آیا اریک پاسکال جای ثابتی در ترکیب گلدن استیت برای خود خواهد یافت؟

ترکیب گلدن استیت واریرز نسبت به فصل گذشته کاملاً دچار تغییر و تحول شده است. حالا آن‌ها با مصدومیت کلی تامپسون و بدون بازیکنان کلیدی خود نظیر کوین دورانت، آندره ایگودالا و شان لیویتگستون وارد عصر تازه‌ای شده‌اند. فصل نقل و انتقالات برای واریرز در حال سپری شدن است و نگاهی خواهیم داشت به خرید جدید این تیم اریک پاسکال .

نگاهی به جایگاه احتمالی اریک پاسکال در گلدن استیت

گلدن استیت واریرز اریک پاسکال را از کالج ویلانووا کمبا در چهل و یکمین پیک درفت خریداری کرد و انتظار می‌رود که وی بازیکن تأثیرگذاری باشد. پس از تحولات واریرز در نقل و انتقالات تابستانی، اریک پاسکال باید ثابت کند که امیدواری‌ها درباره او حقیقت داشته است. در اینجا همه آنچه که باید در مورد پیک راند دوم باید بدانید در اختیار شما قرار می‌گیرد:

قرارداد

  • ۳ ساله به ارزش ۴ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۹۱۲ دلار

فصل گذشته

پاسکال از دانشگاه می‌آید و موفق شده است که میانگین ۱۶.۵ امتیاز و ۶ ریباند را به نام خود ثبت کند و توانست به همراه ویلانوا به راند دوم تورنمنت NCAA صعود کند و در تیم منتخب بزرگان شرق قرار بگیرد. اما با خروج مایکال بریج، عماری اسپلمن، دونته دی وینچنزو و جیلن برانسون برای حضور در فصل ۱۸-۲۰۱۷ NBA، بار بیشتری بر روی دوش پاسکال در فاز هجومی ویلانوا افتاد. در جریان فصل ۱۸-۲۰۱۷، پاسکال در قامت یک گارد چند پست نیز بازی کرده است تا تیمش بتواند عنوانی ملی را بدست آورد.

گلدن استیت اریک پاسکال

چشم انداز

واریرز با همان نگرشی پاسکال را در مراسم درفت انتخاب کرد که در مورد کیفیت کوون لونی سال‌ها قبل به اجماع رسیده بود؛ یعنی ثبات. پاسکال در سه سال از چهار سال حضورش در ویلانوا موفق به ثبت دبل شد. اگرچه از او انتظاری برای خط حمله نمی رفت اما او به امتیازگیری برای ویلانوا متعهد بود. پاسکال در کالیفرنیا کلاسیک عملکرد خوبی در زمینه پرتاب‌های امتیازآور از خود نشان داد و ۶۱ درصد از پرتاب‌های او تبدیل به امتیاز شد. اگرچه پاسکال در راند دوم پیک درفت به گلدن استیت واریرز اضافه شد اما این تیم امید زیادی به این بازیکن دارد و روی سخت‌کوشی، هوشمندی و قدرت دفاعی او در مقایسه با دریموند گرین حساب باز کرده است. حتی اگر اریک یک سوم ارزش گرین را به دست بیاورد برای شروع فصل بعد واریرز کفایت می‌کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *