• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • تورنتو رپترز متخصص پیروزی در لحظات آخر؛ درخشش دیویس در روز مصدومیت لاری

تورنتو رپترز متخصص پیروزی در لحظات آخر؛ درخشش دیویس در روز مصدومیت لاری

بسکتبال NBA

نیک نرس، سرمربی تورنتو رپترز هنوز به دنبال اصلاح ضعف‌های مدافع عنوان قهرمانی بسکتبال NBA است.

پیروزی تورنتو رپترز برابر ایندیانا پیسرز

حالا چالش بزرگ شناسایی این خطاها است. دو روز بعد از اینکه تورنتو رپترز عقب‌ماندگی ۱۹ امتیازی خود را با پیروزی عوض کرد و بیشترین برد متوالی تاریخ خود را رقم زد، این تیم یک پیروزی لحظه خری دیگر را تجربه کرد تا جمعه شب با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۰۶ از سد ایندیانا پیسرز بگذرد. نیک نرس در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم ما در ۴۸ دقیقه بازی تیم برتر میدان باشیم. فکر ئمی‌کنم آنقدر خوب بازی کردیم که از این بازی جان سالم به در ببریم. شما باید بدانید که این بازی‌ها از آن دست دیدارهایی هستند که ممکن است در پایان به شما آسیب برسانند، یک بازیکن چند توپ را از دست می‌دهد و ناگهان همه چیز بر علیه شما خواهد شد.

در نهایت، رپترز نشان داد که برای همه این مسائل پاسخ دارد. آن‌ها بدون مارک گسول و نرمن پاول، ۲ بازیکن کلیدی خود پیروز شدند. آن‌ها چهارشنبه در شرایطی که به نظر می‌رسید هیچ شانسی ندارند پیروز شدند. و حالا آن‌ها بدون کایل لاری، بازیکنی که شش بار آل استار شده توانستند در لحظات پایانی پیروزی را برای تیم خود به ارمغان آورند. لاری به دلیل مصدومیت ۱۴:۳۰ دقیقه پایانی بازی را از دست داد. تورنتو رپترز طی ۳ روز ۲ بار موفق به شکست ایندیانا پیسرز شد و دهمین پیروزی متوالی خارج از خانه خود را جشن گرفت. ترنس دیویس بعد از کسب ۱۷ امتیاز اظهار داشت:

ما در بازی گذشته هم که آن‌ها از ما پیش افتاده بودند موفق به پیروزی شدیم. نمی‌خواستیم همان اشتباه را تکرار کنیم.

سرجی ایباکا ۲۲ امتیاز و ۱۰ ریباند بدست آورد تا به رپترز کمک کند تا حداقل برای یک روز دیگر عملکرد فوق‌العاده خود را ادامه دهد. فرد ون ولیت ۲۰ امتیاز و ۷ پاس گل برای تورنتو رپترز کسب کرد و این تیم از تاریخ ۱۵ ژانویه به این طرف هنوز باختی را تجربه نکرده است. اما برای ایندیانا پیسرز این یک باخت مشقت‌بار دیگر بود.

تورنتو رپترز

دومانتاس سابونیس با ۱۹ امتیاز و ۱۶ ریباند به کار خود در این بازی پایان داد تا بهترین بازیکن ایندیانا پیسرز باشد و ویکتور اولادیپو نیز در اولین بازی خانگی‌اش از زمان بازگشت از مصدومیت ۱۵ امتیاز و ۴ پاس گل بدست آورد. ایندیانا پیسرز ۴ شکست متوالی را تجربه کرده است که بیشترین شکست متوالی فصل این تیم می‌باشد، ۳ شکست در ورزشگاه خانگی آن‌ها رخ داده است. نیت ام سی میلان، سرمربی ایندیانا پیسرز در پایان بازی گفت:

یک بار دیگر، آن‌ها بوسیله انتقال بازی با ۲۷ امتیاز فست بریک کار ما را یکسره کردند. ما باید در زمینه دقت روی توپ‌های خودمان بهتر عمل کنیم و همینطور برای بازی در خط حمله و بازی در هر دو طرف زمین عملکرد بهتری داشته باشیم.

تورنتو رپترز بالاخره در کوارتر سوم زهر خود را ریخت و نتیجه ۸۷ بر ۷۸ به سود آن‌ها شد. اما وقتی کایل لاری در ۲:۴۲ مانده به پایان کوارتر سوم از بازی بیرون رفت، پیسرز ۵ امتیاز متوالی کسب کرد و اختلاف را به ۴ امتیاز کاهش داد. ایندیانا پیسرز در ۶:۴۷ مانده به پایان بازی تا نتیجه ۱۰۱ بر ۹۹ نیز پیش رفت اما گس از آن ترنس دیویس ۷ امتیاز به نام خود ثبت کرد تا رپترز ۱۲ امتیاز کسب کند و فقط ۴ امتیاز به حریف بدهد و در ۱:۴۸ مانده به پایان بازی تورنتو برتری را به ۱۱۳ بر ۱۰۳ برساند.

نکات بازی:

تورنتو رپترز: پاسکال سیاکم علیرغم مصدومیتی که برای چشمانش به وجود آمد توانست ۱۵ امتیاز کسب کند. او جی آنیونوبی ۱۶ امتیاز کسب کرد و ۵ توپ‌ربایی انجام داد و از زمین بازی اخراج شد. وقتی آنیونوبی امتیازاتش در این بازی ۲ رقمی شد رپترز ۲۰-۴ از حریف جلو افتاده بود. فرد ون ولیت با ۲ توپ‌ربایی به کار خود پایان داد و این بیست و یکمین بازی فصل بود که او بیش از ۱ توپ‌ربایی انجام داد. رپترز در کواتر اول ۷ پرتاب سه امتیازی موفق داشت و در مجموع ۱۷ پرتاب موفق از ۳۸ پرتاب سه امتیازی از خود به نمایش گذاشت.

ایندیانا پیسرز: مالکوم برگدون ۱۶ امتیاز و ۸ پاس گل در این بازی داشت و تی جی مک کانل و جاستین هالیدی هر کدام ۱۲ امتیاز بدست آوردند. مک کانل ۷ پاس گل نیز از خود به نمایش گذاشت. جرمی لمب با ۱۱ امتیاز به کار خود پایان داد. دومانتاس سابونیس ۱۰ امیتزا و ۱۰ ریباند در نیمه اول به نام خود ثبت کرد و سی و نهمین دبل دبل او در این فصل رقم خورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *