دمارکوس کازینز دوست‌دختر سابق خود را تهدید به مرگ کرد؛ آغاز تحقیقات لیکرز

براساس سلسله گزارش‌های خبرنگاران، دوست دختر سابق دمارکوس کازینز اجازه نداد تا پسر ۷ ساله آن‌ها در آخر هفته به جشن عروسی کازینز و مرگان لانگ برود و دمارکوس هم از همین رو او را تهدید به مرگ کرد و حالا باشگاه لس آنجلس لیکرز تحقیقات خود را بر روی این ادعا آغاز کرده است.

دمارکوس کازینز دوست دختر سابقش را تهدید کرد

باشگاه لس آنجلس لیکرز در مصاحبه با اوهم یانگمیسوک از ESPN اعلام کرد:

ما از ادعا علیه دمارکوس کازینز آگاه هستیم و البته این ادعا را بسیار جدی می‌گیریم. در مرحله جمع‌آوری اطلاعات هستیم و هرگونه اظهارنظر بعدی را به آینده موکول می‌کنیم.

رسانه TMZ Sports گزارش داد که اسناد دادگاه را به دست آورده و گزارش پلیس را که کریستی وست، دوست دختر سابق دمارکوس، او را در روز جمعه و یک روز قبل از مراسم عروسی تهدید به مرگ کرده را نیز در دست دارد. TMZ Sports همچنین فایل صوتی ادعای تهدید کریستی وست به مرگ را نیز منتشر کرده است.

دمارکوس کازینز

در این فایل بازیکن لیکرز سوالانی از دوست دختر سابق خود می‌پرسد:

دمارکوس کازینز:

فقط یک بار دیگر از تو درخواست می‌کنم وگرنه از راهی دیگر وارد می‌شوم. می‌توانم فرزندم را در عروسی به همراه داشته باشم؟

وست:

برو و همان پرتاب‌هایت را انجام بده!

کازینز:

خواهشاً می‌توانم فرزندم را به همراه داشته باشم؟

وست:

نه. او نمی‌آید.

دمارکوس:

می‌خواهم مطمئن شوم که یک گلوله در مغز پوکت فرو خواهم کرد.

صرف‌نظر از اینکه شاید دمارکوس کازینز برای دوست دخرتش فقط لفظ آمده باشد، انتظار می‌رود مسئولان NBA نیز در کنار باشگاه لس آنجلس لیکرز بسیار جدی به قضیه ورود کنند. پیش‌تر نیز صدایی از تایریک هیل، بازیکن تیم راگبی کنساس سیتی منتشر شد که در آن به مادر فرزندش می‌گفت: «باید از من وحشت داشته باشی.» البته NFL هیل را محروم نکرد. اما اگر تأیید شود که صدای ضبط شده روی پیام صوتی که TMZ منتشر کرده صدای خود کازینز است بعید است NBA موضعی مانند NFL اتخاذ کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *