جام جهانی بسکتبال چین ؛ پیش بازی آمریکا-فرانسه؛ اوج هیجان!

جام جهانی بسکتبال-تیم ملی بسکتبال فرانسه

در یکی از حساس ترین بازی های مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی بسکتبال چین ، تیم های آمریکا و فرانسه فردا در ورزشگاه دونگان بسکتبال سنتر به مصاف هم می روند.

جام جهانی بسکتبال چین ؛ خروس ها حریف ستارگان آمریکا می شوند؟

تیم آمریکا در گروه E مسابقات جام جهانی بسکتبال چین با تیم های جمهوری چک، ترکیه و ژاپن هم گروه بود که توانست هر سه تیم را در این مرحله شکست دهد. آمریکا بهترین برد خود را در دور گروهی جام جهانی بسکتبال چین مقابل ژاپن به دست آورد. آمریکایی ها در مرحله بعد به مصاف دو تیم یونان و برزیل رفتند که در هر دو دیدار نیز موفق به پیروزی شدند. تیم آمریکا بخت نخست قهرمانی در رقابت های جام جهانی بسکتبال چین است و امیدوار است با برتری مقابل فرانسه بتواند بدون شکست راهی مرحله نیمه نهایی شود.

جام جهانی بسکتبال چین -تیم ملی بسکتبال آمریکا

اما تیم فرانسه در مرحله گروهی جام جهانی بسکتبال چین با تیم های دومینیکن، آلمان و اردن هم گروه بود که در هر سه بازی پیروز شد. بعد از مرحله گروهی خروس ها مقابل لیتوانی به برتری دست پیدا کردند اما مقابل استرالیا شکست خوردند در میانگین آمارها تیم فرانسه تا اینجای رقابت ها عملکرد بهتری داشته است. میانگین تیم فرانسه در پرتاب های دو امتیازی 56.4 بوده و میانگین تیم آمریکا ۵۳.۴. در آمار پرتاب های سه امتیاز میانگین فرانسه ۴۷.۴ است و میانگین آمریکا 37.3. در پرتاب های آزاد تیم فرانسه میانگین 79.4 را به خود اختصاص داده است و تیم فرانسه 75.3. آمار نزدیک دو تیم نوید این را می دهد که دو تیم دیدار جذابی را به نمایش بگذارند. هر دو تیم سه بار تا کنون به مصاف هم رفته اند که هر سه بار تیم آمریکا به پیروزی دست یافته است. تا این لحظه از مسابقات جام جهانی بسکتبال چین، ایوان فورنیر از فرانسه بهترین عملکرد از حیث امتیاز را در این تیم با کسب 20 امتیاز داشته است اما در عملکرد کلی رودی گوبرت بهترین بازیکن فرانسه بوده است. در تیم آمریکا با کسب میانگین 14 امتیاز کمبا واکر بهترین عملکرد را هم از حیث کسب امتیاز و هم از حیث عملکرد کلی در جام جهانی بسکتبال چین داشته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *