بسکتبال NBA ؛ ۵۰ نکته جذاب که احتمالا نمی‌دانستید – بخش دوم

در این مطلب، در بهترین سایت خبری بسکتبال، بسکتفا، به دومین قسمت از مطلب سریالی درباره نکات جذاب و عجیب بسکتبال NBA می‌پردازیم. امیدوارم که از آن لذت ببرید. در دومین قسمت از این مطلب، به ۱۰ نکته دیگر از نکات می‌پردازیم. اگر بخش اول را مطالعه نکرده‌اید بر روی لینک کلیک کنید.

بسکتبال NBA

۱۱. بسکتبال NBA ؛ رشید والاس، انگشترش را متناسب با انگشت میانی خود تهیه کرده است

به نظر من قصد رشید از انجام این کار، تغییر نظر مردم نسبت به خود بوده است.

بسکتبال NBA

۱۲. ولادیمیر رادمانوویچ، بخشی از نمایش گروه «فندق شکن» (“Nutcracker”) است

زمانی که فکر می‌کردیم دلایل زیادی برای خندیدن به رادمانوویچ نیست، این مسئله اتفاق می‌افتد.

بسکتبال NBA

۱۳. شماره ویلت چمبرلین، توسط هارلم گلوبتروترز بازنشسته شده است

این مسئله حقیقت دارد دوستان. قبل از این که ویلت چمبرلین، در دنیای بسکتبال NBA به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند، یکی از بازیکنان شوخ‌طبع تیم هارلم گلوبتروترز بود. یکی از شوخی‌های او، پرتاب کردن کاپیتان تیم، مدولارک لمون، به سمت بالا و گرفتن او با دستانش بود. او تنها یک سال با تیم بازی کرد و در تاریخ ۹ مارس سال ۲۰۰۰، آن‌ها شماره او را بازنشسته کردند.

بسکتبال NBA

۱۴. اولین پرتاب ۳ امتیازی در بسکتبال ABA صورت گرفته است

باور کنید یا خیر، این حرکت پرطرفدار، اولین بار در بسکتبال NBA اتفاق نیفتاده است. در حقیقت، اولین بار به عنوان حرکت نمایشی چشم‌نوازی در بسکتبال ABA انجام گرفت. NBA این حرکت جدید را تا فصل سال‌های ۱۹۸۰-۱۹۷۹ نپذیرفت.

بسکتبال NBA

۱۵. تیم دانکن و خالکوبی معروفش از مرلین جادوگر

الان می‌دانیم که شخصیت خیالی تیم دانکن کیست.

بسکتبال NBA

۱۶. کوبی برایانت، همسر سابق خود را، در هنگام ضبط ویدیو یک آهنگ رپ ملاقات کرد

هنگامی که همچین شرایطی پیش روی خود دارید، چه نیازی به برنامه‌های دوست‌یابی دارید؟ کوبی برایانت همسر سابق خود، ونسا، را سر صحنه ضبط آلبوم خود به همراه گروه Tha Eastsidaz، ملاقات کرد.

بسکتبال NBA

۱۷. کارملو آنتونی و ماجرای دوران دبستانش

اینطور که به نظر می‌رسد، کارملو آنتونی شوخ‌طبعی منحصربه‌فردی دارد. زمانی که او دوران دبستان خود را سپری می‌کرد، به دلیل این که خود را با نام مستعار «تایرون» به همه معرفی کرده بود، به‌طور موقت از مدرسه اخراج شد. دلیل او برای انجام این کار چه بود؟ آن‌ها نمی‌توانستند اسم او را تلفظ کنند.

بسکتبال NBA

۱۸. وینس کارتر و طبل‌زنی در دبیرستان

خب دوستان، دقیقا زمانی که دست از تمسخر وینس کارتر کشیدیم، درباره این ماجرا شنیدیم. به نظر می‌رسد او طبل‌زن ماهری در دوران دبیرستان بوده است. تصور او در یونیفورم مخصوص این کار برای من سخت است.

بسکتبال NBA

 

۱۹. لبران جیمز اولین بازیکن بسکتبال NBA نیست که کالج نرفته است

باور کنید یا خیر، لبران جیمز اولین بازیکنی نیست که از دبیرستان وارد دنیای NBA شد و به کالج نرفت. این افتخار نصیب موزز مالون، سنتر/فورواردی است که ۱۹ سال را در لیگ سپری کرده است. او در ۱۹ سال حرفه خود، بدون این که در کالج بسکتبال بازی کند، موفقیت‌های زیادی به‌دست آورده است. در طول حرفه خود، ۳ بار جایزه ارزشمندترین بازیکن، ۱۲ بار متوالی برای مسابقات آل استار انتخاب شده و یک قهرمانی در سال ۱۹۸۳ در تیم فیلادلفیا سونتی‌سیکسرز به‌دست آورده است. او با میانگین ۲۱/۹ امتیاز و ۱۲/۹ ریباند در هر بازی، بازنشست شد. در سال ۲۰۰۱ نام او در تالار مشاهیر ثبت شد.

بسکتبال NBA

۲۰. مانوت بول و ماجرای کشتن یک شیر

مانوت بول یکی از بازیکنان بسکتبال NBA با قد ۲۳۱ سانتی‌متر، وزن ۹۰ کیلوگرم و به‌نظر می‌رسد که فرد بسیار قدرتمندی بوده است.

یکی از داستان‌های مورد علاقه او برای تعریف کردن، داستان کشتن یک شیر با نیزه است. اگر این اتفاق واقعا رخ داده باشد، مانوت بول کسی بوده است که اصلا نباید سر به سرش گذاشت.

قسمت دوم از مطلب سریالی ۵۰ نکته راجع‌به بسکتبال NBA به اتمام رسید. از این که تا پایان این مطلب، با ما همراه بودید، از شما متشکریم. امیدوارم که توانسته باشیم با انتشار این مطلب در بهترین سایت خبری بسکتبال، بسکتفا،به دانش و آگاهی شما در این زمینه، بیفراییم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *