رژیم غذایی منحصر به فرد استفن کری

استیو کر و استفن کری گلدن استیت واریرز

زمانی که استفن کری در زمین مسابقه پا می گذارد، جوری بازی می کند که انگار بسکتبال بازی آسانی است و کار های غیر قابل باوری را به راحتی انجام می دهد، تمام این ها از یک پشتکار بی نظیر خبر می دهد.

استفن کری و یک قدم از ستاره بودن

کری، ستاره ی تیم گولدن استیت و بهترین بازیکن NBA برای دو دفه، با یک اشاره تبدیل به ستاره نشده است و این نتیجه ی تلاش های مستمر او بوده.

استفن روزانه حداقل ۳۰۰ پرتاب به سمت سبد انجام می دهد، پس زمانی که شما بهترین بازیکن NBA می شود قطعا اتفاقی نبوده است، همچنین او بسیار به مهارت های فردی خود اهمیت می دهد و تمرینات پیچیده ای برای مقابله با مدافعان انجام می دهد.

رژیم منحصر به فرد استفن کری

استفن کری با یک هنرپیشه و همچنین آشپز بسیار ماهر و معروف یعنی ” آیِشا کری” ازدواج کرده است، که بسیاری کتاب های خاص در زمینه آشپزی تالیف می نویسد، همچنین او بسیار به برنامه ی غذایی همسر خود اهمیت می دهد و سیستم منحصر به فردی برای او ساخته است.

اتسفن رژیم غذایی بسیار خشک و تک بعدی ندارد، اما او به غذاهایی با کالری بالا بسیار اهمیت می دهد و هر چه شما به رژیم غذایی و نحوه خوراک خود اهمیت دهید، در نتیجه مصدومیت کمتری در زمین خواهید داشت و با بدن آماده تری مسابقه خواهید داد.

استفن-کری

زمانی که استفن از خواب بیدار می شود آیشا برای او به سرعت یک لیوان آب میوه پر از آنتی اکسیدان ها و پروتئین ها آماده می کند و به دلیل اینکه استفن معمولا صبح ها بسیار عجله دارد پس آب میوه بهترین گزینه برای شروع روز وی است.

حدود ساعت ۱۰:۰۰ صبح آیشا شروع به تهیه کردن ده نوع غذا برای نهار که از سبزیجات و پروتئین ها و خشکبار ها، همچون سیب زمینی شیرین ( یک غذای معروف آمریکایی ). این ده بشقاب معمولا دور انداخته نمی شوند و استفن در روز های بعد از آن ها به عنوان میان وعده نیز استفاده می کند.

خانواده کری معمولا در ساعت ۶:۳۰ یا ۷:۰۰ بعد از ظهر برای شام دور هم می نشینند و یکی از غذاهایی که این خانواده بسیار به آن علاقه دارند ماکارونی است که آیشا آن را با همراه سس مخصوص خود و مقداری مرغ تیکه شده سرو می کند.

همچون رقیب خود لبران جیمز، استفن کری به خواب بسیار اهمیت می دهد؛ او هر شب سعی می کند که حداقل هشت ساعت به بدن خود استراحت مطلق دهد و با توجه به اینکه او هر روز تمرینات سختی را انجام می دهد، او تلاش می کند تا خواب خود را جوری تنظیم کند که به ساعت بیولوژیک بدن خود آسیبی وارد نکند و بهترین زمان بیشترین استراحت را بکند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *