جاستین هالیدی و برادرش با ایندیانا پیسرز به توافق رسیدند

ایندیانا پیسرز در راستای اهداف نقل و انتقالاتی خود با جاستین هالیدی و برادرش به توافق رسید.

ایندیانا پیسرز در آستانه جذب جاستین هالیدی و برادرش قرار گرفت

جاستین هالیدی سابقه ۶ سال حضور در NBA را داراست و فصل گذشته در دو تیم شیکاگو بولز و ممفیس گریزلیز بازی کرده است و ایندیانا پیسرز مدت زیادی به دنبال وی بود. در نهایت او و برادرش برای پیوستن به ایندیانا پیسرز با این تیم به توافق رسیدند.

این خبر را شمس کارانیا، خبرنگار رسانه The Atlantic افشا کرد و نوشت:

جاستین هالیدی ، به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی به ارزش ۴.۸ میلیون دلار با ایندیا پیسرز به توافق دست یافته است.

جی میشائیل، خبرنگار Indy Star نیز گزارش داده است که پیسرز از مدت‌ها قبل به دنبال هالیدی بود و نوشت:

ایندیانا از همان ابتدا به جاستین هالیدی علاقه داشت، جاستین می‌توانست انتخاب بزرگتری داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد و وی به همراه برادر خود پیشنهاد پیسرز را برای فصل آینده لیگ پذیرفته است.

ایندیانا پیسرز جاستین هالیدی

جاستین در بازی‌های فصل قبل به طور میانگین ۱۰.۵ امتیاز و ۳۴.۷ درصد پرتاب ۳ امتیازی در کارنامه خود ثبت کرده و بازی درخور توجهی از خود به نمایش گذاشت. ویکتور اولادیپو بهترین وینگر پیسرز است اما باید از کمند مصدومیت رهایی یابد. پیسرز امیدوار است که در کریسمس یا اندکی پس از آن تاریخ این مهم انجام پذیرد. پشت سر او، جرمی لمب، سی جی ویککوکس، وارن، دوگ مک درموت و برایان باون قرار دارند و اکنون هالیدی نیز به این جمع اضافه شده است.

همچنین حضور برادران هالیدی در ترکیب اصلی نیز می‌تواند یک نکته جذاب و رویایی باشد. اکنون ایندیانا دو هالیدی به نام‌های جاستین و آرون در لیست خود دارد و به علاوه سه بازیکن با نام تی جی نیز در این تیم حضور دارند؛ تی جی مک کونل، تی جی وارن و تی جی لیف. جالب خواهد شد اگر این پنج بازیکن در فصل آینده برای دقایقی هم که شده در کنار یکدیگر بازی کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *