• صفحه خانگی
  • >
  • مسابقات
  • >
  • جام جهانی بسکتبال چین ؛ نخستین پیروزی کره جنوبی در آخرین بازی مقابل نیجریه

جام جهانی بسکتبال چین ؛ نخستین پیروزی کره جنوبی در آخرین بازی مقابل نیجریه

تیم ملی کره جنوبی در آخرین بازی خود در جام جهانی بسکتبال چین، موفق شد که از سد تیم ملی نیجریه عبور کند.

کره ای ها با یک برد و ساحل عاج بدون برد، جام جهانی بسکتبال چین را ترک کردند

این بازی که در چارچوب گروه M مسابقات انجام شد، بین دو تیمی بود که 4 بازی قبلی خود را باخته بودند و برای به دست آوردن جایگاه بهتری در رنکینگ بازی ها به میدان می رفتند.

کره جنوبی که روز جمعه نیز در بازی نزدیکی به چین باخته بود، در کوارتر اول این بازی برتری خفیفی را برای خود ایجاد کرد و با ارائه یک بازی بهتر نسبت به تیم حریف، توانست با نتیجه ۱۸ بر ۱۴ در این کوارتر به پیروزی برسد.

در کوارتر دوم، برتری کره ای ها کاملا بر حریف آفریقایی محسوس شد و بازیکنان کره جنوبی در یک کوارتر بسیار با کیفیت، 32 امتیاز را در برابر 16 امتیاز ساحل عاجی ها به دست آوردند تا ضمن ایجاد فاصله ۲۰ امتیازی با حریف عملکردی قابل احترام را در بازی نهایی خود در جام جهانی بسکتبال چین به نمایش بگذارند.

کوارتر سوم اما، به نفع ساحل عاجی ها رقم خورد. آن ها که در نیمه اول به شدت از حریف خود شکست خورده بودند، در آغاز نیمه دوم بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشتند و در کوارتر سوم موفق شدند که با نتیجه ۱۷ بر ۱۶ حریف را ببرند که هرچند خفیف بود، اما عملکرد بهتری از هر دو کوارتر گذشته بود.

ساحل عاج در کوارتر چهارم هم بسیار خوب عمل کرد و بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. این تیم که دیر به خود آمده بود، با درخشش بازیکنانش در این کوارتر تیم آسیایی را مقهور خود کرد اما برد ۲۴ بر ۱۴ این تیم در این کوارتر، نتوانست جلوی شکست این تیم را بگیرد و این تیم در نهایت با نتیجه ۸۱ بر ۷۰ برابر کره جنوبی شکست خورد.

جام جهانی بسکتبال چین

این آخرین بازی کره جنوبی و ساحل عاج در جام جهانی بسکتبال چین بود و به این ترتیب کره جنوبی با ۱ برد و ۴ باخت و ساحل عاج با ۵ باخت کار خود را در این مسابقات پایان دادند. کره ای ها به رتبه ای بین بیست و پنجم تا بیست و هشتم و ساحل عاجی ها به رتبه ای بین بیست و نهم تا سی و دوم جام جهانی بسکتبال چین دست خواهند یافت و دو تیم از رسیدن به سهمیه المپیک نیز بازماندند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *