جام جهانی بسکتبال چین ؛ پیروزی روسیه برابر کره جنوبی

تیم ملی روسیه توانست در جام جهانی بسکتبال چین از سد از کره جنوبی بگذرد.جام جهانی بسکتبال چین

پیروزی تیم ملی روسیه در جام جهانی بسکتبال چین

تیم ملی روسیه و تیم ملی بسکتبال کره جنوبی، در دومین دیدار مرحله گروهی به مصاف هم رفتند. روسیه به دنبال دومین برد و کره جنوبی نیز به دنبال اولین برد خود از این بازی در جام جهانی بسکتبال چین بود.

در کوارتر اول، روسیه از همان ابتدا عملکرد بهتری داشت و با حساب 27 بر 18 توانست که در این کوارتر به پیروزی برسد. در کوارتر دوم، این کره جنوبی بود که عملکرد بهتری را ارائه داد و با حساب 19 بر 13 توانست حریف خود را در این کوارتر شکست دهد.

در آغاز نیمه دوم، روسیه عملکرد خود را بهبود بخشید و توانست با حساب 23 بر 12، از سد حریف خود در این کوارتر عبور کند. کوارتر چهارم اما، صحنه برابری کامل بین دو تیم بود و این دو تیم بازی کاملا پایاپایی را از خود ارائه دادند. در این کوارتر، نتیجه بازی 24 بر 24 برابر شد اما روسیه در مجموع با نتیجه 87 بر 73، پیروز میدان شد تا به دومین پیروزی خود در جام جهانی بسکتبال چین دست یابد.

در تیم ملی کره جنوبی، گانا را با 19 امتیاز، بهترین بازیکن زمین بود و البته 10 ریباند نیز داشت که در پیروزی تیمش نقشی کلیدی را ایفا می کرد و در طرف دیگر زمین نیز ویتالی فریدزون و آندری وورونتسویچ با 13 امتیاز بهترین بازیکنان تیمشان در این مسابقه بودند.

روسیه در اولین دیدار خود توانست از سد نیجریه بگذرد و تیم ملی بسکتبال کره جنوبی نیز در مصاف با آرژانتین، شکست خورده بود. به این ترتیب روسیه توانست به همراه آرژآنتین از این گروه به مرحله بعدی راه یابد و کره جنوبی نیز از صعود به مرحله حذفی بازماند. روسیه و آرژانتین پس فردا برای تعیین صدرنشین این گروه، با یکدیگر دیدار خواهند داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *