تاتوم ۳۲ امتیاز بدست آورد و بوستون سلتیکس چهارشنبه شب موفق شد کیلولند کاوالیرز را با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۶ از پیش رو بردارد.

درخشش جیسون تاتوم برابر کلیولند

بوستون سلتیکس سه بازیکن ترکیب اصلی خود را در اختیار نداشت – کمبا واکر، جیلن براون و گوردون هیوارد- و این در حالی بود که کلیولند کاوالیرز نیز بدون بازیکنان ترکیب اصلی خود آندره دراموند و داریوژ گارلند، بازیکن فصل اولی خود بازی می‌کرد. بوستون سلتیکس بعد از باخت سه‌شنبه شب در وقت‌های اضافه به بروکلین نتس به این میدان پای می‌گذاشت. آن‌ها در آن بازی نتوانسته بودند برتری ۲۱ امتیازی خود در نیمه دوم را حفظ کنند و در وقت‌های اضافه به حیف باختند. برد استیونس، سرمربی بوستون سلتیکس پس از پایان بازی اظهار داشت:

این یکی از بهترین پیروزی‌هایی بود که از زمان سرمرییگری‌ام در این تیم مشاهده کردم. ما شب گذشته تنبیه شدیم. فکر می‌کنم هر دو تیم در کوارتر چهارم از توان افتاده بودند اما ما به جنگیدن ادامه دادیم.

جیسون تاتوم که به دلیل بیماری در دیدار قبلی حاضر نبود هر آن‌چه در چنته داشت در این دیدار برای سلتیکس ارائه داد. او ۱۱ پرتاب موفق از ذ۲۴ پرتاب فیلد خود داشت. ۵ پرتاب سه امتیازی موفق از خود ارائه داد و ۹ ریباند و ۶ پاس گل کسب کرد. جیسون تاتوم در پایان این بازی گفت:

می‌توانستیم هر نتیجه‌ای را توجیه کنیم چراکه تعداد زیادی از بازیکنان خود را به همراه نداشتیم اما این کار را انجام ندادیم. سعی کردم فقط سهم خودم را ادا کنم.

سمی اجلیه، مهاجم بوستون سلتیکس با ۲۲ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را بدست آورد. پرتاب موفق او در ۶:۲۴ دقیقه مانده به پایان بازی بوستون را ۹۰ بر ۸۹ پیش انداخت. اجلیه قبل از پایان نیمه اول با مصدومیت از نایحه پا روبرو شد اما در کوارتر سوم به بازی بازگشت. کوین پورتر جی آر، بازیکن فصل اولی کلیولند کاوالیرز در نیمه اول با مصدومیت از ناحیه سر روبرو شد و دیگر به میدان بازنگشت. کولین سکستون با ۴۱ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را بدست آورد و ۱۷ پرتاب موفق از ۲۹ پرتاب فیلد خود داشت. بیشترین امتیاز کسب شده او ۳۲ امتیاز در دیدار مقابل یوتا جاز بود. این گارد سال دومی در ۳۳ بازی متوالی موفق شده امتیازات دورقمی کسب کند و در طول دوران بازی خود یک بازی را نیز از دست نداده است.

جیسون تاتوم

جی بی بیکراستف، سرمربی کلیولند کاوالیرز درباره سکستون گفت:

این که او هر شب می‌تواند به میدان برود کار دشواری است. چه تعداد بازیکن می‌توانند در میدان حاضر باشند و در هر شب از مسابقات این لیگ ۲۰ امتیاز کسب کنند؟ بازیکنان زیادی این خصیصه را ندارند. و در همان تعداد بازیکنان معدود، چه تعداد بازیکن برای هر ۸۲ بازی در دسترس هستند؟ کاری که او انجام می‌دهد به هچ عنوان معمولی نیست.

مارکوس اسمارت ۱۲ امتیاز از ۱۸ امتیاز خود را در کوارتر چهارم بازی بدست آورد و هر ۸ پنالتی خود را به درون سبد فرستاد. بوستون سلتیکس در کوارتر دوم با ۱۳ امتیاز پیش افتاد و در نیمه اول برتری ۵۸ بر ۵۲ را بدست آورد. کاوالیرز چندین بار در نیمه دوم برتری را در دست گرفت و پس از آن بوستون سلتیکس که در رتبه سوم کنفرانس شرق حضور دارد در اواخر دیدار کنترل بازی را در دست گرفت. کوین لاو ۲۶ امتیاز و ۱۴ ریباند برای کلیولند کاوالیرز بدست آورد و لاری نانس جی آر نیز ۱۹ امتیاز و ۱۵ ریباند به نام خود ثبت کرد. پورتر در ترکیب ابتدایی تیم حاضر بود اما متیو دلاودولا در ترکیب اصلی تیم بازی کرد. پورتر در هنگام شروع بازی به تابلوی امتیازات برخورد کرد.

بیکراستف گفت که مصدومیت پورتر پس از پایان بازی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. استیونز گفت جیلن براون که سه‌شنبه دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راست شد حداقل ۷ روز را از دست خواهد داد. کمبا واکر بعد از غیبت در ۵ بازی به دلیل مصدومیت، سه‌شنبه شب ۲۱ امتیاز کسب کرده بود. استیونس گفت که واکر و هیوارد می‌توانند در بازی روز جمعه با یوتا جاز در میدان حاضر باشند. دراموند و گارلند ۲ بازی قبلی تیم خود را از دست دادند و این در حالی است که تریستان تامپسون به دلیل مصدومیت سه بازی متوالی نتوانست در فهرست تیمش حاضر باشد.

نکات بازی:

بوستون سلتیکس: اسمارت د ر جریان بازی روز سه‌شنبه با ۲ مأمور درگیر شده بود اما در این بازی حضور داشت. برد استیونس نمی‌دانست که آیا اسمارت توسط NBA محروم خواهد شد یا خیر و در این باره اظهار داشت:

نمی‌دانم رویکرد آن‌ها چیست. اسمارت و برد وانامیکر در پشت زمین به بازی گرفته شدند و رابرت ویلیامز نقش سنتر را در این دیدار ایفا کرد.

کلیولند کاوالیرز: نانس برای دومین بازی متوالی در پست سنتر به بازی گرفته شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *