• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • اریک پاسکال از بازیکنان کهنه‌کار گلدن استیت واریرز چه آموخته است؟

اریک پاسکال از بازیکنان کهنه‌کار گلدن استیت واریرز چه آموخته است؟

دریموند گرین و اریک پاسکال ، مهاجم‌های گلدن استیت واریرز در این فصل ۳۹۸ دقیقه با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند.

نگاهی به عملکرد اریک پاسکال

نکته مهم این است که بخش زیادی از موضوع بازی کردن این دو به واسطه مصدومیت استفن کری و کلی تامپسون بود و گلدن استیت واریرز با شرایطی پایین‌تر از ایده‌آل‌های خود روبرو شده است. اما صرف نظر از این‌ها، این دو زوج مورد تأیید کادرفنی گلدن استیت واریرز می‌باشند. پس وقتی به فصل بعد نگاه می‌کنید آیا استیو کر از اریک پاسکال در پست پاور فوروارد و دریموند گرین در سنتر استفاده خواهد کرد؟ استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز در گفتگوی اخیر خود در پادکست The TK Show با تیم کاواکامی، خبرنگار The Athletic در این باره اظهار داشت:

فکر نمی‌کنم که واقعاً این مسئله مهمی باشد چون اگر دریموند گرین در زمین حضور داشته باشد هر بازیکنی را که بخواهد می‌تواند گارد کند چراکه بازیکن خوبی است. اگر تصمیم بگیریم او را در منطقه ۵ بازی دهیم و اریک در منطقه ۴ به بازی گرفته شود، پرتاب‌های زیادی می‌توان انجام داد و بازی‌سازی هم می‌شود کرد و فکر می‌کنم به تلفیق هر دو نیاز داریم. به عقیده من شکی نیست که اریک در منطقه ۴ بهتر از منطقه ۳ بازی می‌کند. او در این نقطه از زمین بسیار راحت‌تر است. اما راه‌هایی هم وجود دارد که او را برای سال آینده به طور مناسب مورد استفاده قرار دهیم و همچنین مسائلی وجود دارد که تلاش می‌کنیم او را در شرایط بهتری قرار دهیم و بنابراین او می‌تواند در پست ۳ هم بازی کند.

درو شیلر، عضو اجرایی گلدن استیت واریرز در حساب توئیتر خود نوشت:

تصور کنید که وقتی فصل آینده استفن و کلی به بازی‌ها برسند اریک پاسکال مجبور است چه فضایی برای حمله ایجاد کند.

با حضور استفن کری، کلی تامپسون و اندرو ویگینز در درون زمین در کنار دریموند گرین و اریک پاسکال فرصت‌های پرتاب و بازی‌سازی زیادی برای گلدن استیت واریرز به وجود می‌آید و این تیم به راحتی می‌تواند برای اقدام منطقه‌ای فضاسازی کند. این ترکیبی است که گلدن استیت واریرز می‌ تواند با آن بازی‌ها را به پایان برساند. اما این موضوع نیازمند بررسی بیشتر است چراکه استیو کر اعتقاد دارد بهترین مدافع سال ۲۰۱۷ می‌تواند دقایق بیشتری در پست سنتر حضور داشته باشد.

اریک پاسکال

کر در این باره گفت:

همیشه در رابطه با ۵ نفر نهایی برای ترکیب اصلی بسیار محتاط هستم، ۶ سال است که او را دقایق زیادی در پست سنتر به بازی نگرفتم. اما به عقیده من لیگ به طور قابل توجهی تغییر کرده است و در او می‌بینم که در منطقه ۵ دقایق بیشتری بازی کند. فکر نمی‌کنم هیچ مشکلی در رابطه با این موضوع وجود داشته باشد. شما هنوز مجبورید ترکیبی در اختیار داشته باشید که به شما این امکان را بدهد با ۵ بازیکن بزرگ در درون زمین دست و پنجه نرم کنید.

۲۹ تیم دیگر آرزو می‌کنند که اریک پاسکال را در مراسم ردفت سال ۲۰۱۹ به خدمت می‌گرفتند. خوشخبتانه گلدن استیت واریرز قادر شد این ستاره ویلانوا را در چهل و یکمین پیک انتخاب کند. و برای پاسکال نیز جای خوشحالی داشت که به تیمی با بازیکنان کهنه‌کار و روحیه قهرمانی رفت. علیرغم فصل ناامیدکننده گلدن استیت واریرز، پاسکال این فرصت نادر را بدست آورده است تا دقایق زیادی بازی کند. او به طور میانگین ۲۷.۶ دقیقه در هر بازی به میدان رفت و در میان تمامی بازیکنان فصل اولی در رتبه هشتم از این حیث قرار دارد و در میان بازیکنانی که در پیک درفت راند دوم انتخاب شدند از این لحاظ در جایگاه نخست ایستاده است. اما حضور در میان بازیکنان کهنه‌کاری مانند دریموند گرین، استفن کری، کلی تامپسون و دیگران به پاسکال درس‌های ارزشمندی را درون و بیرون از زمین داده است. پاسکال در Twitter Q&A اکانت رسمی بسکتبال NBA شرکت کرد و از او سؤال شد که از حضور در کنار هم‌بازی‌هایش در این فصل چه آموخته است و پاسخ داد:

من آموختم که در طول یک فصل طولانی مدت چگونه از بدن خود محافظت کنم. منظورم این است که بازیکنان کهنه‌کار شما دقیقاً به شما می‌آموزند که به عنوان یک بازیکن فصل اولی چگونه از خود مراقبت کنید و در درون و بیرون از زمین کار درست را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که در طول یک فصل بدن خود را سرحال نگه می‌دارید.

از آنجا که گلدن استیت واریرز امیدوار است در فصل بعد با اضافه شدن بازیکنان مصدومش و فعالیت در بازار نقل و انتقالات آزاد باز هم برای کسب عنوان قهرمانی بسکتبال NBA بجنگد انتظار دارد تا اریک پاسکال نقش بزرگی را برای آن‌ها ایفا کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *