• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • ادامه روزهای سیاه تری یانگ و هاکس؛ آتلانتا مقابل نیکس هم سر تعظیم فرود آورد

ادامه روزهای سیاه تری یانگ و هاکس؛ آتلانتا مقابل نیکس هم سر تعظیم فرود آورد

در نبرد دو تیم ضعیف این فصل بسکتبال NBA نیویورک نیکس بدون شک بهترین بازی فصل خود را انجام داد و آتلانتا هاکس باز هم در موضع ضعف حاضر شد. تری یانگ هم نتوانست مانع شکست آتلانتا شود.

ادامه شکست های تری یانگ و آتلانتا

آر جی بارت، بازیکن فصل اولی با ۲۷ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را بدست آورد و نیویورک نیکس سه شنبه شب با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۲۰ بر تری یانگ و آتلانتا هاکس غلبه کرد. میشل رابینسون با ۲۲ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را کسب کند و در کنار آن ۱۳ ریباند نیز داشت و مارکوس موریس ۲۲ امتیاز برای نیویورک نیکس کسب کرد. تیمی که بعد از ۱۰ شکست متوالی حالا ۳ بازی از ۴ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. نیویورک تحت هدایت مایک میلر که بعد از اخراج دیوید فیزداله بر روی نیمکت مربیگری این تیم نشسته ۳ پیروزی و ۳ شکست کسب کرد و معتقد است نیکس می‌تواند فصل را به سود خود بازگرداند. مارکوس موریس در پایان بازی اظهار داشت:

ما در مسیر درستی قرار داریم. نمی‌خواهم بگویم ما به مرحله پلی آف می‌رسیم اما این هدفی است که به خاطر آن خواهیم جنگید. مشخصاً سخت تلاش می‌کنیم. اگر مثل امشب بازی کنیم و دست به دست هم بدهیم می‌توانیم هدف‌های بزرگ خود رات محقق سازیم.

رابینسون گفت که تغییر سرمربی حال و هوای تیم را عوض کرد و افزود:

ما از روندی که در این فصل دنبال می‌کردیم واقعاً خسته شده بودیم. فهمیدیم که نیاز به برخی تغییرات داریم. انتخاب خردمندانه‌ای انجام شد و حالا حالت رقابتی به خود گرفته‌ایم.

تری یانگ ۴۲ امتیاز برای آتلانتا هاکس بدست آورد. هاکس پنجمین بازی متوالی است که طعم شکست را می‌چشد. دی آندره هانتر نیز ۱۹ امتیاز به اندوخته‌های هاکس در این بازی اضافه کرد.

تری یانگ

لوید پیرس، سرمربی آتلانتا هاکس که با تأخیر در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شده بود گفت:

همانطور که انتظار می‌رفت در رختکن همه بسیار ناامید بودند. سخت است که شما از بازی و تلاش یکشنبه شب مقابل لس آنجلس لیکرز بیرون بیایید و به این بازی وارد شوید. در ابتدا پرتاب‌هایمان تبدیل به امتیاز نشد و اجازه دادیم بسیاری از مسائل بر روی تلاش ما اثر بگذارد. این مهم‌ترین چیزی است که می‌توانم درباره آن صحبت کنم. روح رقابتی و تلاش برای یافتن این کوشش. این چیزی است که در حال حاضر آن را در تیم خود نداریم.

نیویورک در اوایل کوارتر سوم با پرتاب سه امتیازی آرجی بارت ۳۱ امتیاز پیش افتاد و دیگر هرگز تسلیم نشد. تری یانگ با کسب ۲۲ امتیاز در نیمه اول برای آتلانتا هاکس نهایت تلاش خود را برای حفظ این تیم در بازی انجام داد اما نیویورک کاری کرد که هاکس ۴۲ درصد پرتاب موفق داشته باشد و نیمه اول را ۷۷ بر ۵۳ به نفع خود به پایان رساند.

نکات بازی

آتلانتا هاکس: لوید پیرس گفت او باور دارد تری یانگ و جان کولینز بهترین بازیکنانی در لیگ هستند که می‌توانند از تکنیک پیک اند رول در بازی استفاده کنند. کولینز در پی محرومیت بیست و سومین بازی متوالی خود را از دست داده و در تاریخ ۲۳ دسامبر به میادین بازخواهد گشت.

نیویورک نیکس: وین الینگتون و آلونزو ترایر به دلیل مصدومیت در دسترس نیستند.

بازی بعدی:

آتلانتا هاکس: پنجشنبه شب از یوتا جاز پذیرایی خواهند کرد.

نیویورک نیکس: جمعه شب مهمان میامی هیت خواهند بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *