پرکینز: کوین دورانت تصمیمش را برای جدایی از گلدن استیت گرفته بود

کندریک پرکینز

کوین دورانت همواره کندریک پرکینز را هم‌بازی مورد علاقه تمام دوران ورزشی خود قلمداد می‌کرد. اکنون دورانت از گلدن استیت جدا شد و به بروکلین نتس پیوسته است و پرکینز همچنان خلاء او را احساس خواهد کرد.

دلیل جدایی کوین دورانت از گلدن استیت از زبان پرکینز

پرکینز در گفتگو با گریدی دوگان، خبرنگار رسانه KNBR در این باره گفت:

مردم تصور می‌کنند که نیویورک نیکس اولین تیمی است که بهترین بازیکنان می‌خواهند در آن بازی کنند، اما اینطور نیست. به عقیده من بروکلین نتس یا گلدن استیت واریرز این خاصیت را دارند. من از کوین پرسیدم که به چه دلیل در نهایت بروکلین را برای ادامه بازی انتخاب کردی و او پاسخ داد: پرک، تو احمق نیستی. می‌دانی که چرا بروکلین را انتخاب کردم. به سازمان این تیم و مسیری که در آن قدم برمی‌دارد نگاه کن. آن‌ها با جذب کایری اروینگ و دی آندره جوردن، حداقل چند ماه می‌گذرد که روی هدف جدید خود کار می‌کنند.

وی ادامه داد:

تیم قبلی کوین دورانت ، چه می‌باخت، چه می‌برد و چه مساوی می‌کرد، تأثیری بر روی تصمیم او نداشت. من این را بارها گفته بودم. قبل از شروع فصل فکر می‌کردم گلدن استیت ارزش بالاتری دارد اما فصل شروع شد و آن اتفاقات میان دورانت و دریموند گرین افتاد. فکر نمی‌کنم کوین بعد از آن اتفاقات به شرایط عادی برگشته باشد. یک بار دیگر شما باید کوین دورانت را تحسین کنید زیرا او هیچ‌وقت این قضیه را رسانه‌ای و از دریموند درباره شرایط به وجود آمده گلایه نکرد، حتی در زمین مسابقه هم جواب دریموند را نمی‌داد. فکر می‌کنم او توانست مسئله خروج خود را خوب مدیریت کند. فکر نمی کنم او هیچ‌گاه از دیدگاه‌هایش برگردد.

گلدن استیت کوین دورانت دریموند گرین

با گفته‌های پرکینز مشخص می‌شود که علاوه بر جی ویلیامز، شخص دیگری نزدیک به دورانت نیز راجع به این قضیه با او صحبت کرده است. نمی‌شد حدس زد که پرکینز از احساسات کوین باخبر است. اما رابطه نزدیک پرکینز با او موجب شد تا وی از همه مسائل آگاه شود.

لازم به ذکر است دریموند گرین در نوامبر سال گذشته با گستاخی به دورانت گفته بود:

تو یک آشغالی و خودت هم این را می‌دانی. ما به تو احتیاجی نداریم. بدون تو هم می‌توانیم پیروز شویم. اینجا را ترک کن!

بنابراین خیلی راحت می‌شود حدس زد که کوین چگونه از جانب گلدن استیت احساس بی احترامی کرد. اما شایعه خروج او از گلدن استیت خیلی قبل‌تر از اتفاقات میان او و دریموند گرین مطرح شده بود. این قضیه شاید فقط مسیر را هموارتر کرد. هنوز هم درباره خروج ناگهانی کوین دورانت از گلدن استیت واریرز مسائل افشا نشده زیادی وجود دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *