ادامه مسابقات بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA با برگزاری پنج دیدار

مسابقات بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA که از بامداد پنجشنبه گذشته به صورت رسمی بازی‌های خود را پس از پنج ماه دوری، آغاز کرد دیشب در چند بازی دیگر ادامه یافت که در ادامه به بررسی نتایج آن خواهیم پرداخت.

در ادامه بازی‌های بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA چه نتایجی رقم خورد؟

همان طور که در خبرهای روزهای گذشته سایت بسکتفا خواندید پیش از آغاز رسمی رقابت‌ها، تیم‌های حاضر در لیگ NBA به مدت یک هفته در قالب بازی‌های دوستانه با یکدیگر به رقابت پرداختند تا تیم‌ها یک دیگر را محک بزنند و همچنین آمادگی بازیکنان خود را بررسی کنند چرا که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان این مسابقات به مدت پنج ماه به حالت تعلیق درآمد. هرکدام از تیم‌ها در سه بازی با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم‌های مدعی برای سایر تیم‌ها خط و نشان کشیدند.

در یک بازی یوتا و ممفیس گریزلیز با یکدیگر به رقابت پرداختند که یوتا موفق شد با نتیجه ۱۲۴ – ۱۱۵ حریف خود را شکست دهد. کوارتر اول با برتری ۳۱ – ۲۵ به نفع تیم بازنده به اتمام رسید. کوارتر دوم اما یوتا توانست با اختلافی فاحش و با نتیجه ۳۹ بر ۲۴ پیروز به رختکن برود. در کوارتر سوم ممفیس که تلاش خود را دو چندان کرده بود موفق شد تا حدودی فاصله امتیازی را جبران کند و با نتیجه ۳۳ – ۲۵ ست را پیروز شود. اما در کوارتر چهارم نیز باز ممقیس هر چه تلاش کرد نتوانست اختلاف زیادی که در ست اول بوجود آمده بود را جبران کند و این ست را نیز با نتیجه ۳۵ بر ۲۷ مغلوب شد که در مجموع کلی ۱۲۴ – ۱۱۵ یوتا پیروز اعلام شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن یوتا جویی اینگلس بود که در مدت زمان ۳۴ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۵ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ اسیست بدست آورد و نقش پر رنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن ممفیس دایان بروکس بود که در مدت زمان ۳۲ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۳ امتیاز، ۳ ریباند و ۱ اسیست را به نام خود ثبت کند.

در دیگر بازی واشینگتن ویزاردز و فیلادلفیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۹۸ بر ۱۰۷ به نفع فیلادلفیا به پایان رسید. در ست اول فیلادلفیا موفق شد با نتیجه ۲۶ – ۲۰ حریف خود را شکست دهد. کوارتر دوم نیز با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ به نفع تیم برنده به اتمام رسید. در کوارتر سوم واشینگتن ویزاردز که تلاش خود را دو چندان کرده بود موفق شد تا حدودی فاصله امتیازی را جبران کند و با نتیجه ۲۷ – ۲۳ ست را پیروز شود. کوارتر چهارم نیز فیلادلفیا مجددا موفق شد نتیجه ۳۰ – ۲۴ را رقم بزند و در مجموع کلی با نتیجه ۱۰۷ – ۹۸ پیروز اعلام شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن فیلادلفیا جوئل امبید بود که در مدت زمان ۳۳ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۳۰ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۳ اسیست بدست آورد و نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن واشینگتن ویزاردز توماس برایانت بود که در مدت زمان ۳۱ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۱۹ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱ اسیست را به نام خود ثبت کند.

بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA

بازی میان سن آنتونیو اسپرز و دنور ناگتس با نتیجه ۱۳۲ – ۱۲۶ به نفع دنور ناگتس به پایان رسید. کوارتر اول با برتری ۳۲ – ۲۸ به نفع تیم برنده به اتمام رسید. کوارتر دوم اما سن آنتونیو توانست با اختلافی نسبتا خوب و با نتیجه ۳۷ بر ۳۰ پیروز به رختکن برود. در کوارتر سوم دنور مجددا با نتیجه ۲۷ – ۲۴ ست را پیروز شد. اما در کوارتر چهارم نیز باز ممقیس هر چه تلاش کرد نتوانست کار زیادی از پیش برد و این ست را نیز با نتیجه ۴۳ بر ۳۷ مغلوب شد که در مجموع کلی ۱۳۲ – ۱۲۶ دنور پیروز اعلام شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن دنور ناگتس میشل پورتر بود که در مدت زمان ۳۶ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۳۰ امتیاز و ۴ ریباند بدست آورد و نقش پر رنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن سن آنتونیو اسپرز رودی گای بود که در مدت زمان ۲۶ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۴ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ اسیست را به نام خود ثبت کند.

در دیگر بازی تورنتو رپترز و اورلاندو مجیک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱۰۹ بر ۹۹ به نفع مافع عنوان قهرمانی به پایان رسید. در ست اول رپترز موفق شد با نتیجه بسیار خوب ۲۶ – ۱۱ حریف خود را شکست دهد. کوارتر دوم نیز با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ به نفع تیم برنده به اتمام رسید. در کوارتر سوم اورلاندو مجیک که تلاش خود را دو چندان کرده بود موفق شد تا حدودی فاصله امتیازی را جبران کند و با نتیجه ۳۳ – ۲۳ ست را پیروز شود. کوارتر چهارم نیز کار به تساوی ۳۱ – ۳۱ به پایان رسید که در مجموع کلی رپترز با نتیجه ۱۰۹ – ۹۹ پیروز اعلام شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن تورنتو فرد وانولت بود که در مدت زمان ۳۵ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۱۰ اسیست بدست آورد و نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن مجیک ایوان فورنیر بود که در مدت زمان ۳۲ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۱۵ امتیاز، ۲ ریباند و ۳ اسیست را به نام خود ثبت کند.

بازی میان لس آنجلس لیکرز و اوکلاهاما سیتی تاندر با نتیجه ۱۰۵ – ۸۶ به نفع اوکلاهاما به پایان رسید. نتایج ست‌ها ۱۸- ۲۶، ۲۷ – ۲۶، ۲۱- ۲۹ و ست آخر با نتیجه ۲۰- ۲۴ به پایان رسید. در این بازی امتیازآورترین بازیکن اوکلاهاما سیتی تاندر کریس پاول بود که در مدت زمان ۳۱ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۱ امتیاز و ۷ ریباند و ۶ اسیست بدست آورد و نقش پر رنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن لس آنجلس لبران جیمز بود که در مدت زمان ۳۰ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۱۹ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴ اسیست را به نام خود ثبت کند.

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *