• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • تریپل دبل کایل لاری هم نتوانست از باخت رپترز مقابل بروکلین نتس جلوگیری کند

تریپل دبل کایل لاری هم نتوانست از باخت رپترز مقابل بروکلین نتس جلوگیری کند

بسکتبال NBA

تورنتو رپترز مقبل بروکلین نتس با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۱ شکست خورد اما قبل از آن با ۱۵ پیروزی متوالی از این حیث بهترین رکورد تاریخ خود را به ثبت رسانده بود. هنوز هم مدافع عنوان قهرمانی NBA علیرغم از دست دادن کوای لنارد در تابستان گذشته و کمبود بازیکن به دلیل مصدومیت رکورد ۴۰ پیروزی و ۱۵ شکست را از خود به جای گذاشت و به همین دلیل آن‌ها می‌توانند به راحتی به دست فراموشی بسپارند.

شکست رپترز برابر بروکلین نتس

تورنتو رپترز نتوانست فرمی را بیابد که رکورد میانگین ۱۲۱.۲ امتیازی و ۵۰ درصد پرتاب موفق خود در ۱۵ بازی گذشته را تکرار کند. در این زمان، آن‌ها ۳۷.۸ درصد پرتاب موفق داشتند و تریپل دبل کایل لاری در شرایطی رقم خورد که این گارد آل‌استار ۴ پرتاب موفق از ۱۳ پرتاب خود داشت. لاری در پایان بازی اظهار داشت:

ما خوب بازی نکردیم. این ساده‌ترین چیزی است که می‌توان گفت. آن‌ها خوب بازی کردند و پاداش آن را نیز گرفتند. آن‌ها پیروز شدند و این فقط یکی از بازی‌هاست.

کریس لورت ۲۰ امتیاز برای بروکلین نتس بدست آورد و نتس به آمار ۶ باخت متوالی خود مقابل تورنتو رپترز پایان داد. لورت در بازی شنبه شب که در تورنتو انجام شد نیز با ۳۷ امتیاز بهترین رکورد دوران حرفه‌ای خود را بدست آورد اما ناگتس در ن بازی ۱۱۹ بر ۱۱۸ مغلوب شد. جو هریس، مهاجم بروکلین نتس در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم همان احساس بازی در تورنتو را داشتیم. مطمئن بودیم که پیروز خواهیم شد.

بروکلین نتس

جو هریس ۱۹ امتیاز و اسپنسر دینویدای ۱۷ امتیاز و ۹ پاس گل برای بروکلین نتس بدست آورد. نتس با آمار ۲۵ پیروزی و ۲۸ شکست به استقبال آل‌استار بریک ‌می‌رود و برای ۲۰ بازی کایری اروینگ را در اختیار داشت. او در این دیدار بار دیگر به دلیل مصدومیت زانوی راست قادر نبود که بازی کند. سرجی ایباکا پس از یک بازی غیبت به دلیل بیماری شبه آنفولانزا ۲۸ امتیاز و ۹ ریباند برای تورنتو رپترز به دست آورد. فرد ون ولیت ۲۲ امتیاز کسب کرد و کایل لاری ۱۲ امتیاز، ۱۲ پاس گل و ۱۱ ریباند به نام خود ثبت کرد. بروکلین نتس توانست برتری ۱۰ امتیاز خود در سه کوارتر را در ۹۰ ثانیه ابتدایی کوارتر چهارم به برتری ۸۰ بر ۶۵ تبدیل کند و در بقیه اوقات بازی نیز تلاش تورنتو برای بازگرداندن نتیجه را خنثی کرد. بهترین پرتاب تورنتو رپترز هنگامی رقم خورد که سرجی ایباکا یک پرتاب سه امتیازی انجام داد و فرد ون ولیت نیز سه امتیاز بدست آورد تا در ۴:۳۱ مانده به پایان بازی اختلاف به ۹ امتیاز کاهش یابد اما کریس لورت چند پرتاب موفق متوالی انجام داد تا دوباره و خیلی زود اختلاف امتیاز دو رقمی شود. کنی اتکینسون، سرمربی بروکلین نتس پس از پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم بازی فیزیکی ما چیزی بود که در ۲ بازی قبلی از آن بی‌بهره بودیم. عملکرد بازیکنان ما عالی نبود اما اشتیاق فوق‌العاده‌ای برای پیروزی داشتیم. برای همین بود که با برد زمین مسابقه را ترک کردیم.

بروکلین نتس ۷ امتیاز ابتدایی کوارتر دوم را بدست آورد تا ۳۰ بر ۱۹ از حریف پیش بیفتد. رپترز در دقیقه پایانی این کوارتر اختلاف را به ۶ امتیاز کاهش داد اما هریس سه پنالتی موفق داشت و با پرتاب سه امتیازی خود موجب شد تا نتس با برتری ۵۲ بر ۴۰ نیمه اول را به پایان برساند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *