• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • اخبار بسکتبال | مثبت شدن تست کرونا ۴۸ نفر از بازیکنان NBA

اخبار بسکتبال | مثبت شدن تست کرونا ۴۸ نفر از بازیکنان NBA

تست کرونا بازیکنان NBA

به گزارش بسکتفا – بنا به اعلام مسئولان برگزاری مسابقات بسکتبال NBA که تمهیدات ویژه‌ای را برای مهار ویروس کرونا درنظر گرفته‌اند، تست کرونا ۴۸ نفر از بازیکنان NBA مثبت اعلام شده و قرار است اقدامات لازم در این خصوص در اسرع وقت انجام گردد.

ورود به سایت بتکارت

مقالات آموزشی که در بسکتفا می‌توانید مطالعه نمایید: در انتخاب یک پست بسکتبال چه نکاتی را باید مدنظر قرار داد؟

قرنطینه بازیکنان NBA که تست کرونا آنها مثبت اعلام شد

همان طور که در خبرهای قبلی بسکتفا خواندید، مسئولان برگزاری مسابقات NBA به دلیل شروع زودهنگام این رقابت‌ها که قرار است از سال‌های گذشته زودتر از موعود برگزار شود، تمهیدات ویژه‌ای را درنظر گرفتند تا خسارات جانبی این تورنومنت را به حداقل برسانند و بازیکنان و کادر فنی نگرانی از بابت شیوع ویروس کرونا نداشته باشند.

چرا که همانطور که می‌دانید تمامی لیگ‌های ورزشی برای مقابله با کووید -۱۹ برنامه خاص خود را در نظر دارند و هر روزه برای سلامت بازیکنان اقدامات لازم را انجام می‌دهند. برای اولین بار ESPN روز شنبه گزارش کرد، NBA پروتکل‌های جدید مقابله با ویروس کرونا را ارائه کرده است، این محدودیت‌ها در مورد زمانی است که بازیکنان می‌توانند پس از مثبت شدن آزمایش کووید -۱۹ به بازی برگردد.

تست کرونا بازیکنان NBA

بیشتر بخوانید: آیا می‌دانید مدت زمان بازی بسکتبال چقدر طول می کشد؟

حال مسئولان برگزاری این رقابت‌ها که به صورت مداوم از بازیکنان تست کرونا می‌گیرد، در چند روز گذشته از ۵۴۶ بازیکن، سه بار تست کرونا گرفته است که در نهایت جواب ۴۸ نفر این بازیکنان مثبت اعلام شده است و باقی افراد فعلا تست منفی داشتند. پس از مثبت اعلام شدن تست این افراد همگی فعلا قرنطینه هستند تا این دوران را پشت سر بگذارند و مجدد از آنها تست به فاصله ۱۰ روز گرفته شود که در ادامه به روند این قرنطینه می‌پردازیم.

این قرنطینه بدین صورت است که در سایت NBA.com مواردی در این خصوص ذکر شده که مثلا هر بازیکنی که تست او مثبت شد، حتی اگر بدون علامت باشد، باید حداقل ۱۲ روز قبل از بازگشت به تمرین تیم یا بازی صبر کند. این شامل حداقل ۱۰ روز است که در آن بازیکن مجاز به شرکت در هیچ‌گونه تمرین ورزشی نیست و سپس مجاز به دو روز بیشتر تمرین فردی و نظارت است. لازم به ذکر است که طرح اطلاعات محرمانه ناشناس نیز برای گزارش تخلفات احتمالی پروتکل‌های ایمنی تنظیم می‌شود.

آیا به آموزش بسکتبال علاقه‌مند هستید؟ شما در سایت بسکتفا می‌توانید علاوه بر اخبار روز بسکتبال،
بهترین مطالب در خصوص آموزش این رشته پرطرفدار ورزشی را مطالعه فرمایید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *