• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • نظر ریورز در خصوص مربی بوستون سلتیکس: او یک ذهن بسکتبالی فوق‌العاده دارد

نظر ریورز در خصوص مربی بوستون سلتیکس: او یک ذهن بسکتبالی فوق‌العاده دارد

بِرَد استیونز مربی جوان اما نه‌ چندان کم تجربه تیم بسکتبال بوستون سلتیکس ، فصل قبل تیم نسبتا پرمهره‌ای در اختیار داشت اما در نهایت نتوانست با این تیم کار به جایی ببرد. هرچند حالا به‌نظر می‌رسد استیونز در دوران سخت خود تنها نبوده است.

تمجید مربی کلیپرز از مربی بوستون سلتیکس

داک ریورز، مربی فعلی لس آنجلس کلیپرز در گفتگویی که اخیراً با گری واشبرن از بوستون گلوب گفت که در طول فصل ۲۰۱۸-۱۹ مسابقات NBA چندین‌ بار با استیونز صحبت کرده است. لازم به ذکر است که استیونز در سال ۲۰۱۳ جانشین همین داک ریورز بر روی نیمکت بوستون سلتیکس شده بود. ریورز در مصاحبه‌اش گفت:

او یک ذهن بسکتبالی فوق‌العاده دارد. ما در طول فصل به یکدیگر زنگ می‌زنیم. من سال قبل چندین دفعه به برد زنگ زدم تا نظرش را درباره چند نفر، چند بازیکن و هچنین شرایط خاصی جویا شوم. او نیز همین کار را با من می‌کند.

بوستون سلتیکس

این دو مربی قطعا در فصلی که مورد انتظار تیم‌شان پیش نرفت حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند. تیم پرمهره و مستعد بوستون سلتیکس دستاورد خاصی کسب نکرد و تیم ناقص کلیپرز نیز فراتر از انتظارات ظاهر شد. بر اساس گفته‌های ریورز هماهنگی پایه اصلی کار بود. او در ادامه صحبت‌های خود گفت:

من و بِرَد بارها درباره هماهنگی درون‌تیمی صحبت کرده‌ایم. برد یک تیم جوان داشت. آنها در سال اول موفق شدند به فینال کنفرانس شرق برسند و سال بعد، تصور قهرمان شدن چیز خطرناکی است. بازیکنان جوان با خود فکر می‌کنند که ما سال بعد بازخواهیم گشت و همین نتایج مجددا تکرار خواهد شد اما متوجه می‌شوند که اوضاع از این قرار نیست. تجربه ارزش بالایی خواهد داشت. شما خواهید دید که جوانانی مثل جیسون تیتوم و جیلین براون با کسب تجربه عملکرد بهتری خواهند داشت.

استیونز فصل قبل در به هماهنگی رساندن تیمش دچار مشکل شد و با خروج کایری اروینگ و ورود کمبا واکر به بوستون سلتیکس حالا به فصل جدید چشم دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *