جام جهانی بسکتبال چین ؛ حذف ناباورانه آمریکا به دست گوبرت و یاران

تیم ملی آمریکا با قبول شکست برابر فرانسه، از جام جهانی بسکتبال چین کنار رفت.

فرانسه مهم ترین شگفتی جام جهانی بسکتبال چین را رقم زد

در ادامه بازی های مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی بسکتبال چین، دو تیم آمریکا و فرانسه امروز به مصاف هم رفتند. در کوارتر اول، فرانسوی ها بازی را بسیار خوب آغاز کردند اما بازی بسیار نزدیک و سخت تر از آنچه انتظار می رفت ادامه یافت تا در این کوارتر دو تیم در امتیازی 18 متوقف شده و به کوارتر دوم بروند.

در کوارتر دوم، باز هم بازی عالی فرانسوی ها بر آمریکا از همان ابتدا چربید و این بار فرانسه توانست برتری خود را نیز نگه دارد. بازی عالی ستارگان فرانسه از جمله گوبرت و فورنیه، باعث شد که این تیم اروپایی حریف پر افتخار خود را در این کوارتر با حساب 27 بر 21 شکست دهد تا با پیروزی نیمه اول را پشت سر بگذارد.

عملکرد درخشان داناوان میچل در کوارتر سوم، آمریکا را تا حد زیادی به بازی بازگرداند و مدافع عنوان قهرمانی در این کوارتر، عملکرد بسیار بهتری را از خود به نمایش گذاشت. این تیم هرچند در زیر سبد تیم ضعیف تر بود اما در عقب زمین بهتر کار کرد و توانست با حساب 27 بر 18 در این کوارتر پیروز شده تا علاوه بر جبران امتیازات از دست رفته، برای اولین بار در پایان یک کوارتر در بازی پیش باشد.

اما کوارتر چهارم، صحنه هنرنمایی تیم ملی فرانسه بود. ستارگان این تیم با یک بازی بی نقص در این کوارتر و به کمک استعداد خود، آمریکا را کاملا تحت غلبه خود قرار دادند و این تیم را به سختی مقهود خود کرده بودند. این کوارتر با نتیجه سنگین 26 بر 13 به پایان رسید تا فرانسه با پیروزی 89 بر 79، راهی مرحله نیمه نهایی شده و مدافع عنوان قهرمانی از  جام جهانی بسکتبال چین حذف شود.

با این حساب، فرانسه نیز به جمع تیم های اسپانیا و آرژانتین در مرحله نیمه نهایی جام جهانی بسکتبال چین اضافه شد و برنده استرالیا و جمهوری چک نیز آخرین تیم این مرحله را مشخص خواهد کرد.

جام جهانی بسکتبال چین

گفتنی است که در این دیدار، رودی گوبرت از فرانسه با 21 امتیاز، 16 ریباند، 2 پاس منجر به گل، 1 توپ ربایی و سه بلاک شات، بهترین بازیکن تیمش بوده و در طرف دیگر نیز داناوان میچل با 29 امتیاز، 6 ریباند، 4 پاس منجر به گل و 2 توپربایی، بهترین بازیکن آمریکایی ها در آخرین بازی این تیم در جام جهانی بسکتبال چین بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *